Forumlek Codenames #2

Justin serpet seg umiddelbart, med andre ord har jeg null og niks å klage på og det var en fryd å se laget mitt tenke nøyaktig som jeg ville mens motstanderne gravde seg dypere og dypere ned i avgrunnen for hver runde og demake ble mer og mer rasende =D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det jeg reagerer mest på er hvor lite begge lag går tilbake til tidligere hint for å rydde opp. Det første hintet til rødt lag var dødelig: 5 (fem! damn!). Der klarte dere to før dere bommet, dvs det må være tre ord igjen demake tenker på. Når neste hint er flat: unlimited er jo det for å gi dere mange ekstra gjett for å hente inn de man gikk glipp av. Der tok dere også to, pluss én ekstra (alien) i bonus fra dødelig-hintet. Med andre ord må det fortsatt være to til på dødelig-hintet.

Deretter kommer bråk: 0 som burde få dere til å tenke at dere har alt dere trenger, bare unngå bråk og få ryddet opp i resten av ordene før det andre laget kan stikke av med seieren. Pass her må da være helt uaktuelt?!

Codenames er et race, ikke bare må du finne ut av ting, du må finne ut av ting før det andre laget finner ut av ting.
 

demake

Seksuelt godteri
Amen! Kan laget mitt printe ut posten til Buggz og henge den opp på kjøleskapet.
 
Jeg har i hvertfall lært at jeg skal ha notater på ark gjennom neste runde når det gjelder antall hint. Jeg mistet fullstending oversikten.

Men uansett kan vel to hint gjelde for ett ord, så det er ikke 100% det heller.

Skjerpings blir det uansett.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er aldri 100%, og det er bl.a. det som gjør det spennende og at man må gruble litt ekstra! Det betyr også at lagleder alltid står ovenfor dilemmaet om man skal gi et hint til for ord man allerede har hintet på eller ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Amen! Kan laget mitt printe ut posten til Buggz og henge den opp på kjøleskapet.
Veldig rask med å skyfle skylden over på bermen til tross for at det første hintet, som skulle være dødelige ting som faktisk eksisterer i følge deg selv, omfattet "alien". Matematisk flate romvesener antar jeg. Faen.
 

demake

Seksuelt godteri
Aliens eksisterer!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hintet er bare "dødelig", hva lagleder tenker eller ikke kan laget bare spekulere i. Jeg hadde uten tvil tenkt på "alien", som en av de mest kjente dødelige antagonistene i vestlig kulturhistorie.

Snellers er jeg enig i at demake kan roe seg ned et par hakk, du har en tendens til å endre forklaring når laget ditt ikke følger tankerekka di til punkt og prikke. Laget ditt tapte og du er en del av laget. dealwithit.jpg
 

demake

Seksuelt godteri
Nei, du.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Smålig gneldring som forvitrer hele det sosiale limet forumet er avhengig av for å eksistere, da harru bra forumspill vettø.

Noen som er med på en ny runde Solium Infernum eller Neptune's Pride 2? =D
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Chris fuckings suger herregud Å JEG KLARTE IKKE Å SE PÅ NOE ANNET ENN MIN EGEN FARGE JEG ANTAR ALLE ANDRE SER FARGEN dumme hore.




Men du har så jævlig rett om linje, da, gå og dø, Tryggve.






Sånn, da var det dårlig nok stemning til siste runde. Skal vi se å vinne, eller?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Samme for meg om det er Justin eller meg som er lagleder, men Justin har ihvertfall ikke vært det tidligere, så kanskje han?
Heldigvis har jeg ikke Demake på laget som gjetter PIRAT på pointy når du har STICK og fuckings POLE som ord på brettet. Neida. Vi går for Pirat. PIRAT. PIRRRRAAATTTT!

fyfaen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men du har så jævlig rett om linje, da, gå og dø, Tryggve.
Slutt å leke mongo, jeg dreper deg, seriøst.

Men ja, make team homo great again, Oblivione 4 prez.