Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nice riffen, akkurat som planlagt.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
*sjekke mailen*

En liten kidd har vært på mailen min og sjekket den. Så jeg har ikke fått noen notification på at jeg hadde fått den gitt. ehe. så... eh...
ja. :) får gjøre den ikveld.

Jante

privileged CIS shitlord
Agra er vel på Danmarkferie uten internett, så det blir vel ei stund til neste runde..

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
Agra er på ferie i Danmark hos meg, og sier han gjorde runden sin tidlig på kvelden i forrigårs... Om vi ikke støter på større problemer skal vi begge klare å spille på denne maskina de neste to ukene.

Så, hvem er synderen? Riffen? Yeti?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan sjekke!

Edit: Det var meg!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Enkelte folk er late til å skrive logg, og enkelte er late til å sende turen sin. Da er det på tide med helvetesprinsen for Latskap, Belphegor.

Dictionnare Infernal avbilder Belphegor som en demon som sitter på dass. Jeg tenker at da han for første gang ble påkalt så satt han tilfeldigvis på dass, og dermed er han for all tid dassdemonen. Der har du mæd dårlig timing! Han blir sikkert mobbet hver dag i Helvete.

Det moabittiske folket, dvs folket fra den bibelske byen Moab, som ligger rett øst for Dødehavet, tilba en gud som het Baal-Poer (Lord Poo-er?). Han var assosiert med orgier og umoral, og ble tilbedt i form av en fallos. Men i senere tid ble navnet assosiert med en demon. Som en demon er han beskrevet i kabbalismen som en som skaper konflikt, og er fiende til den sjette sefiroten, skjønnhet. Hvis han påkalles kan han gi rikdom, oppdagelser, og oppfinnelser. Interessant nok er en av ofringene for å påkalle han menneskelige ekskrementer. Så du må gjerne påkalle han ... hvis du liker bæsj. Han er også Helvetes ambassadør til Frankrike, og kreftene hans er sterkest i April.

Ifølge legender ble Belphegor sendt til overflaten av andre demoner fordi de hadde hørt rykter om at det fantes lykkelige ekteskap. Det kunne jo ikke stemme, for mennesker er ikke skapt for å leve i harmoni med hverandre. Belphegors opplevelser i menneskeverdenen bekreftet at ryktet var helt grunnløst.

Belphegor er også et østerrisk "blackened death metal"-band.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er jeg som er treig, har glemt meg bort. Fikser i ettermiddag.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er et dypt strategisk rundebasert spill som ligner mer på et brettspill enn et dataspill. Sjekk ut loggene til spillerne for denne runden, så får du deg kanskje et bedre inntrykk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Marius bare sklir rett inn her på passiv-aggressivgal, jeg elskere.

Men ja, jeg driver og flytter i dag. Det sverre!