Databasefeil

epp

firm and correct
#1
Hva er problemet for tiden?

Veldig ofte den senere tid har jeg fått opp sider som denne:

 

Endre

Ødela forumet
#2
ITweb sa at det var en konflikt med forumet vårt og MySQL-databasen vi bruker, og at det bare var vår server som gikk ned. Veldig merkelig.
 
#3
Har vært sånn mesteparten av dagen i dag, ja. Og en del ganger tidligere. Men det viktigste er at vi har hverandre.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#5
jeg ble tvunget til å stikke innom #spillegal og skrive avsindig mye piss, så mye kjeda jeg meg :(
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
jeg fikk ... eh ... hamret ut masse tilfeldige bokstaver. ja. og oppfordret til fiking av beltedyr med ananaser.
 
#11
Jeg trodde dere hadde forlatt meg :grine: :usikker: :ehm...:
 
#15
Opprinnelig skrevet av Scarface@13.06.2004, 11.56
I dag, ble spillegal hacket eller var det bare en feil?



Bildet er tatt av kakarlsen.
The hakk0rs are after us! Keep a low profile! Skammelig at SG ikke greier å holde det oppe ;) Hørte rykter fra min kompis som btw er linuxd00d at det var ugunstig å kjøre webserveren fra root, plus det var en gammel kernelversjon eller noe. Ja, jeg aner ikke noe iallefall :)

Stå på! ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Nei. Vel, det er ITWeb som har kontroll på serveren. Hadde vi hatt vår helt egne server vi kunne bestemt over og styrt som vi ville hadde det hatt noen hensikt å klage til oss.
Vi har ikke vår egen server. Gjett om det har noen hensikt å klage. ;)
 
Z

Zico

Gjest
#17
Opprinnelig skrevet av HaZ@13.06.2004, 12.48
The hakk0rs are after us! Keep a low profile! Skammelig at SG ikke greier å holde det oppe ;) Hørte rykter fra min kompis som btw er linuxd00d at det var ugunstig å kjøre webserveren fra root, plus det var en gammel kernelversjon eller noe. Ja, jeg aner ikke noe iallefall :)

Stå på!  ;)
Å kjøre en webserver med root viser jo ITweb's iq, men det med gammel kernen verison (da tenker jeg noen få verisoner ned) er ikke verdens undergang. Håper SG har skjønt nå at å bytte til en Windows server en er smart løsning...(med IIS :p )
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
Sikker på at det ikke er ^TsuKasa^ som har "ha33set" oss?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Opprinnelig skrevet av Zico@13.06.2004, 17.22
Håper SG har skjønt nå at å bytte til en Windows server en er smart løsning...(med IIS :p )
Yeah. Bytte fra en kjapp server hvor feil og sikkerhetsproblemer blir fikset kjapt til en treg server hvor feil og sikkerhetsproblemer blir fikset "så snart vi får tid" høres genialt ut.
Dessuten, da må vi kaste alt vi har gjort på siden så langt og gå over til ASP/MSSQL. Not bloody likely. :p