DagV's Snes/Nes Stream

Det var ekstrem tåke og spesielt glatt ja haha.
kom ned ifra Valdresfløya på helårsdekk (så vidt)

MEN
I morgen blir det CUPHEAD GIVEAWAY ! Jeg gir bort 3 kopier av spillet til pc på Snesnes Fredag i morgen ! Det blir relativt enkle Cuphead relaterte spørsmål for å vinne en kopi så "act like you know !" I Tillegg blir det hele tre spill med det orginale Batman til Nes , Batman Return of the Joker og Skyblazer til Snes. I tillegg blir det meget god stemning , litt vlog siden det skjer ekstremt mye i nær fremtid.
Det er bare to kriterier for å vinne en kopi av Cuphead
1.Du trenger å være en subscriber og 2.Du må svare riktig på de skremmende enkle spørsmålene jeg stiller på streamen
https://www.youtube.com/DagV01 i morgen kl 22
:D

 
Oppdager dette lovlig seint, men veldig kult at du satser såpass konsekvent på streaming.

Aner ikke om denne er gammel eller ny, men 1000 brofists for denne her, selv om den ikke var laget av deg. Effort!


(Spol fram til 5:40 for en real videospillslager.)
 
haha det er musikkvideo hver eneste fredag oerhort :D

I morgen blir det et lite jubileum med Episode 30 ! av SNESNES Fredag. Det blir Giveaway av hele TRE kopier av Super Mario Oddysey
:eek:
Det blir også gjennomspilling av alle fem Mario Spill i Super Mario All Stars samlingen med et smertefullt forsøk på å komme igjennom Lost Levels. Det blir en Prinsesse Peach only gjennomspilling av Super Mario Bros 2 (Rosablogg Run)
Samt premiære av Ståle Superstar sin nyeste musikkvideo "billige jeans"
Alt du trenger å gjøre for å vinne er å være en subscriber og være med i konkurransen i chatten i morgen
Følg med på Snesnes Fredag hver fredag kl 22
https://www.youtube.com/DagV01
123131.png
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Kudos for å komme gjennom Lost Levels med kun to dødsfall.

Men så røyk det vel 20 liv på siste brett i SMB3 :p
 
I morgen blir det giveaway av styggeste Julegenseren du har sett !!!! (men vet at dere ser fantastisk ut alle som en og kler det meste). Det blir premiære på ny musikkvideo fra Ståle Superstar og gjennomspilling av Megaman 3 og 4! Stor oppdatering på hva Dag skal gjøre i hele November. Husk å still klokka riktig og følg med i morgen kl 22 !

www.youtube.com/DagV01
styggeste.jpg
 
I Morgen er det indiespillkveld med fantastike Jotun fra 2015 !!! Hovedpersonen Thora har en heller dårlig dag hun har vært ute med langbåten sin og drukner og havner i Valhall. Vi har alle vært der. Når man er helt nede er det tid for selvrefleksjon og forbedring og gjøre noe for bare deg selv ... f.eks ta opp en hobby med å streame retrospill på Fredager !!!!
det er en fair sjangs for at jeg har EN EKSTRA BILLETT TIL SPILLEXPO hvis det er noen som er ute i absolutt siste liten !!!!!!
https://www.youtube.com/DagV01 (I morgen kl 22)
Det blir ny musikkvideo fra Ståle Superstar + den definitive Julebrus testen

 


I morgen blir det skikkelig Star Wars kveld på Snesnes Fredag ! Jeg gir bort en fysisk kopi av Star Wars Battlefront 2 (PS4) og spiller igjennom. Star Wars Return of the Jedi ... nei SUPER Star Wars Return of the Jedi !!!! Det kan være et av de få spillene jeg ikke klarer å fullføre, men Chewbacca har vasket gårsdsagens suppe ut av pelsen og Darth Vader er helt: "Lets make the Death Star Great again !" Alt du trenger å gjøre for å vinne premien er å være en subscriber og være tilstede i streamen rundt kl 22 i morgen. Det blir en helt ny og helt tilfeldig Wheel of Fortune konkurranse. Ses i morgen
:)
https://www.youtube.com/DagV01
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg har aldri klart det siste brettet i det spillet selv med save states. Det hvor du må fly ut av den eksploderende Dødsstjerna i mode-7.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det har jeg! Spilte det spillet MYE som kid med en kompis. Skal prøve å stikke innom i kveld hvis jeg ikke er for kjørt, har nettopp vært tre dager på brettspill-con i Stavanger og har sovet lite.
 
Damn brettspill pro Buggz ! Jeg klarte sistebrett på mirakuløst vis. Hadde mer en et par timer øving på brettet i forkant da hehe.
 
Etter forrige ukes Snesnes Fredag - Sklette Edition (værste undertittel siden Ps2 spillet Big Mutha Truckers - Truck me Harder) så er Dag endelig tilbake med en ny episode av Snesnes ! i morra så blir det en full gjennomspilling av Donkey Kong Country 2. Dette er utvilsom et av de vanskeligste spillene til Snes og det kan bli ganske så høylytt. Det kan bli værre språkbruk en første sesong av Paradise og værre raseriutbrudd enn i på Farmen på tv2 !

Følg med i morgen kl 22
:D https://www.youtube.com/DagV01
 

Vedlegg

I morgen blir det nest siste episode før Jul av Snesnes Fredag og i og med at det er rimelig surt og kanskje til og med storm ute så holder vi oss innendørs. Det blir en blind gjennomspilling av Inside + I ekte juleånd så har vi på de store spanderbuksene og gir bort en kopi av Inside og fantastiske "A hat in time" til PC
følg med i morgen kl 22 på www.youtube.com/DagV01




Morradagens giveaway (PC versjonen) :eek:
 
Snesnes Fredag er tilbake igjen i morgen med første episode i Sesong 2 av streamen !!! Norges eneste retrospillstream med innslag av alt fra heftige rosavlogs til enda heftigere giveaways. Jeg kan allerede bekrefte at det blir giveaways av en rekke større utgivelser til PS4 blandt annet Shadow of The Colossus , God of War og Spiderman tidlig i 2018. Det blir også sjansen til å vinne en hel del billetter til retrospillmessen fremover !
I morgen kl 22 blir det StarFox til SNES og Super C til NES , men hoveddelen av streamen går til å vise hvorfor DagV er den mest profesjonelle Sims 4 spilleren der ute !!!!

https://www.youtube.com/DagV01 Følg med i morgen kl 22 !!!

 
I morgen blir det indiespill kveld på Snesnes Fredag ! Vi skal spille igjennom og gi bort en fysisk kopi(PS4) av Brothers:a Tale of two sons fra 2013. Alt du trenger å gjøre for å være med i konkurransen er å være en subscriber og være i stream chatten under trekningen
:eek:
Brothers: a tale of two sons er et fantastisk fantastisk co op spill som egentlig ikke er et co op spill i det hele tatt , men heller en vill utfordring i å koordinere venstre og høyre tommel til å jobbe sammen !

https://www.youtube.com/DagV01 følg med i morgen kl 22 !!!

 

I morra blir det ny episode av Snesnes Fredag og jeg dedikerer den til selveste Sunsoft. Vi skal spille igjennom Journey to Silius og Ufouria til nes. Det blir mye fokus på Retrospillmessen 2018 og jeg deler ut hele TO DAGSPASS til deg og din BFF hvis du vinner konkurransen ! Det blir også vulgær vlogging og jeg kommer ikke unna å snakke om Nintendo Labo ! Hva søren driver de med !!??

følg med i morgen på www.youtube.com/DagV01 kl 22
 
DU har bedt om det ! Ryktene er sanne ! I morgen blir det Snesnes Fredag Kosebukse giveaway. To heldige personer får de to første eksemplarende av Snesnes Fredag Kosebuksa ! Vi skal spille fantastiske MegamanX2 og hvis det blir tid et tilfeldig spill ! (et skikkelig dårlig et)
Det blir også aktuelle spill nyheter. Dag har spilt Sea of Thieves Betaen og det nye Shadow of the Colossus (giveaway om to uker)

Følg med i morgen kl 22 www.youtube.com/DagV01 (lik , del kommenter , sveip høyre)
:D
 
I morra er det endelig fredag igjen !!!! Vi skal spille Limbo aka den opprinnelige fifty shades of grey. Det blir også det noen definerer som et "møkkaspill" i Castlevania 2 og en Snesnes Fredag Kosebukse giveaway.
Dag har også med nyhetene du bryr deg om og snakke om hvorfor spill pleide å være mye bedre før !

Følg med i morgen kl 22 www.youtube.com/DagV01
lik del subscribe osv
:D Kun en uke til Shadow of the Colossus PS4 Giveaway
27485181_10159902016215228_47202294_o.png