Command & Conquer Generals

Hei alle sammen :)
Jeg har et problem med C&CG!!!
Jeg har spillt C&CG nå en god stund, i litt over et år, og har veldig lyst til å spille online, men patchinga slår alltid feil.
Første gangen jeg prøvde å komme meg på nett klart jeg å laste ned patchen men når jeg skulle starte opp spillet igjen kom det opp et lite vindu ( som det skal gjøre) der det står patching. Men etter 1 time med venting og det ikke har skjedd noen ting gidder jeg ikke mer, altså det funker ikke.
Jeg prøvde på ny nå i kveld noen måneder etter det første forsøket, jeg trykka på update knappen og spillet forteller meg at jeg må ha den nyeste patchen ( 65543_65536_english.rtp) ok det er greit jeg trykkeer på update knappen og venter. Det står finding file............... og 20-30 sek etterpå kommer det en annen beskjed: no such file.... og download error.
Så nå spør jeg dere som har litt greie på dette problemet om råd.
Jeg har også prøvd å patche manuelt men gikk like dårlig da.
Starcraft og Diablo 2 har jeg ingen problemer med å patche.
HJEEELP en eller annen!'

M.v.h CDsnake :)

Jeg har forresten patching problem med Red Alert 2 også.
Begge spillene er originale kjøpt ærlig og redelig i butikken.

Last ned den nyeste patchen manuelt fra EA-Games
Installer patchen, hvis det går vel å merke. Hvis det ikke virker, må du fjerne spillet fra Legg til/fjerne programmer i Kontorllpanelet.
Så installerer du patchen direkte etter at du har installert spillet på nytt.
Kan du ikke spille på nett da, bør du kjøpe deg en lovlig kopi av spillet :pirat: .