Call of Duty: World at War

det du sier Maqster er grunnen til at jeg i det hele tatt har vurdert og funnet ut at COD5 skal kjøpes. Det ser klin likt ut som COD4. Hunder kan tilkalles ved sju kill streak, tipper det blir lett å sitte og snipe da.

Spillmiljøene jeg har sett sålangt på gameplay videoer viderefører det Call of Duty 4 startet, med stemningsfylte maps stappet med atmosfære og sjel. Tenker nå på MP-mapene Overgrown og Pipelines på COD4.

Noen andre som vurderer COD5 Limited Collector's Edition? Man får med en canteen i stainless steel, en DVD med making of og noe fordeler over Live. I en stilig tinnboks. Vet ikke om det er verdt det...
HADDE IKKE DU ET LIV?

Jo, men nå som GeOW2, COD5 og FC2 kommer har jeg ikke noe valg. De neste månedene tilbringes i kjellerstua. :)

oma

Village Drunk
Lol, dette må være årets hendelse.

Uansett, fordelene man får live med boxen kan helt sikkert kjøpes, eller tilegnes på andre måter (lovlig) ved ett senere tidspungt. Ikke værd å kjøpe greien om du ikke liker tinflasken

oma

Village Drunk
Det handler vel egentlig om det verdiskapende samfunnet vi på spillegal er, ikke noe annet sted har jeg sett noe så utfordrende som det spillegal er, på tvers av religioner, raser, kjønn og alder, så er det alltid potensiale i enkeltindividene for dem som begir seg ut på ferden. Potensiale for godt, om en har en tanke om hva en syns er bra, så er det alltid noen som stepper inn og tilsynelatende trakker meningen din ned i sølen, men det de egentlig gjør er å prøve å få deg til å forstå hvordan ting egentlig skal tenkes. At om du tror _det_ er noe bra, så bør du ta en titt på _dette_. Og igjennom denne prosessen utvikler vi alle oss ^^

Etter å ha tilbragt nok tid uten spillegal, så fant vesle revan ut at .. vennene på "utsiden" ikke kunne gi ham noe tilstrekkelig å strekke seg etter. Diskusjonene gikk ikke ut på annet enn meningsutvekslinger som "kult", "fett", "helmax". Mens her man velge sine ord med omhu, og kunne stå til rette for sine meninger. Og dette, mine damer og herrer, er grunnen til at han er tilbake.

Jante

privileged CIS shitlord
Bra vi har deg her til å fortelle oss dette, oma.

Oma skrev:
Det handler vel egentlig om det verdiskapende samfunnet vi på spillegal er
:ler:

Men tilbake til topic.

Sjekket ut Multiplayer Game Modes intervju videoen og andre multiplayer videoer av COD5 igår og det ser ekstremt lovende ut til nå.
Bruken av hundene i MP ser ut til å være en bra gjennomført idé.
Perks til tanks virker også spennende. Forhåpentligvis er dette balansert fint.
Jevnt over virket det som Treyarch har benyttet seg godt av den ekstra tiden de fikk på å lage COD5 kontra COD3 (som ble laget i løpet av 8 mnd, det i seg selv er en prestasjon !)

CyberK

Finner ikke på noe.
Men seriøst. Litt vanskelig å bygge feel-good "du er en stor helt som redder verden"-type gameplay om oppdragene dine er av typen "Invader dette landet uten grunn" og "utrydd sivilbefolkningen i denne byen". FPS skal ikke være moralsk og etisk utfordrende verk med nyanserte personligheter og infløkte motivasjoner. Det skal være good guy v. bad guy sånn at du kan føle deg bra over å ha drept såpass mange små barn av gråtende mødre.

Lodin

Der Waaaah
Evt. kan første brett i ett sånt Call of Honour være stormingen av den derre stranda bare at man pløyer ned amerikanere på stranda og får dårlig samvittighet over hvor urettferdig det er, men så greier noen å pælme en granat inn i bunkersaken så man må løpe ut og bli drept av en stygg grisebonde og resten av spillet er USA USA! Pul ja!

CyberK

Finner ikke på noe.
Eller det. Spilte nettopp litt av CoH: Opposing Fronts sin tysker-campaign, og jeg følte meg vagt ukomfortabel hele tiden. Det er rett og slett feil for meg å slakte alle de stakkars fallskjermtroppene som deiset rett ned på en SS-Panzergruppe under Market Garden, jeg får ingen godfølelse av å vinne. :(

Jante

privileged CIS shitlord
Kunne gjerne sett en nazistisk crazy-faction i f.eks. Red Alert. De passer så godt til det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos Company of Heroes: En ting jeg likte med det spillet var at aksemaktene og de allierte var to sider i en konflikt, ikke to "raser" som man gjerne finner i strategispill. Klart, sett i historisk sammenheng er det ikke spesielt kult å spille tysker, men de har fjerna det der fra selve spillet.

COD5 beta keys blir tilgjengelige tidlig i neste uke. Hvor ? Eurogamer.net
Er man ikke registrert så må dette gjøres, gjort på 1-2-3.
Jeg er spent ihvertfall :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fordi ingen spiller online på PS3, bortsett fra Wipeout.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hva skjedde med Little Big Adv-...Planet da, Das Fettpferd?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det vet da vel ikke jeg.

Hva skjedde med Little Big Adv-...Planet da, Das Fettpferd?
Little Big Adventure :elsk:

Activision Publishing CEO Mike Griffith today confirmed that Call of Duty creator Infinity Ward, which most recently handled Call of Duty 4: Modern Warfare, will return to the franchise next year with Call of Duty 6
Ikke akkurat overraskende og kan knapt kalles nyhet, men verdt å slenge opp allikevel.