Counter-Strike: Source

hm.... det er jo også et tips man kan få bruk for...

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg registrerte spillet kl. 09.0000000 og det tok ikke mer enn fem minutter. Det var Half-Life 2-party på Quakenet-kanalen #HalfLife2, og jeg var selvfølgelig med på nedtellingen. Det gikk hardt i virtuelle mastrubasjoner i vill forventning og nerder som holdt på å pisse på seg selv i spenning (inkl meg hahahahaLOL). Registreringen gikk som en drøm og jeg forlot IRC-nerdepartyet og gikk inn i portalen til Half-Life2s virtuelle superverden.

CS Source synes jeg forresten er ganske morsomt. Har aldri vært noen CS-person, men source er rimelig artig. Morsomme svensker. Dvs. de har utrolig dårlig humor på høyresiden av Norge.

Opprinnelig skrevet av Vanguard@19.11.2004, 17.59
Tja, det er litt andre boller å sitte sammen med en gjeng kompiser og spille det, enn å sitte hjemme for seg selv og spille mot fremmede. Man slipper dessuten tyskerne på den måten. :D
137892​
Ikke hvis man drar på Sauerkraut-LAN 2006.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av SilentBob@19.11.2004, 17.03
hold deg til 1.2 nonsteam eller hva du nå spiller

sytene cs nørds er ille...
137898​
Du mener de som faktisk har brukt penger på gamle gratis cs er de man burde se opp til? Way to go..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shadar+18.11.2004, 12.11-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@17.11.2004, 21.06
"Nei makan, du må stå på med ofringa av fastfood til Gabe hvis du i det hele tatt skal ha sjangs i helvete på ping under 500!" LOLZ GAEB R FEIT!11 LA OS MOBE HAMM....:!?? LOLL KOMEDIE KONGEN.....:

Men seriøst, aner rett og slett ikke hva dere driver med som har slike Steam-problemer. Jeg sitter bak en brannmur med PMS (som jeg ikke kan konfe selv, så ikke si "OMG VORFÅR SLÅRR U DN IKE AVV!!!1", kthxbye) og fikk unlocket HL2 på null komma svisj da jeg slo på Steam i går. I CS:S får jeg helt kurant ping, sjeldent over 100. Ikke har jeg fet maskin heller.
Uansett.... JEG LER AV DERE. HAHAHAHAAA! :D
136846​
Men jeg spiller HL2 i 1280x1024 med alt måka opp på fullt, samt 4x FSAA og 4x Anisotropic filtering, sååååååh ... PWNED!§"¤"RR
137082​
[/b]
Jeg vil skilles.

Jeg hater cs av helle mitt hjerte, i mine øyne er cs en trend.
Og når jeg kjøper half-life 2 så skal jeg gi bort cs source cden, for det meste cs har fått æren av og være inpå noen datan som jeg har del i er 2 uker.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av delta zai@21.11.2004, 10.42
Jeg hater cs av helle mitt hjerte, i mine øyne er cs en trend.
Hva er de du mener? At alle trender er onde?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av delta zai@21.11.2004, 12.42
Og når jeg kjøper half-life 2 så skal jeg gi bort cs source cden, for det meste cs har fått æren av og være inpå noen datan som jeg har del i er 2 uker.
"CS Source-CD-en" er den samme DVD-en som HL2 ligger på. Eid! :D

Det jeg mener er at alle burde være seg selv, jeg er meg selv og jeg er stolt av den jeg er. og jeg er stolt av de jeg kjenner som er seg selv.
Viss jeg følger en trend er det for de jeg selv virkelig liker den, og ikke fordi at noen på skolen syns jeg er en såkalt "brotha" fordi jeg er som alle andre som ikke tør og være seg selv.
Og jeg liker ikke det og sitte og spame lol 1324433 mens mens du hører ak-47 og splatt effekter i bakgrunnen gjør cs til et bra spill.
Cs har fått folk som ikke har rørt en data før til og spille.
Dessuten syns jeg ikke cs er noe særlig snikke spill møtter du motstanderen dreper du han eller dør, du kan ikke stikke av og gjemme deg som du kan på halo.
Og alle syns cs er så virkelig spill som virkeligheten, spill skal ikke være virkelige, de er till for at vi skal slappa av fra alle problemene og stresset.
Eller bare hygge oss alene eller sammen.
Jeg syns det er flott at vi liker forskjelige ting og forsvarer dem og angriper andres. Men folk som er forskjelige har mye og lære av hverandre.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av delta zai@21.11.2004, 15.19
Men folk som er forskjelige har mye og lære av hverandre.
138605​
Som f.eks. tegnsetting, setningsbygging og generell norsk grammatikk? ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av delta zai@21.11.2004, 16.19
Cs har fått folk som ikke har rørt en data før til og spille.
Dessuten syns jeg ikke cs er noe særlig snikke spill møtter du motstanderen dreper du han eller dør, du kan ikke stikke av og gjemme deg som du kan på halo.
Og alle syns cs er så virkelig spill som virkeligheten, spill skal ikke være virkelige, de er till for at vi skal slappa av fra alle problemene og stresset.
CS er den verste kilden til idioti i gamer-kretser siden PlayStation, sant det. Men likevel var CS artig da jeg først spilte det for en god del år siden, og det er fortsatt artig hvis jeg spiller meg kompiser. En av mine artigste spillopplevelser er fra CS. Og CS er ikke Halo. Sånn til informasjon, bare.
Og CS er faen ikke realistisk for fem øre. I virkeligheten kjøper man ikke våpen i felten, områder man befinner seg på er ikke fysisk avgrensede, man får ikke penger for å drepe motstandere, MP5 har nesten ikke rekyl, effekten av en flashbang varer litt lenger enn tre sekunder, og man blir ikke gjenopplivet etter at man blir skutt i hodet.
Konklusjon: CS har et stykke igjen for å kunne kalles realistisk, min venn. :)

Lodin

Der Waaaah
Testa det ut i noen minutter på Fredag og var like lite imponert som før. Det er ikke noe galt med CS i seg selv, men de folka som spiller det er noen forbanna sullikker. Første serveren jeg kom inn på var det en idiot som drev å spamma Milkshake over mikken.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Lodin@21.11.2004, 16.18
Testa det ut i noen minutter på Fredag og var like lite imponert som før. Det er ikke noe galt med CS i seg selv, men de folka som spiller det er noen forbanna sullikker. Første serveren jeg kom inn på var det en idiot som drev å spamma Milkshake over mikken.
138619​
Sånt har man mute til, men jeg skal si meg enig i at det er no alvorlig gæli med miljøet hvis man virkelig trenger å slå av kommunikasjonen med de andre som spiller. Det er jo en del som faktisk blokker hele chatten totalt.

Anywayz er cs ganske artig i korte perioder. Jeg spiller det ofte, men aldri lenge om gangen, for jeg blir vannvittig fort demotivert av det spillet.

Jaja jeg jeg har aldri likt cs, men jeg har ikke noe imot cs.
Men jeg liker ikke de som vier livet sitt til det og sier at alle andre spill suger.
Og Buggz takker for tilbudet, skal følge med på den perfekte grammatikken din i fremtiden :tommelopp:
Dessuten har amerikanske psykologer satt et dårlig syn på cs, de sier at cs er for mennsesker som liker vold og vill sette et komplisert språk på det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Usbekistanske psykologer har sagt at mennesker som kaller seg "delta zai" på Internettfora garantert er homo.

Ja, prøvde meg på CS:S, og det er utvilsomt gøy med de rette medspillerne. Spillet i seg selv er jo strøkent, men som nevnt tidligere er det gjerne spillerne som ødelegger spillopplevelsen. Et eksempel:
De_Aztec: Jeg springer over en bro for å plante bomba, det er kun meg og en CT-spiller igjen. Jeg glemmer å sjekke bak en kasse, og går videre. Plutselig blir jeg skutt. Hva er det første jeg hører? "LOOOL", "lol" osv. At noen gidder å oppføre seg sånn er utenfor min forståelse.