Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ja, seriøst. Runden kommer i kveld en gang.

EDIT: Gitt at jeg ikke kræsjer helt når jeg kommer hjem. Tre timer søvn i natt. Må våkne litt for ikke å stå i fare for å ødelegge alt.
 

demake

Seksuelt godteri
Husker jeg viste interesse for å være med på en runde av dette i sommer. Merkelig nok kjenner jeg ikke den samme interessen nå lengre.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Har allerede planen klar for neste omgang med detta spillet. Et kortere spill. medium length eller noe, så kanskje man blir ferdig til neste jul.
Skal sies at de gangene det er turer så er det veldig veldig gøy, så det er litt synd at ting tar så lang tid.
 

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
Enig med Agra. Spillet er fryktelig kult så lenge det går framover, men kombinasjonen av veldig passivt spill og ekstrem treghet denne runden gjør det vanskelig å holde seg engasjert. Klarer ikke helt å fatte hvorfor hver eneste runde skal drøye så lenge som de har gjort her.

Kommer alltids til å bli med på ny runde da. Men et kortere spill er nok en god ide.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men jeg heier jo på deg!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har riffen vunnet enda?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Klarer ikke helt å fatte hvorfor hver eneste runde skal drøye så lenge som de har gjort her.
Sjekket hvor lang tid jeg brukte på å skrive loggen idag. ca en halvtime? for å tenke litt og lufte tanker til de som leser. bilder og slikt i riktig rekkefølge, og dagens logg var en av de kortere, så hvis de andre skriver like mye eller mer så skjønner jeg at det ikke er noe man orker å gjøre hver dag. Hele prosessen med en runde og logg kan fort ta godt over en time. Og noen dager er det en time man gjerne vil bruke på andre ting.

ps! jeg har sendt.
ps2! for noen minutter siden.
ps3! hei
 

Jante

privileged CIS shitlord
I det siste har det gått så sykt treigt at jeg ikke har hatt noe inspirasjon til å skrive logg, så det kan fort gå begge veier.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jepp. Men tror et spill med færre runder er tingen. 60 runder er ikke noe stress når man spiller alene, men med 5 andre... Ting tar tid, og det så vi jo sist også.
 

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
agradula skrev:
Sjekket hvor lang tid jeg brukte på å skrive loggen idag. ca en halvtime? for å tenke litt og lufte tanker til de som leser. bilder og slikt i riktig rekkefølge, og dagens logg var en av de kortere, så hvis de andre skriver like mye eller mer så skjønner jeg at det ikke er noe man orker å gjøre hver dag. Hele prosessen med en runde og logg kan fort ta godt over en time. Og noen dager er det en time man gjerne vil bruke på andre ting.
Kan hende det er kjipt mot de som ikke spiller, men om det tar så lang tid å skrive logg at man ikke orker å gjøre runden er det kanskje bedre å skrive litt kortere logg da. Logg er fett, men den bør jo skape entusiasme for spillet, ikke hindre spillets gang...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
JO

Neida, jeg glemte å sjekke eposten i går kveld. Tar det til høsten.