Chibi-Robo, den mest originale spillet,

#1
Chibi-Robo er et spill der du spiller en liten robot som har jobben å hjelpe familien å holde huset rent og utafor farer.
Muligens en ut av GC mest originale spill.
Trailer.

Her er vår kjære Robot, innrøm det, den er såååå nusselig! :forelsket:
Flere bilder.

Skal kanskje skaffes, ser jo ganske tøft ut da!

Ellers, pjatt i vei!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#2
Jepp, spillet ser tøft ut og jeg ser frem til release. Men hvor stor er sjangsen for at vi får en pal-versjon i grunn? Sære spill har jo en tendens til å ikke bli sluppet i Europa. Leste litt om gameplayet i det nyeste Nintendo magasinet (Som er gratis og kan plukkes opp i Spaceworld o.l butikker). Jepp, det kan bli skoi!
 
#3
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@22.08.2005, 23.08
Jepp, spillet ser tøft ut og jeg ser frem til release. Men hvor stor er sjangsen for at vi får en pal-versjon i grunn? Sære spill har jo en tendens til å ikke bli sluppet i Europa.
254266​
*sukk* Du har et poeng der... :(
Men seriøst, spillet ser jo helt fett ut!!
Det MÅ nesten komme til Europa!
 
#5
Er ikke å overdrive å si at jeg tviler sterkt på at spillet får PAL release.. :(
 
#6
Er ikke å overdrive å si at jeg tviler sterkt på at spillet får PAL release.. :(
[/b]
Må si meg enig, slike japanske genialiteter kommer sjelden i PAL versjon,
for ikke å si Amerikansk NTSC en gang :tommelned:
*host*Animal Crossing og Giftpia*host*


Jeg har selv Chibi Robo på japansk, og mener dette går helt fint å spille;
ved hjelp av en oversettelse som ligger ute på GameFAQs går det helt glatt,
jeg må bare springe ut på PC'en å sjekke litt oversettelser avogtil :p
 
#8
Tror jeg kan huske å ha lest at det ikke kommer til Europa.

Tror likevel det bare er en dårlig robot versjon av det allerede dårlige Nintendogs.
 
#9
Chibi Robo er noe helt annet enn Nintendogs I CR skjal du, som en liten robot, rydde og utforske et hus. I Nintendogs skal du trene og leke med en hund.

Jeg kjøpte meg dette spillet, og angret da jeg hørte at det kom ut i usa, og solgte det med en gang. Så dette skal skaffes ^^
 
#11
Aleksius: Har du spilt Nintendogs, og vet du noe som helst om Chibi-Robo?

Ikke?

Hvordan kan du påstå at Nintendogs og Chibi-Robo er noe til felles? Og at det er dårlig som følge av denne antatte koblingen?
[/b]
Jeg har lest om spillet og det blir ofte sammenlignet som en slags Nintendogs med litt mer adventure i. Jeg har spilt Nintendogs, men ikke CR.
 

SHDR

Gullmedlem
#12
Let's get this straight ... Nintendogs er et spill der du klapper en hund, lærer den triks og generelt later som om du har en hund. I Chibi-Robo er du en liten robot som forsøker å holde orden på en husstand der ingenting henger helt sammen.

Nintendogs: Bruk stylus til å leke med og klappe en hund.

Chibi-Robo: Styr en liten robot rundt for å holde orden i et hus.

Yes. Ingenting til felles.
 
#13
Hvis man absolutt har lyst å sammenligne spill med Chibi-Robo, så sammenlign med Metroid Prime-spillene. IGN sier at gameplayet kan minne på det man gjør på Metroid Prime. Æ'kke helt sikker hva de mente med det, men er litt for trøtt til å sjekke det ut. Tror det var noe med hoppingen, utforskingen og åpning av nye arenaer etter å ha fått en oppgradering eller to. I tillegg til oppgave-løsninger (puzzles). Det er selvfølgelig forskjeller. Den mest åpenbare er tredjepersons synsvinkel.