Conker: Live & Reloaded

Opprinnelig skrevet av Riku@25.06.2005, 20.10
Ifølge en fyr jeg kjenner er det mye som er sensurert i Xbox-versjonen. Er dette sant?

Jeg simpelheten elsker The Great Mighty Poo og dens sang, trolig den beste bossen (alt på grunn av sangen.) i Conker. Men ifølge fyren jeg kjenner er deler av sangen sensuret.

Den starter sånn som det her på N64en: "I am the Great Mighty Poo, and I'm going to throw my shit at you.", men ifølge kilden min, har de sensurert "shit" til en prompelyd. :confused:;

... hvaforno?!

MEN det er sensurert. Hadde ikke regnet med at MS ville sensurere mer enn Nintendo.

«I am the great might poo, and I'm going to throw my <prompelyd> at you.»
Til og med ordet twat er sensurert. Generalen på War som ikke husker teksten på «I don't know what I've been told»? «<pip> that <pip>».
236167​
For min del så synes jeg at sensurering av banning gjør det mer morsomt å høre på...

Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+26.06.2005, 14.32-->
Opprinnelig skrevet av Fra en fyr på NTSC-uk@
To uncensor single player, you have to get all six class medals on Live, thats 1000 kills with each class.
:blunk:
236314​
[/b]
Eller bare gjøre det slik:

<!--QuoteBegin-Xboxcheats.com

Uncensored Game
Want to play the game without those pesky censors? Well all you have to do is beat the entire game once. Beating the game will unlock all the naughty stuff!
Første gang jeg har vært inn på en cheatside på flere år faktisk.

EvilPinky, sensurering er greit når det ikke blir for mye. Det var morsomt i N64-versjonen, ja, men når MS sensurerer enda mer, da syntes jeg litt av sjarmen forsvinner. Spesielt når de sensurerer sangen til Great Mighty Poo.

Takk Gud for "cheats".

Kan man spille to stykker på Live? Har ikke helt satt meg inn i det så det hadde vært flott om jeg fikk vite det....

Opprinnelig skrevet av Mongis+26.06.2005, 13.42-->
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+26.06.2005, 14.32-->QUOTE(Psycho Mantis @ 26.06.2005, 14.32)
<!--QuoteBegin-Fra en fyr på NTSC-uk
@
To uncensor single player, you have to get all six class medals on Live, thats 1000 kills with each class.
:blunk:
236314​
[/b]
Eller bare gjøre det slik:

<!--QuoteBegin-Xboxcheats.com

Uncensored Game
Want to play the game without those pesky censors? Well all you have to do is beat the entire game once. Beating the game will unlock all the naughty stuff!
Første gang jeg har vært inn på en cheatside på flere år faktisk.
236315​
[/b][/quote]

Hmmm...

Har klart spillet en gang, men det er fremdeles sensurert.

Hey, har sikklet litt over Conker siden det ble annonsert. Er det noe spesielt bra, for en som meg som ikke har Live, og ikke har planer om å kjøpe det(Live altså)? Det koster tross alt den stive prisen 599,- ;)

Opprinnelig skrevet av Thomas_2@27.06.2005, 18.47
Hey, har sikklet litt over Conker siden det ble annonsert. Er det noe spesielt bra, for en som meg som ikke har Live, og ikke har planer om å kjøpe det(Live altså)? Det koster tross alt den stive prisen 599,- ;)
236524​
Hvis du ikke har spilt Conker's Bad Fur Day til N64, så ja, da er det verdt det. Single-playeren er varierende og full av morsomme filmsekvenser som er verdt å få med seg. Ta en titt på noen filmer fra single-playeren på IGN.com, så finner du sikkert ut om det er noe for deg.

Noen som kan svare på spørsmålet mitt?

Opprinnelig skrevet av Thomas@26.06.2005, 19.22
Kan man spille to stykker på Live? Har ikke helt satt meg inn i det så det hadde vært flott om jeg fikk vite det....
236359​

Opprinnelig skrevet av Thomas_2+27.06.2005, 19.47-->
236524​
[/b]
Om du ikke har spilt Bad Fur Day til N64, vil jeg absolutt anbefale det. Jeg har bare såvidt prøvd BFD, og jeg storkoser meg med Xbox versjonen. Aburd historie, og mye tiss/bæsj humor. Me like! :)

<!--QuoteBegin-Thomas
@26.06.2005, 20.22
236359​
Har desverre ikke Xbox Live, så jeg kan ikke svare på det spørsmålet. Har prøvd å google, uten spesifikke svar. Får håpe noen med Live ser dette, og kan svare deg.

Redigert: Send PM til Nicholas. Ser at han har spillet samt XL.

Trenger hjelp. Er ganske fra starten..
-------------------------------------SPOOILER----------------------------
Hvordan ta terminator bossen. Den er i "verste" tilstand nå tror jeg. Er nede i det elektriske stedet der conker forstuer ankelen sin eller hva det er. Så har han fyren tatt å skutt på sånn vann tank og det har begynt å renne sen vann ut av den, og når den treffer han så får han elektrisk sjokk. Hva skal jeg nå?
----------------------------SLUTT PÅ SPOILEREN---------------------------

D

Deleted member 91

Gjest
------------------SPOILAR-------------

Du må gå helt inntil ham (du tar ikke skade av strømmen, så bare slapp av), og hoppe i lufta og trykke B når han snur ryggen til deg - han står å roterer, som du sikkert har lagt merke til. Slik må du gjøre tre ganger. For å få hull på rørene må du lure ham til å skyte raketter mot deg, for å så guide dem mot rørene. Kjempelett.

D

Deleted member 1518

Gjest
Opprinnelig skrevet av Hayaka@28.06.2005, 00.49
Trenger hjelp. Er ganske fra starten..
-------------------------------------SPOOILER----------------------------
Hvordan ta terminator bossen. Den er i "verste" tilstand nå tror jeg. Er nede i det elektriske stedet der conker forstuer ankelen sin eller hva det er. Så har han fyren tatt å skutt på sånn vann tank og det har begynt å renne sen vann ut av den, og når den treffer han så får han elektrisk sjokk. Hva skal jeg nå?
----------------------------SLUTT PÅ SPOILEREN---------------------------
236624​
Drep den bossen med og få den til og skyte på alle 3 vann "tankene" så den for strøm i seg.... Så blir det oversvømt nedi der (bossen er død) du må svømme oppover og kaste kniver på strømledningene som kommer nedi vannet og gir deg strøm, fortset med det helt til vannet er fullt. Da kan du svømme ut.

Opprinnelig skrevet av Mongis@28.06.2005, 12.55
Gamer.no anmeldelse av Conker: 6/10  :ehm...:
236682​
Jeg elsket Bad Fur Day til det sykelige. Siden så og si netsen hele 1 player delen på Live & Reloaded er lik den gamle, og multiplayeren ikke er særlig bra. Kjøper jeg det ikke før spillet koster 100-200 kr. Skuffet som bare helvette :tommelned: :tommelned:

Torulv: Den boss forklaringen din burde inneholdt en spoiler advarsel.

Opprinnelig skrevet av Torulv@28.06.2005, 13.57
Jeg elsket Bad Fur Day til det sykelige. Siden så og si netsen hele 1 player delen på Live & Reloaded er lik den gamle, og multiplayeren ikke  er særlig bra.
236683​
Det er en remake av BFD, derav navnet Live & Realoaded. Det var aldri ment å bli en oppfølger.

D

Deleted member 1518

Gjest
Opprinnelig skrevet av Mongis+28.06.2005, 13.07-->
Torulv: Den boss forklaringen din burde inneholdt en spoiler advarsel. 

<!--QuoteBegin-Torulv
@28.06.2005, 13.57
Jeg elsket Bad Fur Day til det sykelige. Siden så og si netsen hele 1 player delen på Live & Reloaded er lik den gamle, og multiplayeren ikke  er særlig bra.
236683​
Det er en remake av BFD, derav navnet Live & Realoaded. Det var aldri ment å bli en oppfølger.
236688​
[/b]
Visste det var en remake for lenge siden (www.mundorare.com)

"Real"oaded?

--------------Spoiler-----------

Du skal skyte ned det tårnet og etterpå kommer det en hull der det stod. Så går du inn der... skyt på de gule og svarte stripene nederst på tårnet.

--------Spoiler slutt--------------

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@28.06.2005, 22.18
Jeg sitter fast! jeg har akkurat kommet meg i tanksen og får ned slike bruer. Plutselg stopper det? Hva gjør man?
236841​
Tar jeg ikke feil, er det nok en walkthrough på GameFAQs. Om ikke Xbox walkthrough'en har kommet, er det bare å sjekke under N64 delen.
Har ikke kommet så langt som deg, så kan ikke hjelpe deg personlig.

Edit: Eid av Thomas.