Fikk spilt en liten halvtime istad, lurte meg forbi dragen og skjøt halen så fikk fint sverd (ikke noe problem med slitasje, den mister lite og er ganske billig å reparere), lurket meg litt videre og møtte jaggu en ny knekt på toppen av et tårn så han måtte jeg jo banke og overraskende lite stress (lurte han ned i trappa som ga han mye mindre rekkevidde så jeg dodget og dengte løs). Fikk litt dårlig tid så løp videre men jaggu fant jeg ikke en slik hvit tag på bakken som lot meg summone en kompis, så en random fyr joinet gamet mitt, jeg var mye sterkere enn han så han løp bak mens jeg dengte i vei men da vi møtte på jernoksen ble det juling! På andre forsøk gikk det derimot fint, brukte noen stolper på høyre siden ved trappa hvor han ikke kunne komme inn så det ordnet seg. Hadde større problem med bueskytterne i andreetasje før jeg så jeg bare kunne løpe opp trappa og stabe de i assen med sverdet mitt.
Og jo, jeg ser jeg kan skyte hodet til dragen oppe på brua, noen som har testet det? Vet ikke helt om jeg gidder til 50 sjeler per pil.
Deretter så jeg ikke direkte hvor jeg skulle videre og det ble nachofestival her så måtte gi meg og løp tilbake til bålet i Undead Burg. I morgen får jeg finne ut hvor jeg skal videre og gleder meg masse for damn dette er en BRA SPILLEN SKJØNN DET A!
Litt moro at Magnus satt oppslukt i sin sorcerer da jeg kom hjem fra jobb, han slet med bossen i asylet men han likte det naturligvis også!