Combo Challenge

EagleJin

Bear Necessity
Prøv å utfør comboen ^^. Den er jäklig vanskelig og jäklig stilig å se på :D
Altså ren skill og god kontroll på sticka :)
 
ny law kombo
D/F 2, 2, 221, 123, ff 213. :D
 
ewgf, bb, ewgf, 1, 1, 1, 1, dewgf

Hva skal du med bb her? bb = back back?
ja hva er du loker med skal det være lixom vansklig og utføre eller bra damage kanje det hadde vært lurere og ta dashewgf ?? <_< haha stikke fra aircombo'en kanje er rått da :D :ler: :ler: bare kødder litt med deg jeg :tommelopp:
 

EagleJin

Bear Necessity
Det er en fullverdig juggle som krever mer enn det ser ut til. Den ble tatt med i en combo-vid for å vise hvor bevegelig Kaz har blitt i T5.
Skal jaggu like å se noen utføre den der 10/10 ;)

Jeg glemte en liten detalj (det skal være ewgf, b,b, dewgf). *Endre*

Dette emnet ble ikke opprettet for at vi skal slenge ut hvilke som helst juggles. Ordet "Challenge" burde gi en pekepinn om det.
 

EagleJin

Bear Necessity
Det er rett og slett en buffring av ewgf i en dash. Du legger altså til en f før ewgf - f,f,d,d/f+2. Du kan også gjøre deep in dewgf ved å gjøre f,f,f,d,d/f+2.
 

EagleJin

Bear Necessity
På tide å dra frem dette igjen..

Hawk og jeg har en tendens til å utforske mest mulig i kamper og ikke i treningsmodus for oss selv. Dermed finner vi en del tøffe og en del merkelige saker, bl.a. div combos :D

SF3s -
Dudde i hjørnet:
- c.HK, u/f+mp, SA1, SA1, srk :D
- c.HK, hcb+mk, SA1 (noe mer?)

Hva annet kan Dud gjøre i hjørnecombos?

Ryu (ikke helt i hjørnet):
- ex hcf+k, UOH, SA1, qcb+hk :D

Lurer på om denne er mulig:
Dudley i hjørnet:
- ex hcf+p, hcf+lp, hcf+lk,k, SA1
 
Veldig usikker på at det går men fikk det nesten til :p

Urien, SA3, kast(så han spretter fra kastet og opp i lufta), m.shoulder, h.shoulder SA3, m.shoulder, FP, C.FP, ex headbutt, ex headbutt


Kan noen teste detta med Anna for meg?
f,d,d/f+1, UF+3, d+4,1, 1, f+4
 
Hmm, tror jeg husker en Dudley combo som ser omtrent slik ut: Qcf+lp+mp, qcf+lp, qcf+lp, qcf+lp, ex srk, light srk.. Gjør ihvertfall helt skada damage!

Dudley på f.eks Chun li eller Alex i hjørnet : c.fk, c.fk, c.fk, c.fk, cqb+lk, SA1

En morsom en med Ken: c.mk, qcb+lk, SA3- Ikke spesielt vanskelig, men ser ganske rart ut.

Dudley på Gouki i hjørnet: Jumping fp, fk, qcf+lp+mp, jumping mp, land, SA1, Ex srk, light srk, Gouki i stun, c.fk, qcf+lp, ex srk, light srk.. Test denna og se hvor mye hp Gouki har igjen.. Eneste positive er at Gouki kan parry SA1 i den comboen hvis man er god nok
 
Sa det til deg på MSN, men Anna combo'en funker ikke. Altfor lang recovery etter d+4, 1.
Men den hadde sett kul ut hvis den funka! :tommelopp:
 

EagleJin

Bear Necessity
Hmm, tror jeg husker en Dudley combo som ser omtrent slik ut: Qcf+lp+mp, qcf+lp, qcf+lp, qcf+lp, ex srk, light srk.. Gjør ihvertfall helt skada damage!

Dudley på f.eks Chun li eller Alex i hjørnet : c.fk, c.fk, c.fk, c.fk, cqb+lk, SA1
[/b]
Aha.. En mulig vri av nr. 1 (skal teste senere i dag):
Qcf+lp+mp, c.kf, qcf+lp, c.fk, ex srk, SA1 ???

(Kanskje jeg skal slutte å legge inn hcf+p... :flau: )

Dudley på Gouki i hjørnet: Jumping fp, fk, qcf+lp+mp, jumping mp, land, SA1, Ex srk, light srk, Gouki i stun, c.fk, qcf+lp, ex srk, light srk.. Test denna og se hvor mye hp Gouki har igjen.. Eneste positive er at Gouki kan parry SA1 i den comboen hvis man er god nok
[/b]
:sikle: :holdkjeft: :D
Red Hawk: Du vet du sliter nå! Muahaha...
 
Dudde mot Gouki ser farlig ut..bortsett fra at jeg tar parry og kontrer med SA1 :p

Mix-up med Gouki:
c.mk, qcb+lk, lp:
- UOH, c.mk,qcb+lk, lp...
- c.mk+qcb+lk, lp...
- jumping d+mk, c.mk, qcb+lk, lp...
- mk, demon flip, p_k_kast

+ en god del mer man finner på. Ser ut til å funke ganske bra med de to øverste i hvert fall. Har ikke brukt de nederste nok til å finne ut om det er så bra, men sannsynligvis.
MEN, den beste (morsomste):
c.mk, qcb+lk, lp, superjump, (d+mk), shungokusatsu :D :D

d+mk hopper over motstanderen, og med en gang gouki treffer bakken er det bare å satsu :p
 
Morn morn! :p
Jeg har begynt å spille Yun..

Jeg leter etter garanterte launchere etter lp, lk, mk, SA3

Noen som kan hjelpe meg? Jeg prøver på f+fp men det ser dårlig ut
 

EagleJin

Bear Necessity
Fy Farao, så tøff jeg var i dag med 19 hits Dudley-combo (sf3s) :D
ex qcf+p, qcf+p. qcf+p, SA1 (basic? ja, men utrolig kult å få til i kamp :D)

NukleuZ: Jeg har faktisk vurdert Yun selv.. Men tenker å prioriterer Alex, Twelve, Dudley og Ryu fremfor Gouki, Yun og Hugo en stund.

SF3s - Twelve:
close s.mk, SA1_SA3 (har sf-legend et eget tegn for "eller"?)
ex qcf+p, s.fk
jump.fk, ex qcb+p, SA1
b+mk, qcf+mp_lp
skal teste b+mk, ex qcf+p, s.fk i morgen :D
 
Tror jeg gir blanke f i Yun jeg :p
Back to Ryu!:D Og Alex seff :)

Har du noe å lære meg eller Eagle?
Eller Inno...

Eller noen andre som bruker de 2 hehe..
 

EagleJin

Bear Necessity
Jeg virkelig sliter teoretisk når jeg skal fortelle noe om Alex/Ryu, så jeg sier bare "last ned Mopremes Ryu-vid og TLCs Alex vid fra www.combovideos.com." Har hentet "alt mitt" :p fra disse. Gir noen greie tips ^^

Husker at sist vi spilte var du hardbarka SA2-fan :p. Bra skade i den, men jeg foretrekker SA1 ettersom den gir mer ex-bar å bruke i tapre forsøk på å få ting til å se bra ut :p

Men en ting kan jeg si om Alex.. La motstanderen "kontrollere" kampen, men ligg klar med parry, s.mk, ex [insert teknikk] eller bare qcf+mp_lp.
 
Total Ryu er kos film :)
Bruker som regel wake up greiene som er på TLC videon..

Har begynt med SA1 jeg også, og SA3 når jeg begynner å føle for det :)
ex joudan(eller hvordan man skriver det), lp(reset ftw!), SA1 går det i en del nå for tida...

Synes det faktisk det faktisk er litt krevende å spille Alex jeg... Men det er utrolig morro :)

Vi får ta å spille en dag da ?

EDIT: Klarer jo ikke å holde meg helt unna SA2 da :p c.mk, m.shoryuken, SA2, dash, m.shoryuken :)

sorry hvis det er noe skrive feil
 
NukleuZ: Det er ex joudan/yodan sokuto(-geri), altså forkortet: ex sokuto ;)
Jeg synes ex sokuto, UOH, SA1 er morsommere. Har ikke tatt den så mye selv, men Eagle har tatt den. Synd for han at det begynner å bli litt farlig å ta slike reset-combos nå :p

Game en dag? Ja, gern! :)
 
SSBM Comboer.

Doc Aka Doctor Mario og Mario.

Grab, D-throw, U-tilt, Low Jump, U-air. Funker ganske bra^^


Link.

Low Jump, B-air, Reversal Grab, D-Throw, U-tilt, Low Jump, D-air/F-air. Som oftest er Dair best.

Vis motstanderen Di'er er denne her litt morsomt XD.

(Low Jump, B-air, Reversal-) Grab, D-Throw, A-knappen, Grab, T-throw, A-knappen og slikt fortsetter det. Litt morsom "Chain throweing" faktisk.
 

EagleJin

Bear Necessity
GGXX#R
Testament
Hvor som helst:
HS, RC, HS, RC, HS
S, S, HS, qcb+P, qcf+P
f+HS, FRC, HS,qcfx2+HS

Motstander i hjørnet:
qcb+P, d+K,S,qcb+K
HS, RC, HS, RC, hcf+S, RC,

qcb+P-followup:
  • c.K, S, qcb+K
  • c.K, S, S, c.D
  • qcf+P_qcf+K
qcb+P (+nr. 1)

qcb+K-followup:
  • S, HS, hcb,f+HS
  • S, HS, qcb+K
Har ikke dobbelttesta om alle er garanterte.
Trooor dette er riktig satt opp.. får se gjennom i morgen :p