Call of Duty 4

SITAT(Nicholas @ 02.09.07, 23.14) 80315
Nei, men kan avsløre at jeg holder på med betatrikset as we skriv. 80%! :D
[/b]
SITAT
Infinity Ward handed out codes for the Call of Duty 4 Beta earlier this week, but this was limited to just US players who signed up for it on CharlieOscarDelta. The registration has now closed and a few thousand gamers got their hands on the elusive codes.

If a friend has the Call of Duty 4 Beta, then they can do what the eBay sellers are doing, but for free. This will require you to hand over your Gamertag details and password.

1. Plug in 2 Controllers.
2. Sign Controller 1 into the shared account (the one with the Beta)
3. Leave Controller 2 signed out
4. With Controller 1, go to 'Account Management' under the Marketplace Blade then 'Download History'
5. With Controller 2, press the Guide Button then A to access profiles
6. With Controller 1, select YOUR account and sign in
7. Press B on Controller 2 (to exit the guide) then unplug Controller 2
8. Select the COD4 Beta onscreen, then press 'Confirm Download'
9. The Beta will now download with YOUR account and once done, will work with your account
[/b]
Du har brukt denne metoden eller ?

Edit: Da er denne glitchen fjernet og det er ikke lenger mulig å bruke denne metoden.

FAEN !"#¤#¤% :(

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, mer eller mindre - metoden jeg brukte trengte bare én kontroll. Basically, jeg logga inn på kontoen jeg fikk låne, gikk på download history, hadde markøren over betaen på lista, og så trykka jeg A og så guide button *rett* etter - slik at guide-menyen kom opp. Logga ut, logga inn på min, lukka guiden, og så kom betaen opp. :D

Har spilt noen timer nå - ble noen runder igår natt, også spilte jeg litt før skolen idag (gud jeg er så nerdete), og jeg kan avsløre at det er helt jævlig sinnsykt utrolig fett. Følelsen er der, våpnene føles ordentlige, tempoet på alt føles utrolig velgjort, og nettkoden er faktisk noe av det beste jeg har opplevd på Live. Det eliminerer ikke lag, men det gjemmer det veldig, veldig bra.

Har levlet til level 10 nå (betaen er cappet på level 11, men det uppes visstnok nå den europeiske betaen åpner), så jeg har åpnet opp M4 og litt snop som lyddemper og lasersikte til MP5-et mitt. :D Etter level 4 kan du i tillegg mekke dine egne klasser, som du utstyrer med våpen, perks, et cetera. Perksene er dritkule, utrolig deilig å skyte en kar i skallen som gjemmer seg bak et hjørne, og Last Stand fungerer veldig greit - jeg var redd det skulle bli litt sånn "æh faen han var visst ikke død alikevel", men du plaffer gjerne på ham gjennom hele fallet, så med mindre du er fryktelig uoppmerksom er det ingen svette.

Men ja, jeg kan si fryktelig mye bra om det - de tre brettene tilgjengelige i betaen er meget heftige saker, helikoptere og slikt fungerer bra, grafikken er dritbra, etc, men det er bedre om dere spør om det er noe dere lurer på. De eneste problemene jeg har hatt med det hittil er at spawnsystemet er noe fucka: Det setter deg i umiddelbar nærhet av lagkameratene dine (og derfor også fiendene), så det kan fort skje at du spawner, løper rundt et hjørne og så dør igjen - eller i verste fall spawner midt i en airstrike. Men det er uansett bagatellmessige problemer som helt sikkert løses før fullversjonen slippes.

SITAT
De eneste problemene jeg har hatt med det hittil er at spawnsystemet er noe fucka: Det setter deg i umiddelbar nærhet av lagkameratene dine (og derfor også fiendene), så det kan fort skje at du spawner, løper rundt et hjørne og så dør igjen - eller i verste fall spawner midt i en airstrike. Men det er uansett bagatellmessige problemer som helt sikkert løses før fullversjonen slippes.[/b]
Dette var et bevisst trekk fra Infinity Ward. Poenget er at du aldri skal surre rundt alene og sette teamplay enda mer i fokus.
De klarer muligens å jevne ut enkelte spawnpoint "problemer", men i bunn og grunn må man fint venne seg til å starte nær en lagkamerat. Om det så betyr at man spawner midt oppi rene krigshelvete :thumbup:

Jante

privileged CIS shitlord
Minner egentlig veldig om spawnsystemet som var i Battlefield 2, hvor man kunne velge å spawne hos sin team leader (hvis han ikke var død da). :)

D

Deleted member 91

Gjest
Lagt litt mer tid i det nå, så jeg har lært meg å kjenne bretta litt bedre, også har jeg nådd level 11 og unlocket litt camoer og sånt (du kan modifisere geværet ditt med forskjellige typer camo), og det fortsetter jammen meg å imponere. Det er ingen hemmelighet at å spille på lag med tilfeldige mennesker fra Xbox Live kvalifiserer til selvpining, men fy fasan så mye bedre dette spillet blir når man spiller med kjentfolk. Jeg og en gruppe fra SA har spilt store deler av kvelden, og når man dekker innganger, sier ifra hvor fiendene befinner seg, koordinerer UAV scan med airstrikes, og generelt sett samarbeider, tar det en helt ny vending. Når den europeiske betaen starter får noen ta ansvaret for å mekke en tråd slik at vi får spilt litt sammen, tror jeg.

Also, M40A3 + Deep Impact = elsk. :D Å sprenge skaller gjennom murvegger er en glede som ikke skal undervurderes.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Sancti

Terrorkatt
Kult å høre at våpnene føles ekte ut. Uh. Vent. Hæh?

Hvordan i alle dager vet du, eller for den saks skyld 90% av de andre her på forumet, noe om det?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Døh, alle vet jo at sånne videografiske tv-spill er superrealistiske drapssimulatorer uten sidestykke.

Sancti

Terrorkatt
Ja faen, det er sånn de lærer i militæret BOOM HEADSHOT LIZM hehehe :mafia:

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, det jeg mente var at vibreringen er såpass god at du ender opp med blåmerker over hele skuldra om du ikke holder kontrollen riktig. Eeeventuelt mente jeg muligens at de gir en anstendig følelse av å faktisk skyte kulert, spesielt i forhold til andre spill? Eksempelvis Gears of War, der standardbørsa føles som om den skyter erter.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
SITAT(Nicholas @ 04.09.07, 13.47) 80522
Eksempelvis Gears of War, der standardbørsa føles som om den skyter erter.
[/b]
Gjør den ikke det? Det hadde vært logisk med tanke på at den gjennomsnittelige organisme i Gears of War universet tåler rundt 60 skudd rett i trynet.

Når er det betaen kommer til Europa? Dette spillet ser virkelig kult ut, skulle ønske det kunne bytte releasedato med Halo 3.

D

Deleted member 91

Gjest
Lite med ny info å hente på sjaubaråskargeitost, men de skrev altså dette i forrige uke:

Opprinnelig skrevet av Charlieoscardelta.com
Registration is closed, however there will be more ways to get into the BETA, and we will continue to update you on the details as soon as they’re finalized! International members, please stay tuned, as news on how you can get a Beta token for your country will be coming next week.
Forhåpentligvis dukker det opp minst en dato før uka er omme.

SITAT(Sancti @ 04.09.07, 12.45) 80502
Kult å høre at våpnene føles ekte ut. Uh. Vent. Hæh?

Hvordan i alle dager vet du, eller for den saks skyld 90% av de andre her på forumet, noe om det?
[/b]
Vi har nå verneplikt da, der får man i det minste bekjentskap med AG-3, også MP5 ved enkelte anledninger.

Vi har vel noen her som har fullført førstegangstjenesten sin ? Selv om det også begynner å bli en sjelden vare. Det skal ikke mer til enn å savne puppen til mamsen og vips, psykologen sender deg hjem til PC/Konsoll/puppen ^_^

Men tilbake til topic.
Jeg sjekker innom CharlieOscarDelta.com opptil flere ganger i døgnet, fremdeles ingen oppdateringer for oss som ikke har sneket oss inn bakveien til betaen.

DAMN U NICHOLAS :argh:
(Jeg er bare jævlig misunnelig)

Fint å høre!

Jante

privileged CIS shitlord
SITAT(Halky @ 04.09.07, 17.23) 80542
EHm, snart er nå AG3n historie og M416 kommer inn isteden og skal ta over hele greia.
[/b]
The M416, the last of the military 1/4 ton trailers, can be distinguished from earlier 1/4 ton trailers by its squared fenders. There were two later versions, the M416A1 and the M416B1. The M416B1 used the smaller 6.00 X 16 tires on M422 wheels because it was designed to be towed by the USMC M422 'Mighty Mite' instead of the M151 MUTT that towed the M416's and M416A1's.

In addition to the smaller tires, the M416B1 also had lifting rings for airborne operations and jerry can mounts on each side. Approximately 2000 M416B1 trailers were built.

:eng101:

Halky

Veteran bruker ;)
EHm, detta er våpnet jeg snakker om:

Heckler & Koch HK416, som er en lett blanding mellom M4 og M16 serien.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tror poenget de så lett hinta frampå her var at ingen spurte og innlegget ditt hadde ingen relevans med hva vi snakka om. >_<

SITAT(Halky @ 04.09.07, 15.23) 80542
EHm, snart er nå AG3n historie og M416 kommer inn isteden og skal ta over hele greia.
[/b]
Det er godt mulig. Men vi brukte AG-3 og MP5 når jeg var i tjeneste.
Kjekke våpen, noe piss å rengjøre.
Den slags form for realisme vil jeg ikke ha i spill noen gang, rensing av våpenet mitt.
(Med mindre jeg tørker blod av en kniv :hehe:)

Ikke gode nyheter Nicholas...

SITAT
2 boxes banned for playing here....

That's one BRAND NEW box, created a profile just for this, and the console is banned.

At the moment it appears it's just for actually 'Playing' this, not just the download.

This could change at any moment.

Please note again:

I HAVE MULTIPLE CONSOLES BANNED FOR PLAYING THE BETA UNINVITED.

Console is banned, not just the profile.

Thank you Microsoft.

-BLAM- off...[/b]
Får håpe at du ikke blir bannlyst da. Og at Microsoft eller Infinity Ward sørger for at maskinen din blir bannlyst totalt fra Xbox Live. Glad du ikke hjalp meg med beta glitchen akkurat nå :ermm: