[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du har vært i Depths og henta Large Ember? Huge Emberen i New Londo hjelper lite uten Large.
 
Jupp. Er på plass den. Har forøvrig skaffet et våpen jeg liker godt. Lightningspear +3. Gjør jobben nå i allefall.
 
Samme som nevnt tidligere. Lett på foten, litt magi men hovedsakelig melee. Holder på å levle en iaito også i håp om at den skal passe spillestilen mer enn spydet. Men får se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ga fullt faen i Raw Claymore selv, sjekka litt på stat scaling og skjønte plutselig hvorfor Raw var verst. Ruller Claymore +7 og Iaito +7 nå, har kun Large Ember så inntil jeg finner noe mer blir det denna stilen jeg kjører. Grugleder meg til å ta en kikk til på Sen's Fortress etterpå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sen's Fortress er et fabelaktig sted. Man skjønner fort greia, det er ikke så vanskelig som man skal ha det til. Greia med Sen's er heller at det ser kjempskummelt og farlig ut. Så kommer man til gloriøse Anor Londo som ser kjekt ut og er helt jævlig første gangen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Å spille gjennom Dark Souls med en level 1-figur bød på en del utfordringer, men Very Large Ember er ikke på den lista.
 
Vet ikke om jeg synes det er sinnsykt imponerende eller bare sinnsykt, men vet at det ikke er noe jeg skal prøve meg på for øyeblikket. Jeg får deng av de soldatene som kommer i lower new londo... Og jeg er i level 49...
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Fortsatt på Undead Burg, spilt i ca 6 timer. Fy faen så jeg hater det spillet her
Jeg elsker det!!!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De to timene jeg brukte på å prate høl i huet på deg på et eller annet treff har betalt seg altså. Og du trodde det var et feilsteg å nevne det spillet. HAH!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Nå hadde jeg jo Demon's Souls fra før, og samtalen starta fordi jeg sa jeg hadde kjøpt spillet. Hadde spilt ca 5 timer før jeg døtta inn en time igår. Elsker det spiller, men desverre er raeg quit-terskelen litt for lav innimellom. Men spillet er elsk
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa som lovet litt mer Sen's Fortress i går kveld (gruer meg til Tidlig's Fortress FÅRRÅSIRESÅNN ehehe), og... vel, det var ikke så hårreisende som jeg hadde tenkt meg. Det er liksom noe med at du ser den porten veldig tidlig, stikker bort og sjekker, finner ut at det er stengt, og så etter lang tid og mye strev får du endelig åpna den, snakker bra spilldesign her altså.

Ikke dermed sagt at det gikk glatt i festninga, ble gjentatte ganger eid av slangemenn som hadde litt annen timing på sverdslag enn jeg var vant til. Det var også en felle jeg klarte å komme forbi uten det minste stress første gang, og så døde jeg på den ti ganger på rad deretter. Good times.
 
Ahh! Pokker ta!
Helvetes 2. form til Ornstein! The lightning spear do nothing!!