Har spilt det i flere timer nå, og det er et underholdende spill. Kan minne litt om Deus Ex noen ganger, hvor du må gå rundt å snakke litt med folk å gjøre forskjellige oppdrag. Snikingen funker ganske bra også, og det er meget tilfredstillende og snike seg innpå en vakt for så å knekke nakken hans eller kjøre en skrutrekker i strupen på han. Hadde det ikke like moro når det ble litt mer action og jeg måtte ty til skytevåpen, men det funker greit det også.
Grafikken er som kilik sier utrolig bra, men det lider som andre konsoll spill av lav oppløsning slik at det blir noen stygge jaggies til tider, men ikke noe som ødelegger altfor mye. Teksturene og karakter modellene er ihvertfall veldig bra, for det meste.
Synes ikke spillet helt fortjener 9.3 scoren det fikk av Gamespot, men det er kanskje bare jeg som er litt kresen. Brenner liksom ikke etter å spille det føler jeg, men det er få spill som gjør det på meg nå i dag. Men jeg kommer nok ikke til å ha noen problemer med å spille gjennom det, for moro er det. Ser ihvertfall frem til filmen nå.