[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

demake

Seksuelt godteri
Den knighten like ved bålet i Anor Londo (etter du har passert de spydskytende jøvlene). Han må være, tør jeg påstå, den mest farmede mob'en i spillet.

Kall meg koreaner, men jeg gikk opp sånn 7 levels takket være han.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg har glemt ut levels helt, jeg. Har +10 halberd, +5-til-8 elite knight rustning, og diverse +6-til-8 divine og magic-våpen, men er ennå level 26.

Har litt å gjøre med at jeg er litt usikker på hva slags stats jeg skal gå for også. "hæm hp er jo alltids gøy, men hvis jeg øker resistancen min så får jeg kanskje mer effektiv hp? Eller kanskje jeg tar styrke for å drepe dudes raskere slik at kampene blir kortere? Æh, det slår jo ut så lite på skadepotensialet mitt uansett, jeg venter litt til jeg har bestemt mYOU HAVE DIED- åh.."

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det som kan være greit er vel å uppe stats som blant annet øker scaling-greiene på våpnene slik at du gjør enda mer skade. Hvis du går rundt med en så jævlig tung rustning hadde jeg ihvertfall gått for mer i endurance.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jau, har tålelig bevegelsesfrihet for tiden - spesielt med den derre ringen som upper kapasiteten en god del. Halleberden min har D på både dex og str så jeg får rimelig lite igjen på å bli sterkere. Håper det kommer seg hvis jeg får den opp i +15. Trenger bare en svartsmed som ikke er en noob.

Stats er egentlig ganske straight forward, om du vil ha mer hp/def er vitality veien å gå uansett. Blocking og resistances dekker du gjennom skjold og armor. Ellers er det ganske greit med STR for store våpen og noe dmg increase gjevnt over, dex for tullevåpen og de forskjellige spellstatene for respektive spells.

Har pvpa en del for tiden, og det som gjelder der er bevegelsesfrihet som dere så fint kalte det, og HP. Alt for mange som oster rundt med fog ring og slow spell, som bare er ufattelig niggert, men når de går tomme for spells kommer far med øksa og slår dem ihjæl. Parrying er også gull i pvp.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg bare spinner med halleberden i 2h som vanligvis tar disse robe-og-elektrisk-dragesverd-folka i 2 treff. Eneste som er mas er når dem staggerer meg og Jeg roter til timingen.

Edit: Har faktisk aldri møtt en kriger-type i pvp nå som jeg tenker over det. Kun pyromancere og et par ninja-wannabes med dolk og kunoichimaske.

Kjører high STR, stort våpen, relativt lett skjold og veldig light armor med Fox Ring (tror jeg den heter, den som gjør rollsa raskere) og ringen fra han gulldusten som drepte fire keeper, ville kjøre superfeit tank i pvp, men man blir bare for treg.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg bruker ringen til gulldusten som øker END med 10% eller noe og Havel's Ring som øker END med 30 poeng eller noe. Sitter dermed med max equip load på over 90 uten å ha nevneverdig over 20 i END. Jeg kjører ganske lite pvp for tida, så da er det halvparten av Havel's Set kombinert med drakta man finner nede hos Cealess Discharge.

Dette gjelder meleefiguren min, pyromanceren kjører fortsatt hardt på diverse typer lær.

Endelig etter nærmere 10 timer i Anor Lando... Ornstein og Smough er historie :) tror det kommer på min topp ti liste over spilløyeblikk i min lange karriere siden 8 bit nes altså. Fantastisk, bare å hive seg på fortsettelsen da. Satt lenge og lurte på om jeg skulle teste dark souls eller ikke (hoppet over demon souls dessverre), men spillet er jo suverent.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da kan du bare glede deg til Demon's Souls etter Dark Souls, det er et fullverdig spill du ikke trenger å styre unna bare fordi du har spilt "oppfølgeren". Jeg kommer til å gå tilbake til min NG++++++-figur (og en sprellende fersk en) i Demon's om tid og stunder etter Dark Souls er ferdig oppdaget.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er godt mulig det, men Demon's Souls kommer først. Bare så du vet det.

Leker meg rundt i Anor Londo nå og har ikke hatt noen nevneverdige problemer. Kom meg igjennom det meste på første forsøk, men ble instagibbet av en titanite demon når jeg gikk inn i et rom uten å se begge veier.... Er lvl 40 og kjører hardt på pyro. De to knektene som skyter spyd fra hver sin side tok jeg ved å bare løpe opp til han på høyre side og vise han hva great combustion var og så løpe videre.
Verdt å nevne at jeg fikk rite of kindling før jeg ga meg i gang med Anor Londo, gull å ha 20 flasker på alle bonfires :)

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Prøver å ta New Londo Ruins etter at fyren herpa bonfiren i firelink shrine. Den løpeturen etter hver død :penga: Nærmeste jeg kommer på er blacksmithen i Parish for så å ta heisen til firelink, eller Depths og løpe forbi zombiebutikkdama.

20 ganger mer raeg for hver død når du dævver til idiotiske ting som f.eks ikke å bruke transient curse eller detter av første brua.

Og jeg elsker det.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Plukk med deg øyet (eller hva det var) der
den stumme dama i buret daua
og kom deg til Anor Londo. Utenfor bossområdet vil den tingen reagere og du kan innvadere den slemme NPC-en. Så får du Firelink Shrine tilbake skal du se.

PS: Når du innvaderer får du ikke brukt estusflasker og du slåss mot tre NPC-er, så det sier seg selv at det er relativt vrient.

demake

Seksuelt godteri
Prøvde meg på detta i dag, og ja, det var vrient. Lautrec lever i beste velgående :penga:

Ferdig med demon ruins :) Var ikke lett det som kom rett etter, men løste seg det også ... Det jeg elsker med spillet er at det nytter med øving. Kommer stadig lengre og lengre inn i den herlige verdenen og støter stadig på nye utfordringer som man må hanskes med :)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg stakk en tur inn til Duke's Archives for første gang. Det er blant de lettere stedene jeg har vært borti, jeg fikk utforsket omtrent hele området på en time og døde én gang av litt uforsiktighet. Det vanskeligste var faktisk å komme inn fordi man må få has på to Armored Tusks i trange ganger først.