[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Deilig å bli ferdig, må jeg si. Litt trist er det også da, sjeldent jeg har kost meg så mye med et spill. Men det jeg synes kunne vært litt artig da, hadde vært om alle her kunne kommet med en topp ti- (evt. topp fem-) liste over hvem av bossene som var mest utfordrende. Kan begynne jeg, da;

1. Ornstein & Smough
2. Gwyn, Lord of Cinder
3. Four Kings
4. Bed of Chaos
5. Chaos With Quelaag
6. Gravelord Nito
7. Great Grey Wolf Sif
8. Bell Gargoyle
9. Stray Demon
10. Iron Golem

Scary Paladin

Ukjent herremann
Min liste er fra hvordan det var å møte de for første gang. Alle kampene var forøvrig alene:

1. Four Kings (Jeg var så sinnsykt lavt level. :penga:)
2. Ornstein og Smough (Fordi jeg skulle drepe Smough først... )
3. Sif (Hvor ble det av staminaen min???)
4. Bell Gargoyles ( Haha, du var jo ikke noe stress! Der kom det en til ja... :()
5. Crossbreed Piscilla (Usynlig? Å der ja, fotspor.)
Det var i grunn de som var vanskelige, la oss gå over på de som er irriterende av andre grunner:
6. Stray Demon (Drepte meg som regel før jeg fikk gjøre noe som helst, så fort jeg kom meg bak dritten gikk alt bra.)
7. The Bed of Chaos (Fordi til helvete med Bed of Chaos!)

Ja lista stopper nok der, de andre var såpass lette. Sånn ellers, håper dere liker at "EpicNameBro" eier Ornstein og Smough!

Smough ble jo ganske hjelpesløs når han kommer med de pil og bue-greiene :p Men han fortjener kudos for å ikke ha brukt en eneste flaske med health.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Kanskje denne vil imponere deg mer:

King's Men Challenge

No healing (1 Estus allowed in NG+)
Helmet only, no armor
No support magic
No Crystal Ring shield

You can use any attack magic or weapon you like. Shields are allowed. Stamina Root is ok. If it's too easy, use an un-upgraded weapon for serious style!

Bossene som gjorde/gjør livet mitt surt:

1. Bed of chaos (brukte tre forsøk på den i går. slo meg i lufta to ganger når jeg skulle hoppe over til rota, og instagibbet meg en gang når jeg var millimetre fra å drepe den lille rotta ved å sette hele skjermen min i fyr og flamme...)

2. Straydemon (slet lenge med den før jeg fant ut at det bare er å stå nærme og få han til å gjøre buttdrop angrepet om og om igjen.)

3. Gravelord Nito (Hadde null problem de fire første gangene jeg tok han, men sist så tok han gravelord dance med en gang jeg droppet ned og instagibbet meg, så han har mulighet til å være en massive dick)

4. Ceaseless discharge (glitcher noe fælt i spillet mitt. Slår igjennom vegger slik at armen blir liggende under bakken, og en til femti sjanse på at han tryner ned stupet hvis du løper tilbake)

5. O & S (Har aldri hatt noe problem de, men jeg spiller nesten alltid co op så jeg får leke med de alene på ng+ og se hvordan det går)

6. Four kings (Her er det omvendt av O & S. Mye enklere helt alene. Bare å bum rushe med en gang. Da burde du klare å drepe de før neste spawner. De får mer helse jo flere spillere)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det blir tre fra meg, siden resten av bossene ikke har gitt samme type hodebry som disse.
  1. Ornstein & Smough - samtidig er dette spillets "beste" boss. Vesentlig greiere i coop fordi man kan fordele oppmerksomheten. Å få sjela til Ornstein er blant spillets hardeste utfordringen med mindre man finner seg noen dyktige medspillere. Og føkk Solaire som henger seg opp i de to Tower Knightene i stedet for å løpe til bossen.
  2. Gravelord Nito - jeg har to figurer uten faith, og når man ikke kan ta rotta på de tre skjelettene blir denne bossen en kjip affære. Jeg har med enkelte unntatt alltid tatt denne bossen i coop.
  3. Four Kings - jeg var i starten altfor lite oppmerksom på å buffe opp våpen/armor og fokuserte nesten utelukkende på stats fordi jeg tenkte det ville være bortkasta ressurser når jeg finner/lager bedre gear senere, ikke sant? Mye greiere nå som jeg vet og planlegger bedre. En stund trodde jeg at helsa i bånn var helsa til de fire sammenlagt, men så feil kan man ta. Det fant jeg ut da jeg i mitt hode var på fjerde og siste King og tre til plutselig dukket opp nesten samtidig.
Hederlige nevninger:
  • Bed of Chaos: den verste/teiteste bossen og hele spillets svakest punkt, men det at statusen på de to lysende kulene på sida beholdes mellom forsøk gjør denne hakket mer tolererbar. Den havner på mention-lista fordi den i seg selv ikke er vanskelig slik resten av spillet er vanskelig, men pga forjævlig teit design.
  • Capra Demon: det er bare de to bikkjene og det at alle tre kommer rett mot deg i en trang gang helt i starten som gjør at de første fem sekundene avgjør om det blir seier eller kombodeath. En Capra Demon for seg selv er null stress. Man har en tendens til å møte Capra Demon mens man fortsatt er relativt lav level, hvilket bidrar til utfordringen.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Stray Demon, Capra Demon og gargoylene var de bossene jeg sleit mest med. Resten har gått på andre eller tredje forsøk. Ornstein og Smough har jeg ikke prøvd å ta alene. Four Kings synes jeg var så latterlig enkel atte hjælp. Tok han på første forsøk og bruk av en estus-flask. Skal sies at jeg var i level 80 på dette tidspunktet.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Der har du det, jeg tror jeg var noe-og-førti første gangen jeg datt innom New Londo Ruins.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Capra Demon, sommerfuglen, og edderkoppdama tok jeg på første forsøk. Sleit mest med Ceaseless Discharge (fordi jeg hadde gått meg bort og prøvde å ta'n på tradisjonelt vis - altså ikke lure'n nedi hullet - mens jeg var lvl30 ellerno ^^).

Bed of Chaos var mest raeg siden han var minst gøy å løpe tilbake til, og jeg fant ikke et eneste fantom til å hjelpe meg. Drit lei den løpeturen. Den er ikke så lang de første gangene, men blir bare lengre og lengre, og hjelper ikke at du må bytte ring hver gang.

De fire konger skjønner jeg ikke åssen jeg skulle takla alene. Jeg hadde ikke npc-en siden du må bruke henne på sommerfuglen hvilket jeg ikke gjorde, og jeg klarte bare ikke å drepe kongene raskt nok før de andre ankom, selv med harpiks.

demake

Seksuelt godteri
Capra demon :argh:

Capra tok jeg på andre forsøk tror jeg, ballin. Men så har jeg ikke spilt Dark Souls siden jeg lurte meg inn i Painted world, kanskje på tide å plukke det opp igjen.

Noen andre enn meg som fikk dårlig skyldfølelse når dere tok Sif? Ble i det meste laget for meg når han plutselig begynte å halte med den ene foten sin :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er fortsatt stuck på Sif. :penga:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke NG+, nei. Liker spillet godt og sånn, men jeg har så mye annet å spille for tiden.

Har trollet folk i demon ruins i hele dag :D Er lvl 80, og gjør opptil 1100 skade på backstab. Har ingen anelse på hvor mange jeg drepte, men har ikke fått noe hate mail. Bruker å gi bort fete items så folk takler at jeg invaderer de hele tiden.

Gikk lei til slutt og flyttet meg videre til undead burg på NG+. Da skjedde det noe fantastisk! Jeg ble invadert av et blue phantom, og jeg gjorde tegn på at jeg ikke var keen på å slåss. Det dukker opp et red phantom skilt på bakken og jeg summoner han, og i tillegg kommer det et white summon skilt så vi ender opp med å være alle fargene i et game. Vi rydder opp platået over den første merchanten og har en mini turnering med publikum som heier. Elsker dette spillet!