City of the dead

• Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato
D

Deleted member 365

Gjest
Yes folkens. Det er sant. Den legendariske AmericanMcGee (Alice) holder på med et nytt spill. Han jobber med *virvel* GEORGE ROMERO!
Og folk kan jo gjette seg til hva dette spillet handler om.
Det heter City of the Dead og er basert på "of the dead" filmene til Romero.

AmericanMcGee

Så ja.. Dette er et spill som jeg gleder meg hinsides til og jeg tror faktisk at det kan bli "the goriest game ever made" utifra hva jeg ser på skissene.

håper at dette ga noen folk her på forumet et spill til de kan glede seg til for dette ser lovende ut.

CHILL!
agradula

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det var noen pene bilder der! Jeg tror ikke det spillet blir noen knall suksess, men det blir vel litt kult.
Dette er et spill som jeg gleder meg hinsides til og jeg tror faktisk at det kan bli "the goriest game ever made" utifra hva jeg ser på skissene.
Mente du Goreiest eller Gloreiest?

Lodin

Der Waaaah
Vel var Alice et ålreit spill, men jeg stoler ikke på folk som har nasjonaliteter som fornavn. Er ikke helt bra å hete hverken British Smith eller Svensk Pärson.

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@16.08.2004, 13.21
Det var noen pene bilder der! Jeg tror ikke det spillet blir noen knall suksess, men det blir vel litt kult.
Dette er et spill som jeg gleder meg hinsides til og jeg tror faktisk at det kan bli "the goriest game ever made" utifra hva jeg ser på skissene.
Mente du Goreiest eller Gloreiest?
88293​
Goriest, Drauden, er helt korrekt. Lær deg et språk før du begynner å rette andre i det. Det sparer deg for mye ydmykelse når du møter folk som meg.

Jonna: Det ser fortsatt veldig artig ut. Håper de greier å få en utgiver til det ... og ellers er det veldig moro å se på siten til McGee. Han ser ut til å være en temmelig oppfinnsom mann.

D

Deleted member 365

Gjest
THE GORIEST GAME!!! urk..

Det ser lovende ut. Og jeg tror det kan bli knallfett. bare se hvor populært gta og resident evil er. Som vel er de to spillende det går ann å sammenligne det mest med.

Angående utgivere. De har jo sendt skisser og ideer og masse til forskjellige utgivere og de har fått KJEMPEPOSITIV respons.
For å si det sånn. Hvis de klarer og få til en slags gta by..
vent litt. En bra gta by (er ikke spesiellt fan av gta) med litt bedre grafikk, som er stappfull av zombier og ødelagte ting.
Masse våpen men ikke sånn at du blir uovervinnelig.
Og forskjellige events som gjør at du må hjelpe de på laget ditt.
Kanskje du må finne andre levende i byen for og få dem til å hjelpe deg.
Et eller annet som gjør at det ikke BARE blir splætt.
Det tror jeg kunne vært bra. Men vil heller ikke at det skal bli som GTA. Hvis de hadde klart en slags soldier of fortune type splætting kombinert med god grafikk, story, og gameplay.

men klarer de det?
jeg tror faktisk det. AmericanMcGee er utrolig flink til å komme med ideer angående gameplay og lignende.

jepp. mitt svar.

Dette spillet kommer til å rocke. Det hadde vært stillig med samme frihets gameplayet som gta. Men i mellom tiden til dette spillet kommer så venter jeg spent på pc spillet f.e.a.r. det virker skikkelig spooky.

D

Deleted member 365

Gjest
F.E.A.R. virker utrolig fett ja!
Det er som en slags fast-paced-sneak-and-shoot-the-bad-guy-so-that-they-die-and-go-to-hell spill!
Det er ser unektelig fett ut ja. Hvis du har sett hele previewen så skal jeg ikke klage. Men se den nyeste previewn eller traileren eller hva de kaller det. Ultra!