[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Har spart Four Kings, og har kun den igjen, og så klart Gwyn på NG++. Helt umulig, har ikke troen på å greie dette... Four Kings er vel den som blir buffet aller mest for hvert nye game.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De er nesten lettere alene fordi de får så grisemye helse med ekstra spillere, heldigvis gjør de ikke mye skade sålenge du kan blokke slagene. Kommer #2 før du har tatt #1 har du derimot et lite problem. Jeg er på NG+++ med hovedfiguren min selv. Litt usikker på om jeg har tatt Four Kings i trippelpluss, men det vil overraske meg om jeg ikke har det.

Selve slagene er jo ganske lette å blokke (eller så ruller man bare bak og angriper derfra), men når den første plutselig begynner med de magiangrepene sine, som ikke går ann å blokke, da ender det opp med at jeg bruker ekstremt lang tid på å ta alt livet hans. Og plutselig så kommer det en til og begynner å angripe meg. Etter jeg endelig har fått tatt alt livet til den første, så står det to-tre andre der. Greier forsåvidt å ta en av de, men ellers er jeg ganske så ille ute.

Har funnet ut at Black Knight Halberd er et av de beste alternativene jeg kan bruke. Men når det kommer til skjold, har du noen tips?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Siden slagene er så lett blokkbare ruller du rett og slett all magic-resist-gearet du greier. Jeg liker å bruke Grass Crest Shield (makset) fordi den har 100% physical block og gir deg en bonus til stamina regen.

Gikk vel egentlig ganske bra med Greatshield of Artorias. Vet egentlig ikke om jeg våger å spille gjennom en gang til nå på den saven, frykter Gravelord Nito og spesielt Four Kings på NG+++.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Gravelord Nito har da aldri vært et særskilt problem? Skjelettene kan gjør livet litt surt, men akkurat den bossen er en av de beste å ha med flere folk på (ved siden av Ornstein & Smough). Når du er så sterk som du er i NG+++ flipper du skjelettene ved å se skjeivt på de og selve bossen har angrep som er griselette å dodge.

Har aldri vært et problem for meg å ta Gravelord Nito for meg egentlig. Men mistenker at de store skjelettene vil finne meg lettere, noe som gjør at jeg vil dø i løpet av sekundene. Tror jeg har hørt dette et sted? Selve Nito kommer vel raskere mot deg også.

Og Ornstein & Smough er vel egentlig ganske lette å ta alene, spesielt nå som jeg har 40 i både endurance og vitality. Greide de på første forsøk faktisk i forrige gjennomgåing. I NG+ ble det litt annerledes når jeg bestemte meg for å ta Smough først, og få Ornstein's sjel. Fem-seks forsøk brukte jeg vel, husker ikke helt. Det var i det første gamet de virkelig ble en utfordring, kan ikke telle hvor mange ganger jeg prøvde.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Big Ornstein er en særdeles stor utfordring, jeg sliter med han solo selv.

Godt å bli ferdig med Four Kings (i NG+6) nå. Brukte sikkert over 10 forsøk, greide ikke å holde tellinga. Brukte så klart Black Knight Halberd (two-handed) og Crest Shield i nødstilfeller. Var ekstremt heldig med de to første jeg tok, siden de ikke brukte magi. Tok ikke i bruk noen estus flasks før jeg var på den tredje (ble brukt fire-fem stk til sammen). Kommer til å runne spillet en siste gang på siste NG+-nivå, men det blir vel noen uker til :p