Cm 03/04 online?

Z

Zico

Gjest
Skulle gjerne meldt meg på men siden Sheffield kom med Arsenal før meg vet jeg ikke hva jeg skal velge nå :/

og en ting til. Jeg har real madrid på mitt spill. Når vi skal ha kampene kan vi ikke ta at man kan ha champion leuage eller noe så jeg kan få spilt med Real madrid?

hm.....
nei bare engelske lag....

det er jo mange lag igjen, det er bare å velge...
ca 14 lag er det igjen.....

men jeg trur vi skal si alder'n våres også jeg.... for hvis noen av dere er 20 år eller noe... så kan jeg skryte av at jeg har slått dere siden jeg er bare 14 år.....

Z

Zico

Gjest
Hvis jeg ikke driver og trener Engelske lag blir det vel en smule problem for meg med å ha laget nytt som et brød?:p

kan vi ikke ta internasjonale klubber da?!

alle sammen starter på "new game da"...!!!!

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
mnilsen@gmail.com

Jeg har foresten et lite problem. Pcen restarter seg hver gang jeg spiller CM. Jeg får beskjed om at det er en fil i mappen C:/Windows/Minidump som har skylden i det. Jeg synes at en mappe ved navn minidump høres litt tvilsom ut. Gidder dere å sjekke om dere også har den? Det er så kjedelig å slette en windows mappe slik at hele pcen kræsjer.

Btw: 16 år.

nei har den ikke jeg heller....!
slett den og se hva som skjer....

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg tror ikke minidump er problemet egentlig:

Platform SDK: Debugging and Error Handling
Minidump Files

Applications can produce user-mode minidump files, which contain a useful subset of the information contained in a crash dump file. Applications can create minidump files very quickly and efficiently. Because minidump files are small, they can be easily sent over the internet to technical support for the application.

A minidump file does not contain as much information as a full crash dump file, but it contains enough information to perform basic debugging operations. To read a minidump file, you must have the binaries and symbol files available for the debugger.

Microsoft® Office XP and Windows® XP create minidump files for the purpose of analyzing failures on customers' computers.

slett fila.....

Z

Zico

Gjest
Jeg er likksom med assa. Tar Derby Country eller hva de heter... :S

HAr dere en hoster forresten?

Opprinnelig skrevet av Zico@16.08.2004, 12.20
Jeg er likksom med assa. Tar Derby Country eller hva de heter... :S

HAr dere en hoster forresten?
88247​
Derby er nok ikke i Premier League, så du må nok velge ett annet.

Opprinnelig skrevet av Zico@16.08.2004, 16.31
Så finn på et bra lag du da!!!!!!!
88358​
Ett lag som har ganske mye penger, og som ikke er blitt tatt ennå er Aston Villa.
Tror de er den niende rikeste klubben i verden eller no'. Bra klubb det. Eb av de klubbene i PL som jeg liker. Velg dem.

Opprinnelig skrevet av Zico@16.08.2004, 16.31
Så finn på et bra lag du da!!!!!!!
88358​
kanskje du ikke får være med hvis du tar den tonen...!!!

ja jeg er hoster...

men trenger mer info om deg..(epost og alder)....