Fått inn et par timer i løpet av de siste dagene. Dro ned til Blighttown igjen for å se etter han løkhodekatrine. Han fant jeg, også oppdaga jeg i samme slengen et område jeg aldri har sett før. Et digert tre med noen store sopper og deres barn. Disse har jeg sett i skogen, men har aldri drept noen. De store undervurderte jeg litt. Så kom jeg til Ash Lake og fikk tatt hydraen der nede. Klarer ikke helt å se for meg plasseringen av dette stedet kontra sumpen Blighttown, men det er nå så og slik. Kom meg til en drage og joina en covenant fordi hvorfor ikke.
Føltes veldig kult å oppdage et nytt sted og stemninga nedi der var veldig kul.
Ah, covenents ja. Var i skogen og snakka med katta for en stund siden. Tenkte det var på høy tid for meg å prøve litt PvP. Katten mjaua og tok meg varmt i mot.
Katten: IKKE DOLK OSS I RYGGEN DA!
Meg: NEIDA

Det første jeg gjorde var å snike meg innpå han ved bålet og gi han en real backstab. Jeg skulle ønske jeg kunne si det var for å trolle katta, men jeg tenkte faktisk ikke lenger. Jeg kobla ikke det at jeg var skogens venn med at jeg ikke skulle drepe disse skogens beskyttere som vanligvis er så gira på kverke meg.
Han fikk sagt noe sånt som at det første jeg gjør er å dolke dem i ryggen og at jeg var en fool. Katten sa noe av det samme og teleporta.
Next up blir å drepe Seath. Dævva på første forsøk. Ja, ble cursa. Har glemt hvor jeg bør stå da og da osv.
E: Rakk noen fremskritt før jobb i dag også. Fikk tatt den nakne drage og tok veien videre til Lost Izalith. Her har jeg fått tatt ned Demon Firesage, Centipede Demon og Bed of Chaos. Sistnevnte med samme taktikk som i forrige forsøk på å spille gjennom: Ødelegge, dø, ødelegge, dø, ødelegge.
Litt kjipt er det at jeg tror jeg har fucka opp side questet med Siegmeyer. Han dævva i forsøket på å ta ut chaos eatersa. Jeg dævva jo selv, for jeg la fra meg kontrollen i det han døde, for jeg trodde "nå døde du"-lyden tilhørte meg... Fakka ju! Så at det ble liggende loot fra han, så håper jeg får plukka opp det, men må innrømme jeg frykter det hullet litt nå. Det er mange av dem nedi der. I hvert fall så håper jeg at jeg får se mer av dattera hans da, så jeg får litt mer dialog ut av det derre.