Cm 03/04 online?

sider vi har valgt de to lagene med mest penger så blir det vel kamp om de gode spillerne....

jeg vinner nok duellen for jeg vet om noe som spillerne ikke kan si nei til.....

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
meg meg, jeg vil være med. Jeg eier :)
Jeg velger Tottenham.
En ting, er det must å være med alle gangene?
Dere er foresten jævlig feige som velger de beste laga, med flest penger. Det blir ikke noe konkuransen ut av det her. Arsenal, Chelsea og Man U kommer til å stikke av med seieren. Det tar meg mange sesonger før jeg i det hele tatt kan hevde meg. <_<

nei du behøver ikke å være med alle gangene....

men du kan ikke være borte mer en 2 ganger på rad....

eh..... nei det tviler jeg på....
jeg husker ikke om den seneste patchen er så at leeds er i 1. div..

velg et annet lag du....

Opprinnelig skrevet av Sheffield
]Dere er foresten jævlig feige som velger de beste laga, med flest penger. Det blir ikke noe konkuransen ut av det her. Arsenal, Chelsea og Man U kommer til å stikke av med seieren. Det tar meg mange sesonger før jeg i det hele tatt kan hevde meg. 
Jeg valgte Man Utd fordi det er favorit laget mitt....
men hvis du er heldig med spillerkjøp og at du er god med Taktikk og trening så kan du være i toppen..!

hehe ja....

Leeds ligger nå i engelsk 1.div eller som det nå heter Coca-Cola Champioship....

Opprinnelig skrevet av Ghaz
Nei, ikke for mange det. Skal vi satse på en 7-8 stykker? Om vi skal være i England, må vi kanskje prøve å organisere hvem som skal være hvilket lag og sånn. Bare rett og rimelig at de første som meldte seg på skal ha førsterett på lagvalg.
Men det hadde jo vært gøy med så mange som mulig da...
tenk 20 stk, alle laga er det noen som styrer... det hadde vært gøy...

I pick Liverpool!

Angående denne patchen med Leeds i førstedivisjon, jeg har ikke den, og tydeligvis er det mange andre som ikke har den og. Hva gjør vi med det?

alle laster ned den nyeste patchen før vi starter.....
det tar ikke mere enn 10 min....

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Yo, en ting. Funker det å gå online med fyfy versjon? Jeg kjøpte CM 4, og 03/04 er så si det samme, så jeg orka ikke å punge ut en gang til for samme greiene.

Når starter vi?

Jeg vil foresten bytte klubb til Arsenal, da alle andre er feige og tar topplag. Dessuten har jeg bare spillt 03/04 versjonen i Norge, så jeg har liten peil på engelske spillere og klubber, derfor trenger jeg et litt godt lag. :usikker:

Edit: Det er 4.1.5 som er det nyeste patchen, hva? Jeg er litt noob på disse patchene, det er en evighet siden jeg spillte sist.

Z

Zico

Gjest
Fungerer den crackede versionen hvis jeg har oppdatert den til siste oppdatering. Kan jeg spille med dere?

Opprinnelig skrevet av Sheffield+13.08.2004, 21.23-->
Yo, en ting. Funker det å gå online med fyfy versjon? Jeg kjøpte CM 4, og 03/04 er så si det samme, så jeg orka ikke å punge ut en gang til for samme greiene.

Når starter vi?

Jeg vil foresten bytte klubb til Arsenal, da alle andre er feige og tar topplag. Dessuten har jeg bare spillt 03/04 versjonen i Norge, så jeg har liten peil på engelske spillere og klubber, derfor trenger jeg et litt godt lag. :usikker:

Edit: Det er 4.1.5 som er det nyeste patchen, hva? Jeg er litt noob på disse patchene, det er en evighet siden jeg spillte sist.
86992​
[/b]
Ja det funker med fyfy versjon....
vi starter i starten av September(fordi da får jeg adsl oss mamma...)
Den patchen vi skal bruke laster vi ned dagen før vi spiller så da får vi se hvem det er..

Opprinnelig skrevet av Ghaz@13.08.2004, 21.44
Er det slik at om du laster ned en patch, så blir alle eksisterende spill slettet?
stemmer ikke
<!--QuoteBegin-Zico
@13.08.2004, 21.45
Fungerer den crackede versionen hvis jeg har oppdatert den til siste oppdatering. Kan jeg spille med dere?
er ikke helt sikker.... men trur det

der fikk jeg tattt alle spørsmåla..... :D

Halky

Veteran bruker ;)
Hvis dere spiller CM 03/04 så er det: cm0304 Patch 4.1.5 som er den nyeste patchen, men hvis dere spiller CM 4 så er det: 408_enhance som er den nyeste patchen der.

Manchester City på meg :tommelopp:
føler det blir litt klasseskille mellom de pengesterke klubbene og sånt, men da blir det bare mer morro å vinne over dere :p

jeg trur du kommer på 2. plass jeg....
for jeg vinner uansett.....

Kan vi ikke utsette klokkeslettet litt. På søndager går det jo Premier Legaue kasmper helt til kl.19.15. Kan vi utsette det til halv åtte, og kanskje spille en time lengre?

jaja det går ¨sikkert helt grait det....

men alle sammen må legge ut msn adressen sin for det er en viktig komunikasjon under spillet....

min er: ramboal@hotmail.com