Clive Barker's Jericho

Lodin

Der Waaaah
#41
Har endelig testa demoen og det virka rimlig heftig. Riktignok suger det med QTE, men jeg kjørte gjenno

EDIT: Argh! Posten min ble sletta når jeg redigerte. Uansett så liker jeg dette og Dagbladet er dicks som ga det to på terningen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#43
Har vi kommet til der vi poster anmeldelser? Bladet EGM ga det en 4.0, og 1UP gir 3.0. 1UP klager på at spillet er altfor goth (merkelig ting å klage på i et Clive Barker-produkt), dårlig grafikk, og lange lastetider. Og så liker han ikke at fiendene ser ut som de er fra 80-talls death metal-albumcovere, teitingen.

Merkelig at det ikke er anmeldt av hverken Gamespot eller Eurogamer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Ja, spesielt det siste. :p

Har lyst til å få det med meg, siden jeg liker både FPS og horror. Det er bare det at nå kommer det styggmange gode spill framover, så Jericho blir nok nedprioritert i noen måneder.
 

Lodin

Der Waaaah
#45
Må si meg enig med 1up etter å ha lagt litt tid i det. Det er ganske bad ass å ha kontroll på 6 folk som pløyer gjennom horder av vandøde mens de selv har nesten uendelig liv og ammo. Spøkelset ditt kan helbrede hvem som helst så derfor har man alltid denne egenskapen. Når det gjelder ammoen så kan hu ene dama hacke seg inn i virkelighetsstrømmen og resette ammohylstrene til folk når som helst. Spillet klarer faktisk å begrunne åssen det funker ganske bra. :v:
Så er det bare å lene seg tilbake, skyte som en gal og skifte mellom folk fra tid til annen etter som hvilke ferdigheter og våpen man vil leke seg med. Historien er interessant nok til at jeg gidder følge med. Tenk Hellboy miksa med Gears of War og Undying. Når ei zombienazi dominatrix fra krigen plutselig dukker opp så følger man med. Folka på laget ditt er og artige. De har personligheter og slenger hele tida dritt til hverandre. Særlig sørstatspresten som stadig skriker ting som "HOLY MOTHA MAWY OH GAWD!" og "EAT MAH HOLY BLESSINGS OH LEAD SINNAH!" får meg til å flire. Flere av dem er over the top, men det funker.
Åssen er gameplayet i seg selv da? Ikke så kjempeutfordrene. Man går bortover en koridor helt til man møter monstere. Så stiller laget seg i taktiske posisjoner og peprer løs mens man selv enten kan ta en agresiv rolle på fronten eller henge tilbake, poppe noen skaller og ta seg av folk som evt. dauer.
Mulig det er fordi jeg er ghey for Clive Barker, men jeg storkoser meg faktisk med dette her. Alikevel er det ikke noe å prioritere. Kommer alltids til å ligge på Steam og vil nok fort bli billigere så det kan godt få ligge å mygle litt.