Counter-strike 1.3

#21
Colt eier.. Det jeg hater mest med de nyere versioner av cs er skjoldet..
 

Dukie

nice girl
#24
Begynte med CS beta i 1999, spilte CS som faen til 2002. Det er nå to år siden, spiller folk det enda?

Spillet var genialt, men man går lei av det meste etterhvert.
 
C

Crizpy

Gjest
#25
Husker beta 4..tidene.. spilte 1 hel time med kanskje 1 fragg.. men synes det var morro alikevel. Så ble det en stoooor pause fra cs frem til i våres.
 
#26
Jeg får ikke koblet meg opp til noen servere på CS!!!!
Hjelp! Noen andre som har problem med det nå?
Har alltid funket helt fint, men nå i dag stod det plutselig "Could not connect to game server. Reason: Could not complete connection attempt" etter nedtellingen til servertilkoblingen skulle være ferdig.
Er det noe hos meg som er galt?
I så fall: HVA DA?!

(skriver det her for det er ikke vits å lage nytt topic...)
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#28
#29
Hva er detta a?!
Betyr det at CS'en min ikke kommer til å virke igjen?!
Hater PC!!! CS er det eneste PC-spillet jeg spiller! Bare masse kødd!!
Hvordan skal jeg få det til å virke igjen a?!
 

Halky

Veteran bruker ;)
#30
Hehe, du kan fortsatt spille CS, men det blir da bare versjon 1.6 som du kan laste ned herifraMen da får du et nytt program som som kjører CS og alle de andre HL moddene. Og det programmet heter Steam og er enkelt og bruke.
 
#31
Beta 5.2 var best. Rett før beta 8 var det heller ikke så verst - det vil si før de skiftet til de stygge modellene.
Ja, vet jeg er pirkete nå, men stoppa ikke beta,ene i 7.2. Så hoppa de direkte til v1.0 ?

Forøvrig likte jeg beta 1 glocken. Hvor man bursta 3 skudd på høyre musknapp, istedet for å bare skifte over til burst mode :p
 
#32
ikke så bra spill. men for di som liker total dreping så er dete det riktige spillet. ;)