[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Shinra85

Spillegals effort emo
Hver gang jeg ser den tråden her har jeg lyst til å hente det frem igjen. Men så suger jeg så absurd heftig i det.

Personlig gikk jeg for PS3-versjonen pga jeg allerede hadde Demon's Souls og likte kontrollen og utseendet på det
 
Hadde gjort alt jeg kunne for å slippe omtrent gamebreaking FPS-drops aka PC.
 
Fakk. "Frihelga" gikk i dass. Oh well, da får jeg tid til å runde Saints Row 4, samt spille bittelitt* Outlast og Shelter og Rayman Legends og The Wonderful 101 og Dragon's Crown og Splinter Cell: Blacklist og Puppeteer (som landa i posten nylig) og og og, istedet. Men altså: Fakk. Faen helvete.

(*noen timer her og der på kveldstid etter at alle har gått og lagt seg)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg klarer ikke å bestemme meg. Vil jeg teste dette nå, eller skal alt være ferskt og ukjent når jeg endelig får slått kloa idet?

Det er det som egentlig er valget i år.
 
Alternativ nummer to for meg. Var litt for utforsiktig med ener'n, og visste litt for mye. Skal ikke gjøre det samme med toer'n, vil vite så lite some overhodet mulig.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Så, skal jeg kjøpe vanlig eller Prepare To Die? Vi snakker naturligvis om PS3.
 

demake

Seksuelt godteri
Mer er mer. Prepare to Die seff.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Grett det, Kjell. Spillet er bestilt. Vil nok havne litt i skyggen av GTA V Five, men er ihvertfall ikke dumt å ha i samlinga.
 

demake

Seksuelt godteri

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ikke hver gang noen dreper deg, hver gang du dør mens du er i hollow form. Du kan fortsatt bli human, så regner jeg med den bieffekten er borte.
 

demake

Seksuelt godteri
Blir å eie.
 
Og da har jeg spilt to timer med dark souls 2 beta. Jeg har i grunn ikke lov til å gi noe informasjon i form av video, meeen hvis det er interesse for det kan jeg lage en privat video på youtube.
 

demake

Seksuelt godteri
Interesse er meldt.
 
Ok, da skal jeg redigere bort en del kjedelig dritt. Uheldigvis fikk jeg ikke noen som helst mulighet til pvp i den siste timen av uante grunner, så jeg benyttet den tiden til å teste klassene litt. Hvis det er noe spesielt dere ønsker prioritet på (magi, stats, våpen eller noe annet) så skal jeg selvfølgelig ta med det hvis jeg har opptak av det. Hvis ingen har noen ønsker innen jeg er hjemme fra jobb rundt 22:00 vil jeg bare redigere fritt.
 
Okay, jeg måtte legge på et brightness filter for at det skulle være mulig å se noe. Spillet er mørkt i seg selv, men opptaket var mørkere, så dette måtte desverre til. Jeg var ikke klar over det når jeg spilte, men man kan tenne en fakkel ved bålet.

Merkbare ting som er forandret? Estus tar lenger tid å både drikke og å fylle opp helse. White phantoms og andre personer som skulle finne på å besøke deg kan også bruke estus, men det tar enda lenger tid for de å få helse enn personen som er host. Shades og white phantoms får ikke helse av at hosten drikker, men heal mirakelet funker på de som er i nærheten. Maaange summon skilt!
Backstabs ser ut til å ha en forskjellig animasjon for alle våpenklassene. Sparkeangrepet er nå byttet med et slag som, hvis det treffer, vil slå vekk skjoldet ditt (slik en parry fungerte i dark souls) uansett om du har full stamina. Parry vil ikke bare slå vekk skjoldet ditt litt, det vil gjøre at du ligger forsvarsløs på bakken. Hvis du er låst på en fiende kan du fortsatt slå en annen retning. Du kan slå fiender som reiser seg opp og jeg tror du kan slå de som ligger nede også. Stunlock av svake våpen.

Det er ikke video fra noen bosskamper, men du kan se introen til en helt på slutten hvis du vil unngå det. Sånn ellers kan du forvente deg:
Klassene.
Hva som levler hvilke stats.
Stats og hva de gjør.
Warrior test og se hva en shade er?
La oss hjelpe noen... helt til man dør.
Den vprste invasjonen noensinne!
Sorcerer (kort test).
Hunter (kort test).
Temple Knight (kort test).
Dual Swordsman (kort test).
Soldier test frem til en boss.