Cm 03/04 online?

Opprinnelig skrevet av Headstah@17.08.2004, 18.37
martin_rohde_hansen@hotmail.com
er 19 år. eldstemannn med? :flau:
89056​
ja trur du er det...
men du er ikke best.... :D
det er meg..! :tommelopp:

Damn! Aston Villa ble tatt! De er dritgode i CM! Jeg vil være Manchester United, siden jeg har vært fan siden 1992. Da ble det erkerivalen istedenfor: Leeds United! Count me in!

Må advare at jeg er dritgod! Vant Champions Leauge med Odd og fikk en syttenåring og en tyveåring til å bli toppscorer. Navna er hemmelige siden vi skal spille sammen, men de to scorte til sammen rundt nitti mål på rundt førti kamper!

Opprinnelig skrevet av Duke@19.08.2004, 14.19
Damn! Aston Villa ble tatt! De er dritgode i CM! Jeg vil være Manchester United, siden jeg har vært fan siden 1992. Da ble det erkerivalen istedenfor: Leeds United! Count me in!

Må advare at jeg er dritgod! Vant Champions Leauge med Odd og fikk en syttenåring og en tyveåring til å bli toppscorer. Navna er hemmelige siden vi skal spille sammen, men de to scorte til sammen rundt nitti mål på rundt førti kamper!
89895​
Sorry, men den patchen vi skal bruke har ikke Leeds i Premier League. Oppdatert, vet du. Så om du vil være med, må du nesten være et annet lag. Mitt tips vil da være Middlesbrough, som har ett par bra spillere fra før, samt litt penger.
P.S. Hvem er dama på bildet? Dritfin.

Opprinnelig skrevet av Ghaz+19.08.2004, 15.24-->
<!--QuoteBegin-Duke
@19.08.2004, 14.19

89895​
Sorry, men den patchen vi skal bruke har ikke Leeds i Premier League. Oppdatert, vet du. Så om du vil være med, må du nesten være et annet lag. Mitt tips vil da være Middlesbrough, som har ett par bra spillere fra før, samt litt penger.
P.S. Hvem er dama på bildet? Dritfin.
89929​
[/b]
ja velg et annet lag....!

men hu dama var skikkelig deilig... :tommelopp:

Helvete! Leeds har noen spillere som er insane!

Tottenham er også opptatte? Sett meg midtertidlig opp på Boro's da.
Vent litt... Blacburn er jo faen meg i Champions Leauge semin hvert år hos, meg. Da tror jeg tar Blacburn og kanskje endret det til Boro's etterhvert.
Må bare ta en titt med begge laga.

Takk når det gjelder avataren. :flau:

fin fin advatar ihvertfall....

men trenger mer info fra deg... alder, mail og tlf(tlf kan du sende på pm ;) )

Det skjønte egentlig ikke jeg heller, når vi har noe så revolusjonerende som internett, så trenger vi ikke tlfnummerene til hverandre.. >_<

det var en spøk da....

hu var deilig ikke sant.... :p

:flau:

@adressen finnes i profilen min, men hvor finner jeg en oppdatering til CM?

du finner de HER
gå på "last ned"

helt riktig zico..!!!!

det er de 2 vi trenger........