Call of Duty: World at War

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det er en survival mode der man holder unna zombier så lenge som mulig i et barrikadert murbygg. Du får poeng for å drepe zombier og holde ut og kan bruke disse på å kjøpe nye våpen, låse opp nye deler av huset og bygge opp barrikadene igjen. Det blir ganske vanskelig etterhvert, men det er jo meningen at man skal spille dette i multiplayer. Jeg klarte meg bare til level 7, da ble det litt for mange for én fyr med en BAR 1918.

Edit: zombiene er ganske kule og, ikke bare har de nazi-uniformer men de lager kjipe lyder og stabber seg avgårde på ekte zombie-vis. Etterhvert blir de raskere og mer sinna.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nesten rektig du får faktisk poeng for å bygge opp barrikadene igjen.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
OHSHI- jeg trodde de trakk fra de tierne. Jaja, knowing is half the battle.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Næh, ikke hvis du ikke har lyst på resten av spillet. Det er kun ett brett og det blir fort gammalt med mindre du har noen kompiser som elsker det.
 

Lodin

Der Waaaah
Despite the apparent validity of the news (Newsweek's much respected blogger N'Gai Croal twittered from the event), a representative from Activison Blizzard told VideoGamer.com this afternoon that the reports were "speculative as far as we're concerned".
Kommer ikke no nytt CoD neste år alikevel. :rulleøyne:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Spillet er lista opp på IGN, det spørs vel bare når de skal komme. At det kommer en reell oppfølger til CoD4 må nesten være hevet over tvil?
 
Finnes ingen tvil om at COD4 får oppfølger nei. Spillet solgte bra, neste selger muligens enda bedre pga flere folk har kommet seg online med sin konsoll eller PC.
 

oma

Village Drunk
Saa da kjoepte jeg spillet 3. juledag og jeg er ganske fornoeyd. Storymoden spillte jeg gjennom paa easy for aa faa tilgang til zombiene - som igjen ble litt kjedelig i lengden. (Dog en gang i mellom er kool)

Men over til det som betyr noe, multiplayeren. Det er mange som har sakt at dette er mye mer ubalansert enn 4ern, og etter aa ha spillt det en 15 timer eller noe, saa ser jeg ikke hva de mener med dette. Det er mange gode vaapen som blir brukt om hverandre, og det eneste jeg kan forstaa med den kritikken er at det er noen vaapen som virkelig ikke duger naar man kommer opp i lv. (Dog dette var jo tilfellet i 4ern ogsaa). Ellers er det litt flere usynlige vegger paa ett par steder, og det er mindre muligheter til aa hoppe paa diverse ting man skulle egentlig tro at man kan hoppe paa. Men utenom det saa liker jeg multiplayeren her mye bedre paa 1 pungt. Nemmelig banene. Banene er mye stoerre, og man kan faktisk loepe rundt uten aa bli granatet ihjel for hver meter en gaar. 2 av banene er saapass smaa at det er mulig, men de fleste er saapass store at det er rom for aa roe litt ned. Ellers likte jeg innfoeringen av tanker, dog om en side faar tak i alle tankene saa kan man fort miste en del poeng til folk har faat frem bazookaene sine.

Alt i alt saa vil jeg si at multiplayeren er ikke like 100% som CoD4 var, men absolutt ett spill en kan kjoepe for multiplayeren sin skyld, for banedesignet er saapass endret fra 4ern at det blir moro. Den nye modusen "war" er ogsaa ett fint tilskudd ^^
 
Call of Duty: World at War Map Pack 1 er nå tilgjengelig på XBL Marketplace og koster som vanlig 800 MS poeng.

Xbox Live Marketplace skrev:
The Call of Duty: World at War Map Pack 1 expands the addictive COD multiplayer experience with four new maps.
Nightfire
In "Nightfire," players take to the streets of a war-ravaged Berlin with only the flames of the burning city to expose the enemy.
Station
"Station" offers a bombed out underground train station littered with hidden passageways and destroyed subway cars.
Knee Deep
"Knee Deep" takes place on the island of Peleliu in a once tranquil village turned chaotic Japanese command center.
Verrückt (Zombie Asylum)
The fan favorite 4-player co-op Nazi Zombies Bonus Mode returns with "Verrückt," a terrifying Zombie asylum featuring more weapons, perks via the addition of Perks-a-Cola machines, electroshock defenses and the endless zombie horde.
Har selv kjøpt pakken men har ikke hatt anledning til å fått prøve det enda. Sparer det til kvelds :) Avgir muligens rapport senere om pakken er hot eller not.
 
Pakken er definitivt hot. Knee Deep er et av de beste kartene i spillet, og Nightfire og Station er ikke langt bak de heller. Har faktisk ikke fått prøvd Verrückt enda.