[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den eneste forskjellen på "klassene" er start equipment og startattributter, så det er nok en del av movesettet til våpenet eller skjoldet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kom meg endelig opp på taket av katedralen istad og før jeg tusla gjennom den hvite døra tenkte jeg "det kan jo hende at det ikke er en boss bak her", og så lo jeg litt før jeg måtte innse at det faktisk var riktig. Siden det var to.

:penga:

Sånn ellers må jeg vel egentlig ut på grindern, klarer ikke å oneshotte zombier en gang. Og det holder jo ikke.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Gjør deg til human form og spawn deg en kamerat. Plenty med folk er villige til å hjelpe, mye pga PRAISE THE SUN-covenanten man levler i ved å hjelpe folk.

Lodin

Der Waaaah
Han derre tjukken som står å titter på sola og gir en kritt for å summones slenger ut tegnet sitt rett før man går gjennom den tåkedøra og spawner som en AI kumpan om ikke annet. Med mindre man er en total dick. Og man må som sagt være menneske.

E: Yaaay! Jeg hvilte ved Fisemink Shrine og restarta PS3en og etter at jeg gikk tilbake til tårent så var dragen der. Regner med at det er en ting som blir patcha vekk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fiksa Bell Gargoyles på samme maner som en bedriftsleder akkurat. Brukte ikke summons, gadd ikke grinde, så jeg brukte litt Taktikk isteden: Oppgraderte øksa mi til Battle Axe +1, som gir en ikke ueffen skadeoppgradering (nå oneshotter jeg zombies!). Og så, farr, brukte jeg Gold Pine Resin til å gi øksa no lynings hver gang den traff. De gargoylene? De var ikke så fryktelig glad i lyn. Konsentrerte meg om den første (siden den hadde intakt hale tenkte jeg den var farligst), og det betalte seg bra. Gargoyle nummer to var null stress joggedress på tomannshånd. ^^

Veit ikke helt hvor jeg skal nå, men det er ikke så farlig. Veit det fortsatt er mye å finne i Undead laget det er Burg, så jeg stakk tilbake dit og kjøpte nøkkel. Regner med den låste døra før dragen lar seg lirke opp nå. Skal også grinde litt så jeg får kjøpt meg både Weapon og Armor Repairbox, og jeg tør vedde på at Bottomless Chest lar seg kjøpe i nærheten.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Slo du av halen? Den blir om til en ganske funky, om enn kravstor, øks som bøyer seg etter slagene (fordi det er en hale ikznt).

EDIT: Jeg har også rulla Battle Axe siden tidenes morgen. Ruller nå Fire Battle Axe +1!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, slo ikke av noe hale. Jaja.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Krever jævlig mye strength, så jeg bruker den ikke. Men den er kul. Men det finnes bedre.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvem av gargoylene har denne i halen? Nysgjerrig nå, for vel forsøke, håper å komme til de i kveld (de er bossene i Undead Parish rait?).

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg hakket av halen på den første, når begge er tilstede blir ting fort mer vrient. Undead Parish ja, oppå taket. Du vet det er bosståkedøra når du nettpop har klatret opp to stiger.

Ikke glem å åpne heisen ned til Firelink Shrine fra der du finner Svarte Sleggefar.

Lodin

Der Waaaah
Man får øksa av første gargoyle ja. Dreit forsåvidt og i det.
Skal jeg hjelpe deg med å ta de to svina i dag Justin? Kan pipe ifra på IRC og så kan vi avtale et sted jeg skal legge fra meg summoningshizzet mitt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gikk nettopp gjennom en sånn tåke etter å ha klatret noen stiger men møtte på noen vanlige knekter og fant en vei som åpent en gate og en shortcut tilbake, men da regner jeg med bossen ikke er langt unna. Og nå fikk jeg helt hetta for å gå glipp av heisen ned til Firelink Shrine fra jeg du finner Svarte Sleggefar.

Lodin: Ganske sikker på at mine 31 levels takler det men jeg vil uansett for det høres gøy ut! Så kan du advare meg om ting jeg evt. går glipp av og, blir gøy!
¨
Edit: Nå lurer jeg på om det må være fler sånne tåker, og det er det høyst sannsynlig. Dvs. at jeg gikk igjennom en annen enn den Buggz tenker på.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du kan åpne den heisen når som helst, men det er jo like greit å ta det med en gang.

EDIT: Jeg har forresten ingen anelse hvor du befinner deg.

EDIT: Jeg snakker om inni kirka i Undead Parish.

Sånn ca alle bossene med hale får du noe av når du kutter den av.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg har iallfall fått til vanlige spark med vandreren min.
Med rapier blir hvertfall sparkinga bytta ut med et slags low-sweep-angrep. Mulig det er hendig mot f.eks. de helvetes rottene med poison (hakke testa ennå), men mot de skjoldjævlene gjør det nada...

Ellers kom jeg meg opp til første kjærka uten store problemer i går kveld, kjenner jeg gleder meg til å daske gargoyles når jeg kommer hjem.