Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Jante

privileged CIS shitlord
Det går faktisk an å betale for lite, ihvertfall i upkeep..

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og da får man en solid beskjed, hvilket jeg ikke fikk. Hverken for upkeep eller for ritualene. Jeg betalte det som måtte betales og har ikke manko på ressurser, så jeg vil virkelig vite hvorfor jeg nå får beskjed om at ting gikk bæsj på den måten.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Kan noen av de som ikke spiller si om noen av spillerne har gjort noe som sørger for at det ritualet eller hva faen, fucker det opp?
Men jeg synes det høres veldig rart ut. Har du ikke screenshots fra forrige tur heller?

Bare høres så merkelig ut. Og mener jo å huske at du nevnte at du ikke fikk noen beskjed tidligere også? Ja?

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
Det finnes måter å "unngå" beskjedene. Særlig gjelder dette om du er inne på tribute og justerer ordrene i etterkant.

Uansett liker jeg dårlig om spillet skal avgjøres på grunn av teite ting som dette, så jeg er som sagt åpen for muligheten for å rulle tilbake en runde om det gjøres kjapt. Om noen er helt imot dette kan de si det med en gang, så slipper vi å tenke mer på det.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Er vel ikke noe stress det. Alle kan sende sin samme tur og buggz gjør sin på nytt bare?
Edit: trenger ikke sende engang. Bare tryggve loader opp forrige tur, legger inn alle og buggz dobbeltsjekker at alt var riktig og sender sin oppdaterte tur.

Det jeg har lagt merke til noen ganger på singelplayer at spillet gjør mye rart hvis java har kræsja i løpet av oppetiden til pcen så noen ganger lurt å restarte. Utrolig nok.

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
Tenkte det samme som Agra, ja. Kun Buggz sender ny tur og han lover på tro og ære at han gjør det samme en gang til, etter bare å forsikre seg om at det er rett denne gang. Han har vel skrevet logg, så det motsatte ville jo være å lyve for hele spillegal.

Men, om Riffen med flere mener det er uakseptabelt får Buggz bare bite det i seg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ønsker lykke til med det.

Uansett, du har vel save-fila fra forrige runde, så... gjør det du har tenkt å gjøre.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det jeg har lagt merke til noen ganger på singelplayer at spillet gjør mye rart hvis java har kræsja i løpet av oppetiden til pcen så noen ganger lurt å restarte. Utrolig nok.
:psyduck:

Sånn ellers:
vinne fair & square > tape > kreft > vinne ved juks

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

Asmodeus er også kjent som Asmodaeus (latin), Asmodaios-Ασμοδαίος (gresk), Ashmadia, Asmoday, Asmodée (fransk), Asmodee, Asmodei, Ashmodei, Ashmodai, Asmodeios, Asmodeo (spansk og italiensk), Asmodeu (portugisisk), Asmodeius, Asmodi, Chammaday, Chashmodai, Sidonay, Sydonai, Asimodai (rumensk), Asmodeusz (polsk), og Asmodevs (armenisk), så dette er en demon som mange kjenner til. I kabalistisk litteratur sies det at dronningen over alle demoner, en succubus ved navn Agrat Bat Mahlat, hadde sex med jødekongen David, og avkommet ble Asmodeus, konge av de ni helveter.

Asmodeus er av noen hentet fra det herbraiske ordet "Asamod", å ødelegge eller utrydde; og av andre fra det persiske verbet "Azmoden", som betyr å friste, å forsøke, eller bevise.

I Tobits bok er Asmodeus antagonisten. Han er tiltrukket av Raguels datter Sarah, og han dreper syv av ektemennene hennes på bryllupsnatten, før de får fullbyrdet ekteskapet. Når så Tobias skal til å gifte seg med henne, blir han truet med Asmodeus av det samme. Men Tobias' skytsengel Raphael vet råd. Ved å plassere en fisks hjerte og lever på rødglødende aske, skapes en røyk som får Asmodeus til å rømme til Egypt, hvor han bindes av Raphael. Asmodeus karakteriseres av lyst, og er dermed helvetesdemonen som representerer dødssynden begjær.

I Salomons testamente står det at Asmodeus ble påkalt av kong Salomon for å hjelpe til å bygge hans tempel i Jerusalem. Demonen viser seg og forteller at Salomons kongedømme en gang vil bli delt. (Artig hvordan slike ting står i utgamle bøker) Enkelte rabbinere kan fortelle at da Asmodeus jobbet på tempelet brukte han ingen metallredskaper; men istedet en spesiell stein som kunne kutte vanlig stein som diamant kutter glass.

I Dictionnaire Infernal beskrives Asmodeus' utseende. Han har tre hoder, det første som en okse, det andre som en mann, og det tredje som en bukk. Han har en slanges hale, hans føtter har svømmehud som på en gås, og han spytter ild når han snakker. Han sitter på en infernalsk drage og bærer en lanse og et flagg i hendene. Den som påkaller han må stå med hatten av, for hvis ikke vil han bli lurt. Asmodeus lærer bort enkel matematikk, geometri, astronomi, og andre håndverk. Han gir sanne svar til dine spørsmål og kan gjøre en mann usynlig, samt vise steder hvor det ligger skatter. Han leder 72 legioner av mindre demoner.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det eneste jeg er litt skeptisk til er hvis alle rolls og rituals fucker seg opp fordi de blir "rullet" på nytt. Særlig hvis det viser seg at det var du som dreit deg ut. eller hvis noen rituals plutselig skulle gå gjennom. da blir jæ pissed.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Men det er jo ikke noe verre enn at hvis du har driti deg ut så kjører vi den opprinnelige nye runden, hvis spillet har pissa på deg så er det uansett jævlig kjipt og skjebnen osv osv osv.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Loggen min viser screenshots av ordrene mine, folk kan gjerne bekrefte det. Som nevnt måtte jeg også sjekke hva som skjer om man ikke planter nok tribute på et ritual og så for første gang en dialog som sier ifra om det og spør om man vil fortsette likevel.

Jeg aner ikke hva som har skjedd, det er det jeg sier.