Dødt spill eller bare for mange skapspillere?+Min WoW-story,gulltips, macro (4x tema)

#1
Så hva har skjedd med WoW for dere? Har alle de gamle spillegal-trådene gitt dere avsmak for å spille i lag med oss gærninger? Var ikke Cataclysm stor nok forandring for dere til å vise deres entuisme for spillet? Er det virkelig så mange spill til at "møkkaspillet" WoW er verdt tida og pengene deres? Hater dere virkelig Bobby Kotick så mye at alt av spill fra Activision/Blizzard er å unngå? Where's the love?

Spør mest siden det ikke er særlig motiverende å ta opp noen diskusjoner rundt spillet, hvis alt rotet rundt det å samles på en enkel server med en enkel guild har vært for vanskelig å få til. Personlig har jeg endelig fatta interesse rundt macro's og engelske forums og dritt har vanskelig å lære meg conditionals til noen av abilites. Det blir for teknisk og spredd med for mye detaljert MMO-sjargonger. For å ikke nevne problemene med å identifisere global cooldowns. "All abilities that greys out are on global cooldown"; javel, men hvor ser man det? Ability bar? Det er sånne tråder jeg er interessert i å opprette og diskutere og lære. Inntil videre lar jeg bare å være å dele denne tråden i tre deler. For hva er vitsen med å fortsette å bruke så mye tid og krefter her når WoW-interessen blant spillegale har dalt ned. =]
Og til slutt
Ettersom det er over 2 år siden noen hadde noe WoW-love å dele med andre så syns jeg at denne tråden fortjener hele fire temaer.
 
#2
Sorry for å bumpe posten. Skjønner ikke helt hva som har gått galt med første posten. Akkurat nå er jeg for trøtt til å gjøre noe med det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Bokstavelig talt vegg av tekst. For trøtt til å legge inn avsnitt, men ikke for trøtt til å poste en unnskyldning? Jaggu.

wot;dr
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Prøvde å redigere litt uten at det ble så mye lettere å lese av den grunn.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#7
Tung tekst, selv etter redaktør Husmann sin redigering.

Hva var egentlig poenget her?
 
#12
Tung tekst, selv etter redaktør Husmann sin redigering.

Hva var egentlig poenget her?
Poenget kom du og de andre med før SHDR kom nærmest svaret. Selve tråden var rett og slett for å finne ut om det er vits å diskutere gulltips, macro, historier fra WoW med bilder og lignende, men for å finne det ut av måtte jeg bare skrive en del uinteressante etter hovedtemaet. Det var kanskje ikke så lurt å lure dere. Men, så feila også formatteringa og ødela første-inntrykket. Tror jeg brukte to-tre timer å skrive og sjekke, dobbelsjekke og trippelsjekke, rette feilene og prøve å streamline setningene. Jeg måtte bare gi opp.

Om det kan hjelpe mods/ads å finne ut hva som gjorde at formatteringa ble ødelagt så skriver jeg på ett annet skriftform enn norsk (bokmål) på Vista norsk, FF er på engelsk med Western (ISO-8859-1). Kanskje jeg burde gå over til UTF-8? I tillegg bruker jeg Foxytunes til å lime inn sangene jeg spiller.

http://eu.battle.net/wow/en/character/stormrage/skile/simple
http://us.battle.net/wow/en/character/icecrown/skihe/simple

Det er bare ett lite glimt på haremet mitt. Høhø

Vet ikke helt hvorfor, men det du sa fikk meg til å le.

Edit 18.21: Nu skjedde det igjen. Jeg prøver å rette opp nå.
Edit 18.23: Endra character-encoding til Auto-Detect, til norsk bokmål på Vista. Tilleggs-info: Har på NoScript. Kanskje ikke så lurt å ha den på på forumet?
Edit 18.30: Var visst bare NoScript som var overbeskyttende. lol?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Vi har den sosiale WoW-tråden, utover det tror jeg ikke du skal håpe på for mye men velkommen skal du være!
 
#17
354 vs 359, sorry broseph, men heroic loot ser ikke ut til å hjelpe deg stort :( :(

Og min armory er ikke oppdatert engang, men så har du bedre shoulders, detta kan jeg nesten ikke finne meg i.
 
#18
Jeg har drept flere bosser enn deg!
PRO!