Crackdown: Civilian casulties are unavoidable

D

Deleted member 91

Gjest
Siden samletråder er like der oppe med pest og kolera, tenkte jeg det var like greit å mekke denne tråden først som sist. Når spillet slippes om halvannen uke (det er den 23. februar, altså) slenger vi bare tråden over til Spill og spilling-seksjonen, så det går greit.

Kort beskrivelse: I Crackdown spiller du superpurk som skal løpe rundt og banke opp skurker i en typisk storby i en not-too-distant-fremtid. Etterhvert som du levler opp i egenskapene dine (som er agility, driving, shooting, strength og explosives), kan du se frem til å hoppe over hele bygninger, kaste biler langt pokker i vold, og å forårsake eksplosjoner på størrelsen av fotballbaner med én håndgranat. For å levle opp er det forskjellige aktiviteter å ta del i: For å få opp agiliteten din, gjelder det å finne agility-orbs rundt omkring på hustak o.l, eventuelt ta del i kappløp til fots. Styrke går du opp i ved å denge fiender med nevene, driving ved å denge fiender med bil, explosives ved å denge fiender med eksplosiver ... ja, du skjønner kanskje hvordan det går. Hvis du har lyst til å teste det ut selv er det bare å slenge seg på Marketplace hvor en demo ligger og venter på deg, som også gir deg en smakebit på co-op-modusen som er inkludert i fullversjonen. Den lar deg altså gjøre alt du kan gjøre på egenhånd, bare med en annen maktgal tulling joggende rundt i samme by som deg. Pimp.

Eurogamer: 9/10
1UP: 9.0/10
Edge: 8/10

I tillegg er det jo det lille faktum at en invitasjon til Halo 3-betaen medføler i alle førsteopplagsutgaver av spillet, også i Europa. Dollarsoft forutså nok at det kom til å hale inn en del kunder, så forhåpentligvis finnes det nok eksemplarer av spillet til deg og fettern din den tjuetredje.

Sånn. Discuss!

Den 23. februar er på fredag i vinterferieuken, så det passer perfekt! Skal stå klar når butikken åpner, plukke med meg spillet, dra hjem og spille hele fuckings dagen med en kompis. Kommer nok til å bli ganske annerledes på fullversjonen, hvor vi må bygge oss opp fra starten uten powerlevling. Jepp, thats right, nå er det ikke bare til å skaffe fire stjerner på fem minutter som jeg har forstått det, men det kan da vel ikke ta så frytkelig mye lengre tid..?

Gleder meg jeg. :D

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg vil tro levling tar Mye Lengre Tid™. Blandt annet med tanke på at det finnes 500 agility orbs, og det vil være bortkastet med så mange, hvis det ikke kreves så mange for å få max level.

K999

Keystone State Of Mind
Var og forhåndsbestile spillet igår, på den lokale EBgames butikken her. Vil være sikker på at jeg får en Beta Key. Også seff spillet, demoen var ganske kul, så jeg håper ikke jeg blir så fort lei spillet. (Som jeg gjør med nesten alle andre spill :p)

SITAT(Revan @ 12.02.07, 18.12) 51826
Den 23. februar er på fredag i vinterferieuken, så det passer perfekt! Skal stå klar når butikken åpner, plukke med meg spillet, dra hjem og spille hele fuckings dagen med en kompis. Kommer nok til å bli ganske annerledes på fullversjonen, hvor vi må bygge oss opp fra starten uten powerlevling. Jepp, thats right, nå er det ikke bare til å skaffe fire stjerner på fem minutter som jeg har forstått det, men det kan da vel ikke ta så frytkelig mye lengre tid..?

Gleder meg jeg. :D
[/b]
Jeg forstår deg ikke Revan! Hvordan kan du gå fra å hate et spill til å forgude det? :hæ:

Eh.. jeg prøvde det faktisk? :$ Med en kompis that is, han forklarte litt. Mye kjekkere å spille co-op.

Dere, hvor finner jeg Crackdown billigest i Stavangerområdet? :p

Noen som har prøvd å maxe Driving-skillen? For hver level, forbedrer bilen seg med diverse oppgrades; de første tre levlene er det bare fetere utseende og større fart, men i level fire får Supercaten maskingevær, SUVen hoppeability og trucken blir en svær faen med turbo. Er det slik med granatene og våpnene også?

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tror jeg må svare deg på det senere, akkurat nå er det for vanskelig å skrive et svar uten å være frekk og sarkastisk. Jeg prøver, jeg prøver, men det går bare ikke.

Og ja, når du levler opp i Firearms så kan våpnene hoppe høyt og bli svære faener med turbo de også.

Nicholas, bare slipp ut sinnet ditt. Du kan være så frekk og sarkastisk som du vil. ;)

Jeg postet for å live opp emnet ditt, få litt diskusjon, samtidig som jeg er nyskjerrig. Skjer det noe med våpnene? Skjer det noe med eksplosjonene? Jeg spiller Oblivion og Gears of War så mye at det er på grensen til galskap, så derfor har jeg ikke fått tid til å maxe alle skilsa. Som du kanskje har? Nei? Okay, hvis ja, da tipset jeg deg om Driving Skillen som er dritkul når den er på topp. Hvis ja, kan du fortelle meg om det skjer noe med våpnene? Nicholas, du trenger ikke å være så intenst sur på alle postene mine bare fordi du vil eller føler deg kul. :)

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er allerede bombesikker på hvor kul jeg er (dessverre er ikke det norske språk avansert nok til å forklare hvor nøyaktig hvor sinnsykt kul). Min irritasjon over dine innlegg bunner for det meste i hvor Captain Obvious de fleste av de er. Sånn ellers: Ja, det finnes faktisk medlemmer her på Spillegal som setter seg inn i ting før de uttaler seg om dem, så at et eller flere medlemmer ved en eller flere anledninger har tillatet seg å maxe ut en eller flere av evnene til disposisjon i Crackdown, deriblant Driving, er for meg ikke en fullstendig umulighet. Sakens kjerne var at ditt innlegg var omtrent like bidragsytende som et "Hei, visste dere at Humlesnurr dævver, eller?"-innlegg i en Harry Potter-tråd, men siden jeg er så helt fantastisk kul (som nevnt tidligere) tenkte jeg å spare deg syrligheter denne gangen.

Uansett: Som jeg skrev i .. en eller annen tråd: Du veit hvordan du hopper med SUV-en, ja? Hvis du parkerer deg opp mot en vegg, holder inne hoppe-knappen for å så gi bånn gass framover, kan du kjøre et godt stykke oppover veggen. Sugekoppen gir slipp av seg selv etter et par sekunder, men du kan fortsatt kjøre oppover overraskende store bygninger i spillet. Hva våpenskillzene angår, så er det nok bare din evne til å siket presist som påvirkes - du får ingen spesielle våpen eller noe slikt. Ihvertfall ikke i demoen, da. Høyere level i Explosives gir deg bare større eksplosjoner, enkelt og greit.

SITAT(Revan @ 14.02.07, 23.23) 52248
Nicholas, bare slipp ut sinnet ditt. Du kan være så frekk og sarkastisk som du vil. ;)

Jeg postet for å live opp emnet ditt, få litt diskusjon, samtidig som jeg er nyskjerrig. Skjer det noe med våpnene? Skjer det noe med eksplosjonene? Jeg spiller Oblivion og Gears of War så mye at det er på grensen til galskap, så derfor har jeg ikke fått tid til å maxe alle skilsa. Som du kanskje har? Nei? Okay, hvis ja, da tipset jeg deg om Driving Skillen som er dritkul når den er på topp. Hvis ja, kan du fortelle meg om det skjer noe med våpnene? Nicholas, du trenger ikke å være så intenst sur på alle postene mine bare fordi du vil eller føler deg kul. :)
[/b]

Alt blir bedre okay! Du er ikke den eneste som maxa bil skilla. Våpene er de samme, du påfører bare mer sakda og er mer treffsikker. Eksplosjonene blir større og påfører mer skada.

Nicco er sur fordi du ikke prøver å finne ut ting selv. Han duden (sjefen) i spillet sier jo hele tiden at man skal bruke evnene sine til å oppgradere dem. Hva tror du vil skjer? Du får ingen UFO eller noe hvis du tror det.

Dere, dere.. det er da mulig at ikke alle på hele forumet visste at man får oppgraderte biler? Kanskje? Hva tror du, Nicholas?

Hmm, faktisk så visste ikke Yetipants det. Jeg har spilt mye Crackdown, men har ikke funnet på å levle meg til topps i alle skillsa, fordi jeg koser meg så mye med de få jeg har prøvd det med, jeg kjører race og hopper høyt. Hadde aldri tenkt på å prøve å maxe drivingskillen nå med det første, trodde bare jeg klarte å svinge bedre, kjøre raskere eller noe. En kompis nevnte det for meg, at bilene oppgraderer seg i går, så da prøvde jeg det. Også spurte jeg om det ville skje noe spesielt med de andre skillsa fordi jeg var nyskjerrig og kunne ikke teste det ut akkurat da. Skjønner? Det er ikke alle som har maxet alle skillene til fullt, selv om du har gjort det Nicholas.

Sakens kjerne i mitt innlegg var å faktisk informere de som ikke hadde maxet drivingskillen om at når du gjør det, så får du fete biler med spennende egenskaper. Nicho.. hadde du bare svart sånn du gjorde på slutten av innlegget ditt, informativt og greit, så hadde vi sluppet alle de unødvendige innleggene og postene. For en gangs skyld var du ubrukelig, for mitt innlegg, det som startet den diskusjonen jeg nå avslutter, en hensikt. Det var et spørsmål for å diskutere litt, men du måtte komme med en spydig kommentar, akkurat som du gjorde til K999 i Gears of War-tråden. Men takk for svar forresten, nå fikk jeg svar for det. Du sparte meg også for en del tid som jeg ikke gidder å bruke, fordi jeg vil maxe agility- og drivingskillsene. :)

K999

Keystone State Of Mind
Grunnen er fordi Nicholas er en ubrukelig liten jøde, som liker å leke deilig, men som ikke tåler når folk poengtere det åpenbare, som jeg må faktisk si ikke var så åpenbart i denne tråden. Men for han er vel nesten alt på nettet åpenbard.

Og vel det er vel av den grunn vil alle elsker Nicholas. :elsk:

Elkjøp sier på nettsidene deres at spillet kommer 1. mars, men jeg stoler på Nicholas jeg, så det er vel bare Elkjøp som er korka?