Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
I den legendariske re-matchen så tror jeg buggz må lage no shiii, ja. En slags side man kan gå inn på for å vise hvem som ikke har levert eller no. Altså. Ikke vise hvem som har levert. KUN vise de som IKKE har levert. Det er en kamp i helvete tross alt, ikke på bygdøy.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Tenkte bare jeg skulle nevne at den upkeep-greia di, buggz... Den er homo. testa det selv ved en feiltagelse, og jeg fikk ingen advarsel om at jeg måtte putte materialer på upkeepen da jeg trykka end turn, så jeg stemmer for at Buggz, Thomas Karoliussen, også kjent som Tyskeren, korsfestes på taket av bauhaus på liertoppen.

neida, men altså. Virkelig.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg viste akkurat den greia til JustinCase da han remotet inn for å se meg gjenta den runden. Må jeg virkelig filme det?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg bare sier at jeg aldri har klart å få noen advarsel om å huske upkeep. Aldri. Og jeg glemmer det så å si alltid, men kommer alltid på det da jeg skriver logg så da går jeg inn i spillet og fikser det. Det er en av grunnene til at jeg alltid skriver loggen før jeg sender til Tryggve, for da får jeg gått gjennom det jeg har gjort. Bare sier her, at det KAN hende du har driti deg ut. Jeg holdt på å gjøre det denne turen og da kan det jo være greit å kanskje tenke at du har gjort det også. Er ikke ute etter å ta deg, men jeg er det littebittegranne. Men nei, du behøver ikke å filme det for det er mange turer siden det skjedde. var bare at jeg kom på det i går fordi jeg ikke får den advarselen, som i aldri fått det på upkeep. Jeg har fått den advarselen på alt som har med events å gjøre, ikke upkeep. Skjønner?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg dobbelt- og trippelsjekket akkurat det der før jeg på noen måte gikk videre med den saken. Beskjeden er at loggen inneholder en avgjørelse man må ta før man får lov til å trykke end turn.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Aldri fått den beskjeden. Aldri. Ikke på singelplayer. Ikke på forrige gang som aldri ble ferdig. Ikke denne gangen, men det er greit.

Kan noen forklare meg hva upkeep er?
Visse ting, som f.eks. ene troppen til buggz, noen ritualer og andre tropper n shi krever at du betaler en hvis viss mengde tribute per tur. Nå husker ikke jeg i farta hvor mye The Beast koster pr tur, men i Tribute-tabben din i spillet så ser du noen greier i venstre marg som viser hvilke actions du har som koster tribute, og der står for eksempel The Beast upkeep: og øverst i det vinduet står hva du må betale.

edit: fixa, Martin.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg vil ikke bli overrasket om det er noen upkeep-ting i spillet som gir den beskjeden og andre ikke. Selve spillet er glimrende, implementasjonen av det horribel.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Nei altså. Det her går bare ikke. Hvis det noen gang skal bli en ny session med det her så må det være noen som klarer å være litt kjappere enn nå. Vi blir mest sannsynlig ikke ferdig i år og det er jo faen meg utrolig.

demake

Seksuelt godteri
Som fargeblind vil jeg påpeke at yeti og jante, og riffen og agra har samme farger.