Forumlek Codenames #2

demake

Seksuelt godteri
PASS DA BARE GJØR DET OK?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jessir.

edit pass
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Bråk: 0
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da bare minner jeg alle på hva et null-hint er for noe. Det betyr i dette tilfellet at ingen av ordene har med bråk å gjøre og laget kan gjette til de bommer eller passer.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
FIIIIIIIIIIIIIIIIINE LAGLEDEREN
 
Vil noen av mine lagkamerater, med bedre oversikt enn meg, minne meg på hvor mange ord vi mangler på de forskjellige hintene?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er vel egentlig alltid uvisst, jeg bare brukte "dødelig"-hintet til alien som eksempel tidligere fordi det var en sånn derre åpenbar greie. Men med tanke på hvor harmonisk det har vært mellom lagleder og meg i det siste var det vel en rein tilfeldighet.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Utover det, Kid Band og Opera er vel kanskje alle eksempler på bråk og ting vi bør styre unna? Ser derimot ikke noe som liksom er det motsatte av eller alt annet enn bråk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Grass siden det er jæskla chill å ligge og slappe av på en gressplen om sommeren når ingenting spesielt skjer og det er fint vær? Eller kanskje key siden en nøkkel som bare ligger stille ikke lager noen lyd? Gleder meg til å se hvilket av disse logiske resonnementene som slår best an.
 
Og så skal en plen være flat. Sånn ideelt sett. Og dødelig for en pollenallergiker. Sett inn bilde "I have no idea what I'm doing."

Betyr nullhint at vi skal gjette på motsatt? Wind bråker i hvertfall. Innimellom.
 

Sofie

Like my body?
Ingen av våre ord har med bråk å gjøre? Eller ingen ord i det hele tatt på brettet har med bråk å gjøre?

Hvis vi skal tilbake til flat så synes jeg fortsatt en hanske og en nøkkel ganske så flate. Så var det opp til meg ville jeg prøvd noe av det. Ikke bråker det heller.