Dare to be digital, now in Scandiland.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#21
:D


Bare...


:D
 

Jante

privileged CIS shitlord
#23
Fordi, ja jeg er bedre enn deg i wow. Helt utrolig? Jeg kan mer, har bedre characters og har spilt det mer og lengere enn deg.
 
#24
Du vet hvordan jeg ruller. Stolt er stikkordet.

Lurer på om jeg bare skal sove bort hele dagen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
For å være helt ærlig gikk du ikke glipp av så jævlig mye.

Akkurat blitt sluppet av i T-Town sentrum av Buggz og Justin, det var koselig, nå skal jeg bæsje helt sinnsykt mye fy faen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#26
Ok, jeg har tatt en del notater og skal i alle fall gi en oppsummering av hva de respektive prata om, hvor givende eller ræva det var og hva jeg sitter igjen med etterpå. Akkurat nå har jeg derimot omsider kommet meg hjem, og etter å ha sovet fire timer og kjørt i over 8 har jeg tenkt å bruke resten av kvelden på å chille maks.


EDIT: Justin og Nicholas sov omtrent hele veien ned, men turen tilbake var kul road trip.

EDIT: Eivind, du er vprst
 
#27
Godt å høre, følte jeg måtte veie opp med no skikkelig vprsting siden det har blitt litt lite i det siste.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#28
Betalte nettopp 210 kroner til Buggz for transport til Kristiansand, basert på denne:

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Jeg har forresten notater fra alle presentasjonene/foredragene, men selvsagt helt glemt å skrive og oppsummere det her.. Jeg skal prøve å få ordnet det innen helga.