[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Får spilt for lite men puttet inn noen timer i formiddag før foppalen. Ble kompis med blacksmithen i Undead Parish-området og ble ordentlig kjente med området inne i kapellet (døde til og med en gang på den svære knekten) før jeg ga gargoylene ett forsøk. Ett forsøk var også alt jeg trengte da jeg fikk hjelp av han NPCen man kan summone så kampen ble ganske lett, øksa fikk jeg og men Drake Sword vil nok være weapon of choice en god stund til.

Nede ved blacksmithen var det en svære fyr som skøt lyn som jeg tenkte måtte være veldig farlig så trasket tilbake over brua og nedover i Undead Burg, fikk åpnet noen snarveier tilbake og ble angrepet bakfra av undead assassins før Capra Deamon sto for tur, gikk inn med høyt hevet skjold men måtte ut i forsøk nummer to før jeg fikk brukt trappene ordentlig og han gikk ned.
Nå skal jeg tilbake til monsteret som kastet lyn for å leke i den skogen som ligger bak han før jeg går lenger ned i The Depths.

Også verdt å nevne jeg ble invadert for første gang, plutselig flashet det over skjermen rett etter jeg hadde tømt kapellet i Undead Parish for fiender. Jeg er greit level (33 nå tror jeg) og føler meg flink nok så tenkte at "ha han er in for a suprise!" men han visste hva han drev med, vi lukta litt på hverandre mens han ventet på å parry mitt angrep og jeg på å blokke hans, men plutselig var han perfekt bak meg og one-hit drepte meg med et bacstab. FIkk recoveret så ingen dramatikk, var litt gøy.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eivind: Bare ta deg en tur og finn ut av saker, det er jævlig lite du kan gjøre for å totalt rævkjøre deg selv.

Eneste som skulle til for at jeg moste trynet til han fislefanten på brua var riktig musikk (Luca Turilli – Black Dragon (Overaskende nok begynte jeg å få overtaket rundt 3:50)), lenge siden jeg har blitt så fokusert rundt et singleplayerspill. Nå ere pause til imorra og da skal jeg mekke meg det jævla dragesverdet alle driver å maser om.

Ps gjør jeg noe jævlig feil når jeg, etter min mening, ikke har funnet en dritt av gear som er bedre enn det jeg starter med enda? Har funnet et par fine saker (en ring som gjør at fyren min ikke driter ut sjelene jeg har samla når jeg dævver blant annent, tenker jeg sparer den til jeg skal herpe noens dag når jeg invader dem), men ikke no notably bedre våpen bortsett fra en øks med litt mer skade, men jeg digger ikke økser.

Ps fortell meg hvor jeg finner en mace, jeg trenger en hammer.

Tenkte meg egentlig det ja, men måtte bare forsikre meg om at jeg ikke går glipp av viktige ting. Får høre left and right om hvor jævlig viktig det er å gå dit og husk å gjør det før du går videre osv.

Edit: sånn ellers tenkte jeg at jeg var baller nok til å besøke Rolf Roids med slegga igjen, satt på langhåra italiensk powermetall og var klar men han dengte dritten ut av meg igjen.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Tenkte meg egentlig det ja, men måtte bare forsikre meg om at jeg ikke går glipp av viktige ting. Får høre left and right om hvor jævlig viktig det er å gå dit og husk å gjør det før du går videre osv.
Spillet er såpass åpent at det driter i hvor du går først. Utforsk akkurat det du vil når du vil, så får du oppleve spillet på sitt beste.

Lodin

Der Waaaah
Ahh, jeg digger at jeg kan rulle verdens tyngste rustning på overkroppen og resten rask og spillet syns det er awesome. Jeg ser faktisk ut som en spellblade fra Elder Scrolls.
Sånn ellers driver jeg å levler en partizan. Den er som et vanlig spyd, men den har noen nice slices horisontalt.

D

Deleted member 91

Gjest
Redd for at jeg allerede vet svaret, men noen som vet om et sted jeg kan grinde litt Titanite Chunks? Trenger å levle mah lynspyd.

D

Deleted member 91

Gjest
Jess, alle steder jeg ikke har kommet til ennå (med unntak av Anor Londo, men har bare vært der en bitteliten stund). Jaja, sånn kan det gå!!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mulig jeg hadde vært ferdig med Anor Londo nå hadde det ikke vært for to black knights som står på hver sin side av en lang kjempesmal plattform og skyter svære lanser mot deg. De respawner selvsagt.

Øh, jeg kom tilfeldig vis til å slenge kløyve hodet på han fyren som den fyren som ønsker deg "velkommen" i Firelink Shrine... har jeg gjort noe dumt? Han nektet å gi opp, selv etter at jeg døde første gangen, så da måtte jeg bare fullføre jobben.

D

Deleted member 91

Gjest
Er generelt sett jævlig dårlig form å angripe NPC-er ja. Heldigvis tror jeg ikke det er noe farlig med akkurat ham, men vanligvis er det en god oppskrift på å unngå masse bra items, spells og annet dritt på. Det er muuulig man kan prate med kuken i klokketårnet samt gi ham masse sjeler slik at det ordner seg, men jeg er ikke helt sikker.

Redigert: Se der ja, Buggz bekrefter.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Stikk til tårnet ved gargoylene og søk absolution hos NPC-en der inne, det koster bare 2000 sjeler per level..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men ja, hva med en speedrun? Hele spillet på halvannen time, farr.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det der er ikke meg.

Jeg slo bossen i skogen i går, den virket ordentlig kjip men spawnet en heks NPC som gjorde det enkelt og greit. Jeg dodget det jeg kunne og hun skjøt bossen til den landet og jeg dengte løs, vips et stykk død Moonlight Butterfly.
Løp litt rundt, forsvant nedover i skogen hvor jeg møtte på noen krystallfolk som i flertall ga meg litt trøbbel så jeg trakk meg ut. Men isteden fant jeg en black knight med lance, drepte han isteden og fikk et mindre imponerende skjold (tror jeg(skuffende nok)).
Nå er det uke så mistenker lite gaming som er synd da planen er ned i the depths. Dette spillet er så fett.

D

Deleted member 91

Gjest
Moonlight Butterfly er by far den enkleste bossen i spillet ass, er bare å rulle litt, skyte litt dill og slå på'n når den lander. Isi pisi.

Katakombene derimot, herrefred jeg suger. Veit jeg er like utafor døra til han dicken nå, men har dødd så himla manger ganger og har så jævla langt å gå at jeg rett og slett må ta en pause. Og en Black Knight nedi der også, var det virkelig nødvendig?!?!?!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Brukte tre forsøk på å skjønne bossen i catacombs, men så ordna jeg meg fire battle axe og eide dritten ut av han. Black Knight snubla jeg over da jeg fant en shortcut ned og fikk ta han på egen hånd, så det var null stress.

Har fått spilt det en time nå og begynner å komme meg inn i kontrollen, har nesten ikke spilt på PS3 siden det forrige så husker ikke knappene engang. Har dødd 4 ganger, men skylder på pils og at jeg har vært våken over 30 timer. Men førsteinntrykket er at dette blir konge!