Conflict vietnam ramlet inn på spiderman

#1
JIPPIIII!!!! nok en runde med tidenes beste co-op spill, dette gleder jeg meg til. Sitter å venter på en kompis som skal være med nå. noen andre som skal ha dette spillet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
ENDA et Vietnam-spill? Det er vel ikke FPS også, vel?
Lurer på hvilken krig de skal utnytte etter at Vietnam- og WW2-flodbølgene har gitt seg... hundreårskrigen?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#5
Hehe, det har da ikke kommet så altfor mange Vietnam spill har det det a? Det har blitt laget mange flere WWII spill.

Men at dem heller ikke lager spill om Korea krigen osv... Det har jo blitt laget få spill om den krigen.
 
#6
Er det så stor forskjell på Korea og Vietnam krigen? OK da. Krigen var forskjellig, men hvis man lager et spill om Koreakrigen så vil jo det ligne noe veldig på et spill om Vietnamkrigen. :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Vel de fleste kriger er da ganske like er dem ikke? De allierte ska ta fienden osv.. Det er jo liksom det samme som går om og om igjen. Men det er laget få krigs spill om WWI også da. Men det er da mange kriger som det ikke har vært laget spill om.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Kanskje mest fordi ganske mange kriger har vært voldsomt ubalanserte og dermed ikke spesielt egnet for å konverteres til spill?
Nuvel. Jeg ser frem til Battlefield: Gutta På Skauen Edition, i det minste. Håper bestefar er med.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Skulle ønske de gikk over til å lage flere fpser i Sci-Fi settings, Breed og Halo er ikke nok.
Kanskje Tribes: Vengeance åpner markedet litt mer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Jeg har ikke spilt Conflict: Cash Cow-serien. Derimot har jeg spilt verdens beste coop-spill, Serious Sam.
 
#13
jaja, youre loss sier jeg bare... Eller er det bare det at dere ikke har venner og spille dem med, hvis det er tilfellet så er jo det jævla synd.

Shadar og Yetifuck skal alltid være så hælvettes spydeige, dere er vemmelige.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Surpomp.
 
#17
#18
Opprinnelig skrevet av Yetipants@31.08.2004, 18.47
Kanskje mest fordi ganske mange kriger har vært voldsomt ubalanserte og dermed ikke spesielt egnet for å konverteres til spill?
Nuvel. Jeg ser frem til Battlefield: Gutta På Skauen Edition, i det minste. Håper bestefar er med.
96060​
Mulig at bestefaren min hjalp bestefaren din!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Bestefaren min var på skauen i skauen utenfor Notodden. Hvor i skauen var bestefaren din på skauen?