DDR med Mario?

#41
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@23.06.2005, 17.52
Blir det, det første danse-spillet til kuba?
235748​
Nei, det finnes faktisk et annet et også: MC Groovz Dance Craze.

Men som du ser, så er det ikke et spesielt bra spill - i hvert fall har det fått elendig kritikk (2.7 av IGN, 2.9 av Gamespot ...).

Dance Dance Revolution: Mario Mix blir derimot det første DDR-spillet til GameCube.
 
#42
Marie DDR ser artig ut, men jeg vet ikke helt om jeg kommer til å kjøpe det.
Jeg har aldri danset på den måten, men jeg kunne faktsk tenke meg å prøve.

Uansett så synes jeg at å putte Mario i forskjellige sportsspill er bare moro. Jeg vil heller spille fotball med Mario, enn vanlige mennesker. ^___^
 
#43
Synes de kunne laga et Mariospill hvor båd Baseballspillet, Golfspillet og Fotballspillet var. Jeg liker Mario, dont get me wrong, men jeg har ikke så lyst til å betale 500kr for et Mariospill som hadde passet bedre som et minigame av noe slag.

Når det gjelder Dance dance revolution har jeg lite kjentskap til den fra før. Men det må jo være en første gang for alt, så det ville ikke forundre meg om jeg kjøpte den hvis jeg har råd.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#45
Gleder meg også til spillet. Har alltid hatt lyst til å prøve de derre DDR-spilla, men det har alltid vært hakket for slitsomt å skaffe seg en sånn matte; aldri vært noen i byen som har hatt dem inne.
 
#46
Du kan jo alltids ta deg en tur til en lokal bowling og se om dem har en EM2-masking stående. Selv om det kan virke litt skummelt å danse på de er det verdt det!
Edit: Da kan også Thinaran foreta seg en redigering.
 
#48
Opprinnelig skrevet av Thinaran@08.07.2005, 18.29
Gleder meg også til spillet. Har alltid hatt lyst til å prøve de derre DDR-spilla, men det har alltid vært hakket for slitsomt å skaffe seg en sånn matte; aldri vært noen i byen som har hatt dem inne.
240398​
Elkjøp hadde det til ps2 før. Det er vel et år siden jeg så det der sist.
 
#50
Håper de klarer å lage noen supre antigli matter til GC. Hvis ikke blir det fort litt kjedelig å danse på de vanskelige sangene. Iallfall for oss som ikke har parkett.
 
#52
Opprinnelig skrevet av Sudd3nly@11.07.2005, 15.37
Hvis du har vegg til vegg teppe er det jo bare å bytte ut antiglien med borrelås ^^
241161​
Hmm... Jeg har faktisk ikke prøvd det. Selv om jeg kom til samme konklusjon for en stund siden, men tror ikke det kommer til å fungere i praksis. Går det fort nok må sterkere ting til for å holde mattene på plass.
 
#54
Opprinnelig skrevet av Haggar@11.07.2005, 16.24
hvordan er vanskelighetsgraden på mario ddr da?
det vanskeligste er  visst en 7-foter eller noe ?  :eek:
241173​
Om 7-føtter som letteste blir jo bare mongo! Da kommer nok ikke jeg til å kjøpe meg det. :tommelned:
 
#57
Nå er ikke akkurat orginalspillene (DDR) fylt til randen av bra sanger heller da, så om jeg får slippe all den slitsomme techno/trancen overlever jeg nok når det kommer til musikken.