Call of Duty: World at War

Ikke vet jeg, det blir din oppgave å finne ut.

Kan forresten nevne at rank level ikke er låst på lvl 11 lenger men 24.
Også noen moduser er låst opp (Hardcore Team Deathmatch og Hardcore Search and Destroy)

Lodin

Der Waaaah
Men spillet får en egen unik coop survival mode da. Enten spiller man allierte mot AI nazier eller nazier mot AI zombier... uguu~

Beta rank levels er nå capped til level 44. Med andre ord så blir det mer våpen, perks og challenges :)

Fikk en beta key til dette på PC og i med at jeg ikke likte det her så mye så skal jeg være snill å gi den bort her... Første mann som skriker ut høyest skal få den...

har ikke gitt den bort så du kan få den...

men du har ikke akktivert pm funskjon greiene... så jeg kan enten legge den ut her og håpe på at ingen andre tar den eller så akktivere du funskjonen så sender jeg den til deg... sjekker ut det litt senere i kveld og hvis ikke du har akkrivert den til da så legger jeg den opp her

har en pc beta key jeg og som jeg faen ikke vil ha

QTW9-UTEA-PC77-EEXU-0A2C

D

Doctor Downs

Gjest
Whey, fikk spille detta på Eurogamer Expo i dag, multiplayer med sju andre. Skjønner ikke hva sjarmen er. Ikke i det hele tatt. Men det har jeg vel egentlig ikke gjort med noen av de forige heller.

oma

Village Drunk
OMG, så ikke den zombie greien før nå. Kan noen forklare litt mer om hva som foregår? Jeg syns det så ganske så moro ut egentlig