Crazy Frog blir spill

Det at denne frosken ligger så bra ann forklarer hvorfor verden kommer til å gå til helvete, hvis mennekser flest får en tilfredstilelse av dette er det bare helt sykt... De fleste mennesker er så forbanna dumme, humorløse og så forbanna uorginale at det er direkte kvalmt... "Ser for seg en idolhjelm som hopper og danser etter crazyfrog." DØ!!!.....

Spillet kommer sikkert til å bli noe alla kellogs-spillet tenker jeg... >>Et crappy sidescroller plattformspill....

Opprinnelig skrevet av Yetipants+20.06.2005, 13.04-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@20.06.2005, 03.10
Har aldri lagt merke til at Crazy Frog har enten en deformert navle som henger og dingler. Eller så får vi se kølla til frosken.. Uansett hva det er, det ser bare sykt ut.
234637​
Den greia (nei, jeg ser heller ikke hva det er) var sensurert i et klipp jeg så på CNN, så det er nok meninga at dette skal forestille en genuin froskepenis.
234703​
[/b]
Lol, genuin froskepenis... Du får det sagt :D

Ja, uansett så ser den stygg ut. Navle eller pilt. Spesielt når frosken ikke ser ut til å ha baller. Ikke så jeg har sett ihvertfall. Men jeg trodde jo først det var en deformert navle så :p Uansett, kølle eller ei. Frosken suger. Lo første gangen jeg hørte mp3en av den frosken. Men nå bygger de bare på noe som var kun morsomt 1-2 ganger.

Hva blir det neste ? Crazy Frog Hip Hop Merchandise ?

Egentlig burde vi kanskje bare være glad, jo mer Jamba!-reklamene blir spilt av og kommer innpå oss, desto fortere kommer vi til å gå lei den (nå mener jeg "vi" som i "allmennheten"). Det må være en grense for hvor lenge man kan kan melke dette produktet for penger.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Her er en del interessant informasjon om frosken: Crazy Frog @ Wikipedia

Svensken Erik Wernquist skapte en animasjon som han kalte «The Annoying Thing» basert på den teite lyden. Det var selskapet Jamba! som kalte skapningen for Crazy Frog. Det har blitt laget flere singler basert på lyden, og Axel Foley-remixen Axel Frog havnet på førsteplass på singellista i England, med tre til fire ganger så mange solgte plater som andreplassen, Coldplay.

… jesus.

Opprinnelig skrevet av SilentBob+21.06.2005, 13.47-->
<!--QuoteBegin-Thinaran
@21.06.2005, 11.12
Ifølge ITavisen vil Crazy Frog-spillet bli et bilspill.

Egentlig ikke så ulogisk, siden de stjal lyden fra den racerbilen.
234963​
Mopeden/scooteren

:flau:
235000​
[/b]
Den første flash'en jeg så med crazy frog var hvertfall en racerbil med den lyden i bakgrunnen.

Første gang jeg hørte den (for en gooood stund siden) ble jeg fortalt at
det skulle være en moped eller sctooer.
men hvis jeg tar feil, fortjener Thinaran en unnskyldning.

Unnskyld, Thinaran.

Lodin

Der Waaaah
Her er tidslinja for den lyden slik jeg forstår det. Først lager en fyr som er flink til å lage lyder den motorlyden (skal være lyden av en moped) og denne sprer seg på nettet. Senere mixer noen lyden med et bilde av en formel 1 bil og "The Insanity Test" er født. Så kommer denne svensken og lager "The Annoying Thing" med frosken og det hele. Dette tar så Jamba å stæler, men blir kontakta av både de som laga lyden og "The Annoying Thing" med trusler om søksmål. Det har løst seg og disse mottar i dag prosenter hver gang noen kjøper et Crazy Frog produkt.

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg husker det gikk ann å ringe et 800-nummer og da fikk du høre den dumme frosken. Dette oppdaget jeg i 8.klasse eller noe. Snart 5 år siden. Måtte frosken dø!

Det husker jeg også. Men jeg oppdaget det for 2 år siden ca.

Det var moro å kjøre Moto GP 2 til den lyden også...i ca. et kvarter. Får inderlig håpe den dør en rask og smertefull død som tamagochi og andre farsotter.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Takk til Thinaran og Mongis for å ha lettet litt av min umåtelige smerte.