Codename Gordon endelig sluppet

Lodin

Der Waaaah
#1
Så etter 2 år har endelig det litt sagnomsuste Codename Gordon blitt sluppet. Egentlig skulle spillet ligget i produksjon i noen måneder til, men etter at Valve plukket opp retighetene gikk det som med Steam. Det ble sluppet lenge før det var ferdig og tvinger brukerene til å betateste.
Og her ligger enda et av problemene, Steam er det eneste stedet du kan få det fra...
Det vil si, helt til Filerush la ut en link.

Uansett, spillet er gratis så man har ikke mye å tape på å prøve det. Hos meg lagger det noe sinnsykt (Flash er ikke ment for spill!), men det er mulig noen av dere får kjørt det. Ikke sikkert dere kommer til å like det for det, har hittil ikke hørt annet en negativ omtale av det fordi det ikke er i nærheten av å være ferdig ennå. La oss håpe puckene som laga det fortsetter å jobbe med det.

Highscore lista er i det minste morsom:
 
#2
Det er rett og slett kjedelig. Lag, kjedelig level design og forferdelig AI gjør at dette, som egentlig var en veldig god idé, ikke underholder i det heletatt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Unnskyld meg, men skulle dette ha vært noe stort? Har det vært veldig omtalt? Virket akkurat som the next flash game, synes jeg. Kjedelig var det også. :blunk:
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Du har helt rett, det er faktisk bare enda et rævva flash spill. Det som er spesielt er at det er gitt ut av Valve. De burde vite bedre (ikke egentlig, STEAM).
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Valve? Hmm, syns nesten det virket litt amatør-messig. Bah, hvem vet - kanskje det vokser på deg. :p
Skal prøve å spille mer senere i kveld.

OVER OG UT!
 
#7
Ja, Valve kunne aldri lagd noe sånt! *Fanboy* :mrgreen:

Men... det var allikevel jævla unødvendig. Blæh.