[Mobil] Chairspin er ute! :3

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#21
4.1.2
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#22
Jeg har en Galaxy S4, android 4.2.2.
Det jeg mente er at ingenting skjer om jeg trykker tilbakeknappen og jeg fant ingen egen quit-knapp heller.
 
#23
Jeg har meldt det som en feil. Vi skal se på det. Veldig rart i så fall. Dere bruker vel ikke noe tilleggstastatur installert på toppen eller andre ekstraprogrammer?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#24
Ekstraprogrammer? Å ikke bruke standard-tastaturet er en selvfølge, men tilbakeknappen er ikke en del av det.
 
#27
Vi ser på feila nå. Det er dessverre begrenset hva vi kan gjøre utenfor Unity, men vi skal se på hva det er som foregår med knappenavigasjonen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Testa i stad, Nexus 4, samme resultat som de andre. Pluss at spillet var ultradølt, men det veit du vel allerede.
 
#30
Men hvordan skal et spill oppføre seg på en Nexus 4 i følge deg, Yetipants? Har du andre spill å sammenligne med? Jeg vil gjerne vite hva de heter.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#31
Nå har ikke jeg prøvd dette spillet, men kan jo tenkes at ikke ALLE synes det er like fantastisk moro som dere synes.
Men ellers, når jeg hører ting som at det ikke går å trykke back for å gå ut av spillet. Jeg ble alltid sinna på spill der det ikke fungerte. Den knappen fungerer på den måten, gjorde ihvertfall det før, at når du trykker på back-knappen når du går ut av en app så lukker du samtidig appen, hvis du trykker home, må du lukke den i ettertid via taskmanageren (hvis man kan kalle den det).
Det er en av knappene jeg faktisk savner på iphone. back-knappen. Det er ikke et stort savn, men fortsatt hender det jeg trykker på "fantom-back-knappen" på mobben.
 
#32
Vel, alt jeg har prøvd på min Nexus 4 inkludert guggle sine egne programmer lukkes ikke når man trykker "Home" eller "Back". De fortsett å kjøre i bakgrunnen.

Angående bak-knappen ikke funker fra hovedmenyen og ut av spillet så tror jeg ikke det ble riktig implementert. Kanskje det er en bugg, men jeg skal se på det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#33
De kjører i bakgrunnen om du trykke home, home forteller telefonen at du bare minimerer, du vil bare se hjemmeskjermen nå. Back lukker programmet, slik fungere alle programmer på telefonen min unntatt Spotify, og bare dersom den spiller musikk.

Her er en annen vesentlig forskjell: når jeg trykker back i chairspin skjer det ingenting.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
For min del er det ikke så nøye om programmet avsluttes eller bare dyttes i bakgrunnen, poenget er vel at tilbake-tasten burde gjøre ett eller annet sånt noe.

Når det er sagt, så er ikke det problem nummer én med Chairspin da. :p
 
#39
Kan du ikke være fornøyd med noe som helst, Martin????