Forumlek Codenames #1

demake

Seksuelt godteri
#42
Lol
 

demake

Seksuelt godteri
#43
mafia: 2
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#44
Mafia?! I helvete, da... @Agradula, jeg er helt blank her. Pool (sleeping with the fishes)?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Ta det ene som er en million prosent åpenbart. Siden det da logisk sett er blått. :argh:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#46
Mafia. Mafia? MAFIA? jeg klarer ikke se noe s om er åpenbart. Ingenting. Eneste som jeg kanskje kan tenke meg er Court, fordi the mobsters are in court all the fuckin time. Men ser ikke noe annet az. Kan jo være no sånn at du for faen ikke double-crosser en mobster med mindre du vil sleep with the fishes? Eller kanskje mafiaen holder til down in the Hood? Veit ikke ass? Hva tycker ni? jeg stemmer for at du nå straks tar ansvar og peker på noe @Shinra85

 

Shinra85

Spillegals effort emo
#47
Faenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaen

court
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Ok, så den var altså ikke blå likevel. Jeg begynner å skjønne taktikken her.

Taktikken er at begge laglederne er på grøftefylla når de gir hintene sine.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56
Logisk sett så er cricket en banker her, da. Bow og net? Jeg synes iallfall cricket bør være førstepri. Trykk på avtrekkeren, Martin.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#57
Dog er nok riktig. Det er jo mye sånn agility-idrett og greier. Eventuelt Diamond, som i Diamond League.

=D
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#58
Ok, pool og cricket må være bænkers her, spesielt cricket. Men sia ganon er sabotør så betyr vel det at vi bør ta shop.

JEG PEKER PÅ CRICKET JEG jeg dreper deg om det er rød ganon dreper deg dreper deg