[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Problemet med den spaken er at alle skjellettene foran porten er rigga til å løpe bort og trigge spaken igjen slik at porten detter ned, så selv om du åpner den porten vil den antageligvis bli lukket igjen innen du er tilbake i området.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Sånn out of curosity;

MÅÅÅ man være online for å ha noen form for enjoyment? Eller er det bare rimelig tacka på?

D

Deleted member 91

Gjest
Løpt litt rundt og gjort unna litt småting nå. Slakta drapen fra toppen av Black Knight-tårnet, oppgraderte dragesverdet til +1, og pimpa dessuten edderkoppskjoldet mitt til +4. Er det lurt å cranke det til +5 og så enchante med sjelen fra pixie-fitta (som såvidt jeg vet bare kan brukes på spyd og skjold), eller burde jeg spare den til jeg finner et enda bøsere skjold og heller pimpe det? Hilsen en som lurer.
Jo, også er jeg litt usikker på hvor jeg burde ta turen nå. Siste jeg gjorde var Crappy Demon og dragebossen i Dypet, så jeg har nøkkelen til Blighttown - burde jeg bare pløye på gjennom der? Har tross alt 6-7 av den motgift-mosa med meg. Eller burde jeg vende snuten mot kirkegården og videre nedover der fra Firelink Shrine? Hilsen gutt 15.

D

Deleted member 91

Gjest
Sånn out of curosity;

MÅÅÅ man være online for å ha noen form for enjoyment? Eller er det bare rimelig tacka på?
Meh, hverken eller. Det er fint spillbart uten online (er jo et singleplayerspill først og fremst), men online-tingene kommer godt med, da hovedsakelig mtp hint og beskjeder andre spillere legger ut, blodflekker som lar deg se hvordan folk dævva rundt deg så du veit om det er noe du burde passe deg for, samt at du kan summone folk til å hjelpe deg med bosser om du sliter. Ville kjørt på uansett, spillet er konge online eller ei.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvis du ikke har tatt Catacombs er det veien å gå. Jeg tok nettopp bossen der nede og fikk meg et hemmelig ritual, som gjør at jeg kan booste bonfire enda mer enn vanlig.

Blighttown er ikke så fæl, jeg tok det stedet rett etter The Depths.

Anor Londo er det grusomste i hele verden. Halve banen er å gå langs smale platåer mens du blir bombardert av projektiler som skyver deg en meter tilbake selv om du har på deg skjold, og skal du først komme frem til bueskytterne viser det seg å være et par topptrente Black Knights som du må sloss på enda smalere kanter langs noen høye vegger. Kampen går ofte ut på at du må sloss mot han ene i en sverdkamp mens han andre står litt i bakgrunn og skyter på deg med piler som tar over halve livremsa di hver gang. Søtt.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da har jeg knekt Gaping Dragon i The Depths (første forsøk no less selv om fantomet jeg sunmonet døde umiddelbart) og fått diverse armor, dragehalesverd og 26 kilosjeler på kjøpet. Veien ned til første bonfire i Valley of Despair 1.5 gikk helt greit, av en eller annen grunn hefta ikke giften meg i det hele tatt.
Apropos The Depths, de jævla froskelignende tingene... hadde jeg ikke hatt soul arrow hadde jeg vært jævlig i trøbbel.

Apropos de froskelignende tingene...

FUCK YESS ENDELIG HAR JEG LIGHTNING ZWEIHANDER
Jeg klarte å miste begge mine Ring of Sacrifices, 7 humanities og 100k sjeler jlifjsilfliesjlifjfsejol, men det var verdt det når det nye våpenet gjør dobbelt så mye skade enn det forrige (637 til forskjell fra 327).

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Plukket opp et item som lar meg sette lighting-damage på et våpen og lurer raskt på hvor sjeldne de er? Lurer på om det var 3 charges på den jeg fant så det er ikke så verst, spørsmålet er om jeg skal smekke det på en Battle Axe jeg bruker eller vente på et litt ordentlig våpen (kom forbi dragen i går kveld og tenker å skyte halen hans i dag om det ikker er så mye hokus pokus).

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Protip: Bruk lightningen når du skal knekke dragen nede i The Depths.

Lodin

Der Waaaah
Aww yeah, da var den øverste bjella dinga og gargoylene toast.
Forøvrig lærte jeg meg force og den er utmerket å trolle fiender nær stup med. =D Hvis man alikevel har lært seg heal er det like greit å innvestere i den og.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du vil ha bruk for den i The Catacombs.

Jeg prøver å knekke Quelaag akkurat nå, hun er hot på flere måter. Summoner et NPC-fantom som ikke er annen hjelp enn litt lett distraksjon. *tredje forsøk*

EDIT: FØKK! Hadde henne nede i jævlig lite, så ble jeg instadrept av en AoE attack.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fikk spilt en liten halvtime istad, lurte meg forbi dragen og skjøt halen så fikk fint sverd (ikke noe problem med slitasje, den mister lite og er ganske billig å reparere), lurket meg litt videre og møtte jaggu en ny knekt på toppen av et tårn så han måtte jeg jo banke og overraskende lite stress (lurte han ned i trappa som ga han mye mindre rekkevidde så jeg dodget og dengte løs). Fikk litt dårlig tid så løp videre men jaggu fant jeg ikke en slik hvit tag på bakken som lot meg summone en kompis, så en random fyr joinet gamet mitt, jeg var mye sterkere enn han så han løp bak mens jeg dengte i vei men da vi møtte på jernoksen ble det juling! På andre forsøk gikk det derimot fint, brukte noen stolper på høyre siden ved trappa hvor han ikke kunne komme inn så det ordnet seg. Hadde større problem med bueskytterne i andreetasje før jeg så jeg bare kunne løpe opp trappa og stabe de i assen med sverdet mitt.
Og jo, jeg ser jeg kan skyte hodet til dragen oppe på brua, noen som har testet det? Vet ikke helt om jeg gidder til 50 sjeler per pil.

Deretter så jeg ikke direkte hvor jeg skulle videre og det ble nachofestival her så måtte gi meg og løp tilbake til bålet i Undead Burg. I morgen får jeg finne ut hvor jeg skal videre og gleder meg masse for damn dette er en BRA SPILLEN SKJØNN DET A!

Litt moro at Magnus satt oppslukt i sin sorcerer da jeg kom hjem fra jobb, han slet med bossen i asylet men han likte det naturligvis også!

Lodin

Der Waaaah
Forsvinner den jævla dragen fra brua på no punkt og man får opp porten. Og ja, sverdet fra halen dens eier. Særlig med hardt tohåndsangrep.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
DER fikk jeg tatt drittkjerringa! Huka tak i en annen spiller som eide ganske bra. Han var forgiftet da han kom inn så jeg måtte slurke noen flasker (de healer både deg og medspillere) for å holde han i live på vei bort til bossen, men han dro på en healing/cleansing spell etter hvert som vi kom ut av faresonen og foran tåkedøra.

Gode greier.

EDIT: FØKK! Hadde henne nede i jævlig lite, så ble jeg instadrept av en AoE attack.
Kanskje min største klage ved dette spillet. Altfor mange av bossene bruker AoE attacks som er kraftigere enn alle angrepene deres og gjør null for utfordringen, det er bare en irritasjon. FUCK YESS NÅ HAR VI HENNE, VÆR FORSIKTIG NÅ
boss bruker uforutsigbart angrep den ikke har brukt før
ÅH SÅ GØY Å GJØRE ALT FRA START AV IGJEN

D

Deleted member 91

Gjest
Forsvinner den jævla dragen fra brua på no punkt og man får opp porten. Og ja, sverdet fra halen dens eier. Særlig med hardt tohåndsangrep.
Protip: Fra det tårnet Justin prata om så bare skyter du en pil på den. Da dør den. Så er det bare å jogge ned og åpne porten, tenne et bål og høste litt sjeler.

Spilte bittelitt istad for å vise spillet til en kompis, døde seff en million ganger så han fikk det riktige inntrykket. Fy faen Blighttown bare dreper meg. Kom meg ned til selve sumpen et par ganger, og altså, hva faen er det meningen at man skal gjøre der? Man blir jo poisoned sekundet man våger seg ut på vannet, og det virker som de fluene som forgifter og fucker deg opp respawner evig. Hvordan kommer jeg meg f.eks bort til det bålet jeg skuet i avstanden uten å bli helt slakt?