Chronicles of Riddick

D

Doctor Downs

Gjest
Å fytti helvete...

Hvis dette holder seg blir det et av de spillene jeg skaffer meg kunn for å se på grafikken i aksjon. Ikke for det, det så til og med fett ut :D

dette spillet blir nok megabra ja,en spillbar demo er tilgjengelig i det offisielle xbox bladet i usa.De som har prøvd den er meget imponert,spesielt over grafikken

En demo jeg kommer til å teste om et par timer=) skal skrive hva jeg synes etter det. selvom jeg ikke er så veldig flink til å skrive hva jeg synes:p

Nå er det jo Vin Diesel som spiller Riddick da, det har han gjort siden Pitch Black...

demoen er lovende ja,spesielt hvis det stemmer at denne demoen er laget i januar som jeg har hørt.Spilte igjennom et par ganger.Ble litt "svimmel" av spillet.......lenge siden jeg har vært plaget av det på FPS spill.

Kilik

Lokal moderator
Oi, Xbox-versjonen fikk faktisk 9.3 av Gamespot. Meget gledelig overraskelse. Hadde overhode ingen forventninger til dette spillet. Enda en middelmådig Hollywood-lisens tenkte jeg...

Greg Kasavin: "If you don't already have an Xbox, it's worth buying one to play this game."

Morsomt når det faktisk kommer spill som overrasker positivt. Nok av hypede spill som skuffer stort. Dette skal nok anskaffes...

Kilik

Lokal moderator
Førsteinntrykket av Xbox-versjonen var veldig bra. Virker som et FPS utenom det vanlige og grafikkmessig noe av det beste jeg har sett på konsoll...

Har spilt det i flere timer nå, og det er et underholdende spill. Kan minne litt om Deus Ex noen ganger, hvor du må gå rundt å snakke litt med folk å gjøre forskjellige oppdrag. Snikingen funker ganske bra også, og det er meget tilfredstillende og snike seg innpå en vakt for så å knekke nakken hans eller kjøre en skrutrekker i strupen på han. Hadde det ikke like moro når det ble litt mer action og jeg måtte ty til skytevåpen, men det funker greit det også.

Grafikken er som kilik sier utrolig bra, men det lider som andre konsoll spill av lav oppløsning slik at det blir noen stygge jaggies til tider, men ikke noe som ødelegger altfor mye. Teksturene og karakter modellene er ihvertfall veldig bra, for det meste.

Synes ikke spillet helt fortjener 9.3 scoren det fikk av Gamespot, men det er kanskje bare jeg som er litt kresen. Brenner liksom ikke etter å spille det føler jeg, men det er få spill som gjør det på meg nå i dag. Men jeg kommer nok ikke til å ha noen problemer med å spille gjennom det, for moro er det. Ser ihvertfall frem til filmen nå.

Jeg runnet spillet for noen dager siden og hvis man ser bort fra at det var litt i det korteste laget så er det et UTROLIG bra spill som man skjeldent ser på xboxen. Dette spillet går klatt inn på min top 3 liste over spill på xbox. Rett etter Kotor og Halo.

Har spilt NTSC versjonen. Jeg har ikke akkurat mye til overs for VinDiesel og hans karrierevalg. Men dette spillet er overaskende bra. Det klarer å kombinere sniking,skyting,slåssing på fortreffelig måte.
To :tommelopp: :tommelopp: