Counter-Strike: Source

SHDR

Gullmedlem
#1
Før sprekkene åpner seg i berget, og før dere peker og ler, nei; jeg har ikke begynt å spille CS. Derimot PRØVDE jeg det, noe som gikk utsøkt til helvete. Jeg hadde rundt 700 i ping til enhver tid, og brukte mange minutter på å loade hvert game. Er det flere enn meg som har hatt slike problemer, og er det min internettlinje, eller steam, som har skylden? Det forekommer ikke i noe annet spill.

Skal jeg tolke dette som et tegn fra Gud om at jeg ikke skal spille CS?

Når dette spørsmålet er besvart kan dere begynne å disse hverandre, spamme og skrive om de håpløse fjortissklanene deres. Koz!
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#2
Nei makan, du må stå på med ofringa av fastfood til Gabe hvis du i det hele tatt skal ha sjangs i helvete på ping under 500!

Steam hadde ca. 4 millioner utolmodige brukere i går som ventet på å aktivere, laste ned og skrive tull til alle idotene på friends-listene sine. Dette fører til det velkjente fenomenet "partyticket-stabilitet", noe som vil si at alt går møkk-treigt og at serverne etter tur faller som fluer. Montro om ikke det er roten til dine problemer...

Og før noen spør, NEI jeg spiller ikke CS. Det er bare så 1999 asså!
 

SHDR

Gullmedlem
#3
Faen og. Må jeg sende ENDA flere burritoer til ham? Jeg elsker TGs system. "Hey, vi har ikke lært fra i fjor, så vi har ikke engang giddet å sette opp et stakkars beowulf cluster for å fordele de som registrer seg utover en seks-sju servere."

Jeg satt og tenkte på maskinkraften som kreves for å drive Steam. Det må være noen hællvettes server clusters. Og jeg synes faktisk det er imponerende at ikke Steam var nede i hele går. Jeg fikk registrert spillet mitt i løpet av cirka førtifem minutter, noe som selvsagt, var førtitre minutter for lenge, men stadig ... halvveis imponerende. Jeg hadde håpet på mye bedre, men forventet meg dårligere.

Hindrer ikke Steam i å være en kompliserende homostasjon som kun fortjener pisk på pung.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#4
Ooooh, høres noenlunde ut som kvelden når ECE ble gitt ut til ut2004.
Jeg venter med å få hl2 til støvskyene har lagt seg.
 
C

Crizpy

Gjest
#5
Steam måtte brenne i helvete :)

Det er alt fornuftige jeg har fått sagt, for det forpulte spille kom på DVD..greit nok, tenkte jeg. La det inn på datan til broren min, og instalerte det der.
Så dro jeg hele greia over, og YES! Der var det instalert!
MEN under registreringa online, måtte jeg sette inn DVD plata etter at jeg hadde skrevet inn riktig CDkey!
Det var jo jævlig fornuftig. Helvetes fittesystem.


Det har sikkert sin grunn, men for lille meg, passa det meg midt i ræva.
 
#6
Det er vel det at steam er overbelastet til de grader kan jeg tenke meg... Jeg bruker selv, uten å ha kjøpt hl2, uvanlig lang tid på å starte steam, og starte spill i steam.
 
#7
Jeg har ikke hatt noe problemer med CS: Source, veldig overraskende med tanke på at jeg aldr ihar spilt CS på pc. Regnet med at det skulle bli masse krøll, men det ble det altså ikke.
Eier dere :tommelopp:

PS. Hadde rundt 40 ping da jeg spilte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
"Nei makan, du må stå på med ofringa av fastfood til Gabe hvis du i det hele tatt skal ha sjangs i helvete på ping under 500!" LOLZ GAEB R FEIT!11 LA OS MOBE HAMM....:!?? LOLL KOMEDIE KONGEN.....:

Men seriøst, aner rett og slett ikke hva dere driver med som har slike Steam-problemer. Jeg sitter bak en brannmur med PMS (som jeg ikke kan konfe selv, så ikke si "OMG VORFÅR SLÅRR U DN IKE AVV!!!1", kthxbye) og fikk unlocket HL2 på null komma svisj da jeg slo på Steam i går. I CS:S får jeg helt kurant ping, sjeldent over 100. Ikke har jeg fet maskin heller.
Uansett.... JEG LER AV DERE. HAHAHAHAAA! :D
 
#9
Skal vi sjå...på tirsdag rundt klokka 16.00 tok det meg rundt 40 minutter med unlocking og all den driten. Det kunne vært langt verre. I CS:S har jeg helt fin ping, under 100, men det kommer ann på serveren selvfølgelig. Hadde problemer i starten, selv om alle andre spill funket med den hertzen jeg bruker i diverse oppløsninger, tvang CS:S meg til å stille den ned. Men men, inntrykket mitt av CS:S er bra. Selv om det bare er den oppussing av 1.6, er det jo bra, selv om det ikke er haxmanxzomlolz11!! originalt og innovativt.
 

SHDR

Gullmedlem
#10
Opprinnelig skrevet av Yetipants@17.11.2004, 21.06
"Nei makan, du må stå på med ofringa av fastfood til Gabe hvis du i det hele tatt skal ha sjangs i helvete på ping under 500!" LOLZ GAEB R FEIT!11 LA OS MOBE HAMM....:!?? LOLL KOMEDIE KONGEN.....:

Men seriøst, aner rett og slett ikke hva dere driver med som har slike Steam-problemer. Jeg sitter bak en brannmur med PMS (som jeg ikke kan konfe selv, så ikke si "OMG VORFÅR SLÅRR U DN IKE AVV!!!1", kthxbye) og fikk unlocket HL2 på null komma svisj da jeg slo på Steam i går. I CS:S får jeg helt kurant ping, sjeldent over 100. Ikke har jeg fet maskin heller.
Uansett.... JEG LER AV DERE. HAHAHAHAAA! :D
136846​
Men jeg spiller HL2 i 1280x1024 med alt måka opp på fullt, samt 4x FSAA og 4x Anisotropic filtering, sååååååh ... PWNED!§"¤"RR
 
#11
Opprinnelig skrevet av Shadar+18.11.2004, 11.11-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@17.11.2004, 21.06
"Nei makan, du må stå på med ofringa av fastfood til Gabe hvis du i det hele tatt skal ha sjangs i helvete på ping under 500!" LOLZ GAEB R FEIT!11 LA OS MOBE HAMM....:!?? LOLL KOMEDIE KONGEN.....:

Men seriøst, aner rett og slett ikke hva dere driver med som har slike Steam-problemer. Jeg sitter bak en brannmur med PMS (som jeg ikke kan konfe selv, så ikke si "OMG VORFÅR SLÅRR U DN IKE AVV!!!1", kthxbye) og fikk unlocket HL2 på null komma svisj da jeg slo på Steam i går. I CS:S får jeg helt kurant ping, sjeldent over 100. Ikke har jeg fet maskin heller.
Uansett.... JEG LER AV DERE. HAHAHAHAAA! :D
136846​
Men jeg spiller HL2 i 1280x1024 med alt måka opp på fullt, samt 4x FSAA og 4x Anisotropic filtering, sååååååh ... PWNED!§"¤"RR
137082​
[/b]
Det gjør jeg også vel å merke. :kul:
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Æsj CS, få det vekk fra meg. Lasta ned det og HL2 på Tirsdag, men har enda ikke giddi å røre det. Går heller til tannlegen og trekker tenner.
 
#13
Kjøpte Hl2 for noen dager siden fikk, selvfølgelig med cs:s
Herregud det sugde faen meg mer en kabal, grunn: aimen er helt fucka opp,models er irriterende pukelgående hester med ak i hovene! :tommelned:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
ja LOLL zåklarrrt d zuggr fårrdi DE HAR JO ENNDRA PÅ NO vikke ha no NYT vi ha GAMMLE CE ES !:& LÅLLLLLLLLLLllllllLllLlllLlll
 
#15
jeg synes Cs: Source var bra jeg... ikke på nette da men på LAN....
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
Tja, det er litt andre boller å sitte sammen med en gjeng kompiser og spille det, enn å sitte hjemme for seg selv og spille mot fremmede. Man slipper dessuten tyskerne på den måten. :D
 
#18
Opprinnelig skrevet av aZul@18.11.2004, 15.38
Kjøpte Hl2 for noen dager siden fikk, selvfølgelig med cs:s
Herregud det sugde faen meg mer en kabal, grunn: aimen er helt fucka opp,models er irriterende pukelgående hester med ak i hovene! :tommelned:
137206​
SÅRS SUGER! 1.6 blæ!!!111en

ganske enkelt, ikke spill det.
hold deg til 1.2 nonsteam eller hva du nå spiller

sytene cs nørds er ille...
 
#19
Opprinnelig skrevet av Crizpy@19.11.2004, 16.58
Ja, for da er spillet helt anderledes :klaskepanne:
137887​
ja det er det, for på nette lagger det no jævlig..!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#20
Hint: ikke last ned dårlig komprimerte hentai-OVA's mens du spiller.