Circut Breakers

MadCow

Lokal moderator
#1
Hei. Lurte på om det er noen der ute som spiller Circuit Breakers til PSX?

Har to kamerater som jeg har spilt dette en del med og har hatt det veldig mye moro, men vi er litt lyste på å spille litt mot andre også.

For de som ikke har hørt om spillet, så ligner det litt på micro machines, men synes dette
er mye bedre siden man kan dytte mer og være nasty mot hverandre.

En smakebit av hvordan spillet ser ut i action:

http://blindern.mine.nu/tekken/div/ (høyreklikk på linken inne på siden og velg save as)
 
#3
Dette spillet husker jeg ganske godt.
Det er ikke så fryktelig lenge siden vi pleide å samle oss sammen hos en god venn av meg å spille fire player på dette spillet.
Et av de beste multiplayerspillene jeg vet om.
Minnene strømmer på her...
 
#5
De som likte Circuit Breakers til PSX bør vel plukke opp Circuit Blasters. Det er den nye versjonen som er laget til PS2, fun stuff :)
Mashed er en multitap klassiker ja, banne faktoren er alltid through the roof med det spillet :D
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#7
Mener å huske dette spillet ja. Hvis man kan kjøre båt der så er det det jeg tenker på. Spilte dette og Micro Maniacs (tror jeg) masse med venner i mine yngre dager. Husker at i sistnevnte var det små folk som løp og ikke biler. De hadde noen kule våpen hver som man kunne oppgradere. ^_^
 
#8
Micro Machines :smileyen med pekestokk og sånn amerikansk college hat: :svette: dette var ett sinnsykt bøst spill
 

MadCow

Lokal moderator
#9
Ok, men noen som har lyst til å ta en runde circuit breakers en dag?
 
#10
foresten du har rett det var både Micro Maniacs hvor man styrte små mennesker som løp rundt på baner og Micro Machines V3 hvor man styrte små biler. Poeng til begge og pisk på pungen til meg