[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Kleevah

Livsfarlig amatør
Faen de to archerne i Anor Londo er så jævlig max troll. Etter å ha prøvd utallige ganger på min vanlige metodiske fremgangsmåte, måtte jeg bytte til klassikern "beine som faen og håpe det bærer". Og jaggu bar det, helt fram til neste bonfire faktisk. FLAKS!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De er jævlig stress. Jeg greide det ved først å lytte til angrepsmønsteret til han venstre og beine mot han høyre i en pause. Da han høyre skiftet til sverd beinet jeg tilbake til brua og tok han der (noen ganger detter han ned) . Så var det bare å løpe til bonfire.

Var der selv igår, var ikke som om de arrowene hadde en veldig utrolig travel time (som alle andre prosjektiler i spillet).

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De er overhodet ikke vanskelig å dodge på brua nei, men når du beveger deg mot en av knightene er det en veldig stor sjanse for å bli lanseskutt i ryggen av den andre.

De der var så fuckings frustrerende, ettersom mye hang på flaks. En god taktikk er å lure de ned på broa, og når du står lavere enn dem slår de fleste slagene deres rett over deg så du har fri åpning for å denge løs selv.

Er bare å løpe rett opp og inn i trynet på han il høyre, ikke no flaks inn i bildet i det heletatt, funker hver gang.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Der ble jeg invada av en fyr som hele tiden og eksklusivt prøvde å backstabbe meg. Først stressa jeg med å thruste med halberden min og med skjoldet oppe men det funka ikke, så jeg la bort skjoldet og spant som en snurrebass. Da gikk'n ned i én og samme manøver :riffa:

Får jeg no speshal prize for detta her? Kan ikke si jeg merka noe.

Får 1 humanity og sjeler.

Er bare å løpe rett opp og inn i trynet på han il høyre, ikke no flaks inn i bildet i det heletatt, funker hver gang.
Første gang jeg prøvde det trakk han frem sverdet og dasket meg så jeg falt ned i evigheten.

Vel om du er weak as fuck så er jeg usikker på hva du skal gjøre, knightsa blir staggered bare de ser på meg og spretter en meter bakover når de slår på meg, en meter bakover og fem hundre rett ned.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Dobbelpost fordi jeg er så sykt langt nedi the rabbit hole nå. Skulle utforske depths men ble invada av en fyr, så jeg måtte løpe litt rundt ukjente områder mens jeg fant fram rette utstyret mitt, men da gikk jeg meg bort. Invaderen ga opp eller ble disca for han stakk ivaffel. Hadde ingen peil på hvor jeg var, så i tillegg falt jeg ned et hull i kloakken som jeg såvidt overlevde og fant ikke veien opp igjen ifra, så eneste veien er dypere ned.

Nå har jeg ikke hatt peiling på hvor jeg har vært de siste 2 timene, aldri sett monstrene her før, estusflaska mi er tom, og jeg har aldri før bært på så mye humanity (6!) og sjeler som jeg absolutt ikke vil miste, og jeg elsker det.

Denne spillen.

Edit: Dette gikk som så.
Cursed :penga:

Lodin

Der Waaaah
Pris sola, her er en patch som skal slippes så snart som mulig.
Patch 1.04
  • Some magic effects have been revised. (Magic Shield, Greater Magic Shield, Tranquil Walk of Peace, Ring of Fog, Iron Flesh)
  • Elemental enhanced and Stat enhanced weapons have been rebalanced.
  • Some slight adjustments have been made to other weapons, equipment, and magic. (Pyromancer's Flame's magic adjustment)
  • Matching and multiplayer conditions have been adjusted.
  • Defeating a boss in multiplayer will now reward the host with the full amount of souls from the boss.
  • When failing to invade a player's world using the Cracked Red Eye Orb, the item will no longer be used up.
  • Adjustments to the amount of souls dropped by enemies.
  • Adjustments to the item drops from enemies.
  • Some bosses will drop Humanity and Homeward Bones now.
  • Increased Drop rates for certain Covenant items and Equipment Enhancement materials which had extremely low drop rates.
  • Adjusted the Item Discovery increase rate which scales with Humanity levels.
  • Item lists in shops have been adjusted. (Bottomless Box added to Male Undead Merchant. Bunch of arrows added to Female Undead Merchant, Andrei, Domnhall, Giant Blacksmith, and Vamos. Domnhall will sell the Master Key after he moves to the Firelink Shrine. Giant and Vamos both sell the various equipment boxes. Giant sells a bunch of shards now. Vamos sells Titanite Shards. Ingward sells Transient Curse.)
  • The amount of Faith required to join the Sunlight Covenant is now 25 instead of 50. The formula for reducing it with multiplayer remains the same.
  • Paying for your sins is now cheaper. The formula is Level x 500 souls, instead of Level x 2000 souls previously.
  • Equipment Weight adjustments.
  • Lock-on behavior has been adjusted.
  • Fixed certain cases of game freezing.
  • Changed the way souls are displayed in the Level Up Menu.
  • Fixed the exploit with infinite weapon/magic usage.
  • Fixed the 1 second delay during certain attack animations.
  • Fixed the bug where Solaire isn't in New Game+.
  • Fixed the shard bug with Frampt which took away all your shards if you had more than 99.
  • Fixed getting stuck in certain parts of the map, being unable to progress.
  • Changed some English text in the game to be consistent with corrections made in the overseas version of the game.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gir en Like til From Software for den.

Lodin

Der Waaaah
Særlig denne: Defeating a boss in multiplayer will now reward the host with the full amount of souls from the boss.
Og denne betyr forhåpentligvis at det står hvor mange sjeler man trenger for neste level up: Changed the way souls are displayed in the Level Up Menu.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Paying for your sins is now cheaper. The formula is Level x 500 souls, instead of Level x 2000 souls previously.

Æsj, og jeg som nettop punga ut etter å ha drept sorcerer-vendoren min. Nåja, det er bare mindre sjeler å uroe seg for når jeg prøver meg på blighttown-bossen :ehm:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Enn hvis du redder NPC-er ved å hilse på dem med business-siden av øksa di?