[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Gull-Golem? Lykta har vi hatt siden før vi kom til tomb of giants. Fikk den av en av necromancerne, men allikevel. selv med den lykta. fy faen. ser ikke en dritt nesten.
Elsker dette spillet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hvis du tusler tilbake til der du slåss mot den første Hydraen, så er det en gull-golem baki kroken til venstre (forbi fossen, helt i enden). Den er litt smidigere og tøffere enn standardgolem men fortsatt ganske føkkings enkel. Knæs den så befrir du ei kjerring du kan kjøpe dill av.

Redigert: Da kan du altså summone henne i vannkanten etterpå.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg måtte forlate området og komme tilbake før jeg så tilkallelsestegnet hennes. Og ja, så langt jeg vet så holder alle gull-golemsene en npc til fange [/semispoiler]

Har ikke testet siden jeg chilla med Cast Light selv, men kan man bruke flammeharpiks som lyskilde?
 
Har fått unnagjort det meste nå, drepte gwyndolin og kattene i skogen jeg gikk glipp av tidligere nå. Prøvde å drepe den rød dragen melee style, men den stakk av etter å ha fått litt deng og har ikke sett den siden :/ Fikk meg lavaproof ringen i sted så det nå blir det å ta på solbriller og spurte igjennom lost izalith.
Tror jeg skal henge igjen i NG litt til og hjelpe folk i boss fights. Var en så gigantisk dick i demons souls at jeg føler jeg må gi litt tilbake :D
 
Hvordan fikk dere til coop? Vet du om det er viktig at alle er i Sun Covenant, og om patchen har gjort det lettere?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Diverse wikier påstår at det å være i samme pakt har noe å si, spesielt for sun og light.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Vi snakket via skype og avtalte hvor vi skulle forsøke å finne hverandre. Jeg fant http://www.demonssouls.info/level-range.php som jeg tar utgangspunkt i for å se om vi i det hele tatt er innefor level grensa. Begge er sunbros, vet ikke hvor mye det har å si men wikien sier at det hjelper. Så bare la vi ut summon sign med noen sekunders intervaller i håp om å dukke opp i den rette serveren. Når man først finner hverandre en gang ser det ut til at det blir lettere å finne hverandre til neste gang. Tar ofte noen minutter første gangen man skal finne hverandre. Man blir forøvrig lett invandert når man venter, heldigvis for meg ser det ut til at flesteparten ikke tåler en homing crystal soulmass i trynet. :smugdog:
 
Er ferdig med Lost izalith og ganske ferdig med alt som kan gjøres nå. Den røde dragen kom tilbake hypp på mer deng også. Klarte å denge den, men fikk ikke noe særlig for det. Er lvl 81 nå, så jeg løper rundt i boss områder som sunbro. Bytter fortsatt litt på sunbro og forest hunter, fant ut at det ikke gjorde noe at jeg drepte Shiva(?) og den gjennomsiktige ninjaene ved siden av kattedyret. Fikk ringen hans, så nå kan jeg leke ninja også :D
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Forest hunter gutta blir ikke glade hvis du dreper Shiva. Du må snakke med karen på kirketaket og betale for at de skal bli glade igjen.
 
Da var jeg ferdig med Ormstein og han feite jævelen. Tilkalte to til å hjelpe meg helt i begynnelsen av Anor Londo. Angrer nesten litt på det siden begge to var veldig rutinerte og doste igjennom hele greien. Føler jeg ble litt robbet for gleden av å utforske. Men men, fikk i hvert fall massivt med souls på turen. Nå fjonger jeg meg med silver knight sin armor og en divine claymore +5. Gromme saker.

Hvor finner jeg forresten Sif? Vil mekke sverd av sjelen hans.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Stikk ned til hydraen og ta den lange stigen opp og en stige til, så går du over brua, knekker ryggraden på tre småkjipe ulver og går videre til du ser en lang bru og døra til bossen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hold deg i skogkanten og rull unna når de kommer rullende mot deg. De stopper ved tregrensa, så har du mulighet til å slå litt på de før de ruller inn i deg igjen.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det forklarer Fisemink shrine, bare dumt med skriveleifen, men det er vel forståelig siden begge bokstavene kommer rett etter hverandre i alfabetet.
 
Jeg vil anbefale den andre veien gjennom skogen for å ta Sif. Løp igjennom crest of artorias døren opp til forest covenant katta og videre ned trappene og rett frem igjennom skogen så er du der uten å måtte slåss mot noen.... Morro å prøve å skaffe seg summons utenfor artorias døren også. Stor sjanse for å bli invadert av flere så det blir gruppeslagsmål!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jah, var det jeg også gjorde. Starte fra bonfire'n ved crest-døra, holdt meg til venstre til jeg ankom kattedama (husker faktisk ikke om jeg tok mobsene på veien, mulig jeg bare løp forbi), over brua, og så mer eller mindre strake luftlinja mot bossdøra.