[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Takk igjen :)

Edit: Fikk tatt henne på andre forsøk med Zweihander. Kjører nå DEX frem til 18 og følger rådene dine videre.
Tok også Capra Demon. Forbanna pingle, men de hunda hans gjør alt mye verre. Fikk litt tid alene med dem oppi trappa der, så fikk tatt dem ut.
 
Sist redigert:
Når jeg dobbeltposter, er det som om å kjøre på rødt lys (ikke at jeg har gjort det), det føles helt jævlig. Men vil bare at det skal synes at jeg fulgte rådet ditt, og halberden er kjempefet. Litt uvant moveset, men bare det at det er noe nytt gjør det veldig morsomt for meg. Veldig fin damage også. Må si jeg kvier meg litt for å upgrade den.
Ser at det er litt omstridt om det er verdt det. Tabbe å google noe som helst. Det ødelegger litt for gameplayet. Men jeg gjorde det denne gangen.
Uansett så spiller jeg fortsatt DS1. Nå er jeg i gang med Sen's.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det koster twinkling å oppgradere den, spar de til en fet armor. Favoritten min er
Giants-settet du får tak i Anor Londo, og da trengs det solid med END. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er mange fete sett i DS, da. Jeg er svak for både Eastern- og Bronze-settene selv, og det er så klart fordi de ser stilige ut.
 
Slikt lager dilemmaer, vet dere. Jeg har en plan om å kjøre litt FTH, men i tillegg skal jeg da kjøre masse END for å bruke de råe armorsettene. Jeg løper fortsatt rundt med det jeg startet med som bandit...
 
Du ønsker END for staminaen også.
Det er sant :)

Ble ferdig med Sen's i går. Får liksom ikke spilt i mange timer i strekk som før i tiden. Jeg tar meg litt bedre tid på hver sted nå enn før, og forsøker å loote det som lootes kan. Hadde for eksempel aldri sett Titanite Demonsa i bunnen.Fikk tatt disse, blant annet. Generelt sett så oppdager jeg mye mer jeg har gjort når jeg har prøvd meg før.
Koser meg nå i Anor Londo, og har også for første gang satt mine føtter i maleriet.
 
Sist redigert av en moderator:
Har hatt det litt tøft inni maleriet. Fikk kommet meg til Priscilla til slutt, og tatt henne. Var så lei av dette stedet at jeg droppa å ta den undead dragen i denne omgang. Får heller komme tilbake til han senere. Hatt fri i dag, så har fått klemt inn noen timer. Fikk derfor tatt O&S også. Fikk kjøpt Giantsettet også :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Datt litt ut av spillet for en periode, men tenkte å prøve meg igjen. Dreiv og lurte på om jeg kanskje skulle starte forfra, siden jeg har pumpa så jævlig mye i STR og VIT, eller om jeg bare skal go wiss ze flow.
Ga meg rett før jeg kom inn i arkivene, så har jo ikke akkurat kommet langt uansett, men hva tenker dere?
Er på tide å få runnet det herre...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gjør det som føles rett. Og ikke stress, jeg brukte flere år på å komme meg gjennom første gang. To uker eller så andre gang.
 
Vet ikke hvorfor jeg plutselig stopper opp. Forrige gang var det nedi mørten. HATA det stedet. Har lest meg opp og vet at jeg burde ha en sånn hjelm som jeg får nedi ved lavapytten. Nå forrige gang ga jeg meg i inngangen til arkivene. Det har jo skjedd hver gang. Jeg har jo hatt det siden starten. Fikk promo av en fyr på en opplæringsmesse. Hver gang så digges dritten ut av det, og plutselig så bare MEH.
Fikk skvist inn et par sekunder i går før Rocket Leage med kompisee og avslutta i det jeg skal spille grammafon i arkivene. Løper rundt med fullt Giantsett og for lite END, samt halberden. Må nok få tak i et litt lettere sett å variere med, men per nå river jeg av meg alt utenom chestpiece når jeg vil være litt smoothere.
 
Fått inn et par timer i løpet av de siste dagene. Dro ned til Blighttown igjen for å se etter han løkhodekatrine. Han fant jeg, også oppdaga jeg i samme slengen et område jeg aldri har sett før. Et digert tre med noen store sopper og deres barn. Disse har jeg sett i skogen, men har aldri drept noen. De store undervurderte jeg litt. Så kom jeg til Ash Lake og fikk tatt hydraen der nede. Klarer ikke helt å se for meg plasseringen av dette stedet kontra sumpen Blighttown, men det er nå så og slik. Kom meg til en drage og joina en covenant fordi hvorfor ikke.
Føltes veldig kult å oppdage et nytt sted og stemninga nedi der var veldig kul.

Ah, covenents ja. Var i skogen og snakka med katta for en stund siden. Tenkte det var på høy tid for meg å prøve litt PvP. Katten mjaua og tok meg varmt i mot.
Katten: IKKE DOLK OSS I RYGGEN DA!
Meg: NEIDA :laugh:
Det første jeg gjorde var å snike meg innpå han ved bålet og gi han en real backstab. Jeg skulle ønske jeg kunne si det var for å trolle katta, men jeg tenkte faktisk ikke lenger. Jeg kobla ikke det at jeg var skogens venn med at jeg ikke skulle drepe disse skogens beskyttere som vanligvis er så gira på kverke meg.
Han fikk sagt noe sånt som at det første jeg gjør er å dolke dem i ryggen og at jeg var en fool. Katten sa noe av det samme og teleporta.

Next up blir å drepe Seath. Dævva på første forsøk. Ja, ble cursa. Har glemt hvor jeg bør stå da og da osv.

E: Rakk noen fremskritt før jobb i dag også. Fikk tatt den nakne drage og tok veien videre til Lost Izalith. Her har jeg fått tatt ned Demon Firesage, Centipede Demon og Bed of Chaos. Sistnevnte med samme taktikk som i forrige forsøk på å spille gjennom: Ødelegge, dø, ødelegge, dø, ødelegge.
Litt kjipt er det at jeg tror jeg har fucka opp side questet med Siegmeyer. Han dævva i forsøket på å ta ut chaos eatersa. Jeg dævva jo selv, for jeg la fra meg kontrollen i det han døde, for jeg trodde "nå døde du"-lyden tilhørte meg... Fakka ju! Så at det ble liggende loot fra han, så håper jeg får plukka opp det, men må innrømme jeg frykter det hullet litt nå. Det er mange av dem nedi der. I hvert fall så håper jeg at jeg får se mer av dattera hans da, så jeg får litt mer dialog ut av det derre.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis'n hadde noe rart på huet så har du ikke vært flink nok, rett og slett. Måten du forhindrer det på er så obskur at jeg aldri noensinne hadde klart det uten guide, det skal sies.

E: Mener å huske det er et sted du kan dra for å møte dattera igjen. Du har vært der allerede.
E2: Chaos Eaters er lett de fiendene jeg grøsser mest av i Souls, rett og slett fordi de ser så ekle ut. Heldigvis er de skikkelige pussies så lenge du klarer å flanke dem.
 
Ja, den må da være litt obskur. Én ting er jo om jeg ikke hadde møtt ham igjen, men det der var jo noe dritt da. Før dette møtte jeg han jo etter centipeden, og da snakket han om at han letet og letet, men fant den ikke. Sola antar jeg.
I det minste fant jeg den maggothatten, som kommer til å gjøre det enklere for meg nedi katakombene.
Fikk årna de eaterne også. Ble litt lettere etter at jeg kom på at jeg hadde den ringen som lar meg gå vanlig i vann.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den syke søstera til Quelaag har en covenant. Gi henne tredve humanity (eller så) så unlocker du en dør ved siden av Stray Demon. Bak den døra og et stykke inn finner du en rekke småkryp, deriblant en som lyser. Det er den Solaire har på huet. Drep den før du går inn til Lost Izalith, så blir ikke Solaire sprut gærn.
 
Sist redigert: