Castlevania: Dawn of Sorrow

Ja, men hvorfor inkluderte de bilene i det hele tatt? Fordi det ser fett ut. Det samme gjelder lysekronen. Hvorfor ikke videreføre realismen til andre objekter hvor det ville vært naturlig. Se f.eks. på alle hengebroene man passerer i starten av spillet. Ville det ikke vært mye mer naturlig om disse gynget?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Måtte de først erfare at bilene ble kule? Turte de ikke å bruke effekten på mer enn bilen enn lysekronen? Det høres ikke så veeeldig logisk ut. Altså det er ikke snakk om å lære seg teknikker, eller å utnytte hardwaren. Det er bare snakk om å gidde å bruke effekten mer enn to ganger (tre da, siden det er to forskjellige biler). Giddeprinsippet vet du, det samme prinsippet som hindret dem i lage individuelle høyre- og venstrehåndsanimasjoner.

D

Deleted member 91

Gjest
Hei dere, helt sinnsyk tankegang her: Kanskje de ikke følte det var så himla viktig og/eller kult med dritt i forgrunnen? Kanskje de følte atmosfæren kom igjennom nok som det var?

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Alex @ 01.07.2006, 21.37) 12386
Så hva var poenget med bilene da? Vel, jeg synes iallefall et en mer levende omgivelse som reagerer på handlingene mine er stilig.
[/b]
Det er så jæævlig mange mulige svar på det spørsmålet ditt, men bare for å more deg skal jeg komme med et par alternativer:

A) De lagde det brettet først, før de fant ut at det ikke var nødvendig å ha med i resten av spillet, og lot de på starten være igjen.
B ) De hadde biler med snø på taket i hvert eneste brett i hele spillet, men så ombestemte de seg og tok de ut. Uheldigvis glemte de akkurat de bilene der.
C) En ond trollmann tvang dem.
D) Noen av programørene syns det var drittstilig, mens mesteparten syntes det var teit. De inngikk så et kompromiss om at bilene skulle være med på de første bretta.
E) De prøvde seg litt frem, og rakk ikke fjerne dem fordi de hadde lite tid på slutten.
F) En ond snømann tvang dem.
G) En ond grizzlybjørn tvang dem.
H) En ond sjømann tvang dem.
I) En ond tysk führer tvang dem.
J) Etc.

D

Deleted member 91

Gjest
Og du er klar over at punkt A, C, D, E, F, G, H, I og J alle refererer til objekter i forgrunnen, og ikke bare biler?

Okei, da er jeg med. La oss da si at en bjørn spiste alle utviklerne, slik at de ikke fikk lagt til flere slike objekter. Da har vi en årsak til at de ikke er der. Men vet du hva, jeg savner dem allikevel.

La oss kanskje si at Michael Bay led av autisme da han laga Pearl Harbour. Men vet du hva, filmen er fremdeles piss.

D

Deleted member 91

Gjest
Men da er det din oppfatning, vet du. Og ikke, for eksempel, Yetis, eller Adroons. Og nå tror jeg vi har krangla så langt at vi ikke kommer lenger enn at det er en smakssak uansett.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du gir Alex altfor mye kredibilitet her, Nicholas. Hans debattrevir er den logiske brakkmark, hvor alt er bygget opp på løgnens pestsvangre grunn. :p

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Jeg er forvirret. Men jeg synes grafikken, samt det meste andre i DoS er digg.