[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Bruker fint lite magi og ellers er jeg i lav level så tidlig i spillet. Satser på å være lett på foten fremfor tank. Skal sjekke ut våpnene.

Trodde ikke jeg kunne levle til +15 så tidlig?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har en level 1-figur som har åpna og henta alt hvis du skjønner. Big Ember er i Depths, Huge Ember er i New Londo, to områder du kan besøke veldig tidlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Raw Claymore +5 her i gården. :riffa:
Gjør to millimeter skade per Heavy Leap Attack på Stray Demon :penga:
 

demake

Seksuelt godteri
Iaito+15. Jeg elsker den!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg lager en dex/faith-figur, så jeg har en uchigatana+15 som pumpes opp med Darkmoon/Sunlight Blade. :ninja:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Raw er den verste oppgraderinga i eksistens og da.
Åffor då då? Gikk for det som ga mest DÆMMIDSJ for hjorten, Raw passa regninga som det heter. Havel The Rock og Gaping Dragon måtte rett og slett si seg enige da jeg framla argumentet for dem.

Når det er sagt: Bare jeg får knerta faens Stray Demon ( :argh: ) er jeg plutselig like langt i PC-utgaven som jeg er i 360-utgaven. Fordiiii jeg la inn årene i Blighttown. Ikke fordi det er faens vanskelig der nede (noe det er), men rett og slett fordi Blighttown ser Xbox 360-en min komme og bare parerer og riposter det jævla forsøket på å tegne opp stedet på skjermen. Den verste fienden er verken gift eller blåserørpygmeer men ensifret framerate.

Har mer håp for at PC-utgaven klarer seg der nede, men 21fps da jeg skulle se litt på Hydra virka ikke lovende. :(

Så, vel, ja: Våpentips for Blighttown tar man imot med takk. Har en Divine Bastard Sword +1 på lager, aner ikke om den gjør noe spess der nede? Når det er sagt liker jeg best tohåndsvåpen som tar LAAAANG tid å svinge men som deiser monstre inn i neste fylke når man treffer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Raw gir deg mest smell sålenge du er ubrukelig lavt level og ikke har levlet våpenet så mye heller. Selv vanlig upgrade path gjør etter hvert mer skade enn Raw og du får stat boni i tillegg (Raw fjerner alt slikt). Det er ingen som vet hvorfor Raw egentlig er med i spillet, bortsett fra som upgrade-felle.

Divine er kjekt for catacombs fordi necromancerne ikke kan revive skjeletter drept med divine weapons, men ellers... meh. For blighttown fungerer det aller meste, men jeg liker uchigatana og våpen med lignende moveset der fordi det vertikale angrepet treffer både bikkjene og moskitoene uten problemer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Gikk inn med håp om at den posten hadde en My Little Pony i seg. Blei litt skuffa, pga jeg regna med du skulle rulle slik Lodin ruller. Du rulla ikke. Du snubla og datt ned i et juv og mista alle jævla soulsa du hadde opparbeida deg
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, spilte dette her litt i går, da. Fikk rota meg gjennom Blighttown og plutselig bare Quelaag's Domain atte hæ okay hjælp au au au faen geronimooooooo der datt'a gitt. Fant noe snacksen ny rustning også, så nå kan jeg velge om jeg vil se ut som en hardere utgave av den uteliggeren jeg starta som, eller en psykotisk Red Mage fra Final Fantasy. Liker sånt, jeg da.

Uansett, Sen's Fortress da vettu. Tok en liten kikk i går før jeg avslutta, snudde og gikk ut igjen da jeg så det andre rommet. Men ikke i kveld. ^^

PS best game ever.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Den røde Red-Mage drakta er ganske bra mot curse, hvis jeg husker rett. Jeg har sånn ca kommet til han derre minotauraktige duden på tårnbrua der. dvs første boss etter Raven Airlines.
 
Kommet til området etter sen's fortress som jeg for alt i verden ikke kan huske hva heter. Men fiendene der er insane i allefall. Beste med spillet er følelsen du får når du denger tidligere "umulige" fiender.. Fantastisk. Rett og slett Awesome. Men synes demon's souls er hakket bedre fortsatt da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Anor Londo. Fiendene er ikke så himla vanskelig i seg selv, men det er én legendarisk kneik man skal komme seg forbi rett før man finner tredje bonfire.. =D
 
De er vanskelige fordi jeg gjør alt for lite skade. I need a blacksmith...
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Fyrt opp dette for første gang på lenge. Jeg gruer meg litt
 
Løp inn i new londo for å skaffe den emner greia. Knuste den ene fienden der og følte meg ganske buff. Så ble jeg voldtatt av udødelige spøkelser... Og ikke pokker om jeg bruker en av de to itemsa jeg har som gjør at jeg kan skade de. Regner med at jeg får mer bruk for dem seinere..
 

demake

Seksuelt godteri
De dropper av spøkelsene konstant, og du får ikke bruk for dem noe annet sted. Bruk en av de og dra på spøkelsesjakt, og før du veit ordet av det så har du 10-15 transient curse i lomma.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De ligger strødd blant lik og annet i hele området og berta som selger dritt bak gitteret i akveduktsjakta har de til salgs.