Forumlek Codenames #2

demake

Seksuelt godteri
Pass??? PASS???? Det tryggeste er å passe? Det tryggeste er å bare gi vekk seieren? Herregud, jeg gir opp!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trodde du ga opp for to hint siden.
 
Er med på Wind som første forslag. Kid, shop og grass er tre andre ord jeg forbinder med Zeldaserien, men heller klart mot kid siden det virker som det er Windwaker han tenker på.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
wind

jeg er veldig usikker angående det siste.
 
Vi har bare et ord igjen nå mens de andre har tre. Det kan være en ide å passe nå og få et bankers hint neste gang. Jeg tviler på de andre klarer tre på rappen.
Hvis vi skal stemme på noe satser jeg på kid.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Men det er risky da da. De har ganske mange hint nå og det kan hende det siste hintet er det de trenger for å ta rotta på oss.
Jeg stemmer for at vi gir Kid en sjanse
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja det maker sense å passe for garantert seier, men det hadde sugd om de fikk til de siste tre med et superhint... Dere to er større på Zelda enn meg så er med på kid eventuelt, bør være det foran grass eller shop.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
OH SHIT here we go bois
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Å hjelp. Med det hintet tenkte jeg selv Wind (Waker), Grass (som man kutter mye av i spillet), (Power) Glove og kanskje Bat (siden det er en fiende som er i alle spilla). Ikke Kid.
 
Gleder meg til demake-rant her nå.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg lar dette tale for seg.

ImageUploadedByTapatalk1453032491.447728.jpg


ImageUploadedByTapatalk1453032499.079706.jpg


ImageUploadedByTapatalk1453032506.629031.jpg


ImageUploadedByTapatalk1453032514.862792.jpg


ImageUploadedByTapatalk1453032522.446620.jpg


ImageUploadedByTapatalk1453032530.912693.jpg
 

demake

Seksuelt godteri
Men la det være sagt, Codenames herjer som forumspill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fy faen. Failhvalen var gallionsfigur på både lagskuta og lederjolla her ass.

Kan jo si at jeg etterhvert ble så sikker på at jeg ikke forsto noe av hintene at når valget var mellom noe jeg var sikker på og å passe, virka det mest logisk å passe.

Men gud hjelpe meg, ei linje er ikke flat mens en nøkkel er det? Matematisk da eller? Jeg blir så sinna at det er like før jeg sprekker her!!!

Ps:!!!